Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg sa ikke at United ikke var i form, men i den beste formen så slår dem Derby lett. Men dem gadd vel ikke å satse så forferdelig og hvilte til L'Pool kampen. Jeg har da holdt saklig tone her, og det var vel Teggy som sa at jeg burde skjerpe meg og blabla. Jeg får da lov til å si det jeg mener. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg sa ikke at United ikke var i form, men i den beste formen så slår dem Derby lett. Men dem gadd vel ikke å satse så forferdelig og hvilte til L'Pool kampen. Jeg har da holdt saklig tone her, og det var vel Teggy som sa at jeg burde skjerpe meg og blabla. Jeg får da lov til å si det jeg mener. United slo da Derby lett? Hadde jo full kontroll Ja, det har du og du får så absolutt sei det du meina, men du lar deg hisse opp at Teggy sine poster Er vel egentlig ikje så galt i å sei "skjerp deg" ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Seff hadde United kontroll på kampen. Ja, ingenting med å si "Skjerp deg", men at Teggy pirker på noe det jeg sier det for han selv stå for. Jeg sier det jeg mener og driter i andre sine meninger om meg. Jeg sa bare at United ikke spilte sin beste kamp i dag, og at jeg syns Saha ikke holder mål for United. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Seff hadde United kontroll på kampen.Ja, ingenting med å si "Skjerp deg", men at Teggy pirker på noe det jeg sier det for han selv stå for. Jeg sier det jeg mener og driter i andre sine meninger om meg. Jeg sa bare at United ikke spilte sin beste kamp i dag, og at jeg syns Saha ikke holder mål for United. Syns du sa det var pga. skadene jeg, ombestemt deg igjen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja, pga skadene. Og at han aldri kommer i kampform som jeg skrev en side tilbake.Så derfor holder han ikke mål. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Meh. Uansett hvor farget jeg er klarer jeg ikke å se at det der var straffe. Skulle ikke vært straffe, men filming var det ikke. Hehe det kan være greit å se reprisen en del ganger før man utaler seg, det man ser i kampens hete er ikke alltid det "riktige". Det var ikke meningen å lage kvalm, sikkert mange som er interessert i å se episoden uansett. http://www.d1g.com/video/show/?id=1592157 Endret 8. desember 2007 av Crispin Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Meningen var å quite det LasseGL sa. Tror neppe United får kjøpt spillere, vis dem ikke selger. Dem brukte tross alt mye cash i sommer. En bra backup på benken? Er det vits å ha en skadet spiller som ikke kommer i kampform på benken? man utd får kjøpt, og Fergie har sagt gjentatte ganger at han ønsker seg en spiss, og jeg tipper anelka, noe som kan være et godt alt. MEN! han tåler derimot ikke sitte på benken, og slike spillere hater fergie.....så vi får se....(BTW: har fortsatt håpet om at vi kjøper villa men blir overpriset deluxe!).... Men hva er vitsen med å bruke mye krefter på det når vi _kan_ kjøre over dem på halv maskin? Da er det mye viktigere å spare på kreftene, for de får vi bruk for senere, så til de grader. enig..... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Meh. Uansett hvor farget jeg er klarer jeg ikke å se at det der var straffe. Skulle ikke vært straffe, men filming var det ikke. Hehe det kan være greit å se reprisen en del ganger før man utaler seg, det man ser i kampens hete er ikke alltid det "riktige". Det var ikke meningen å lage kvalm, sikkert mange som er interessert i å se episoden uansett. http://www.d1g.com/video/show/?id=1592157 Flaut det der, liker det ikkje. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Meh. Uansett hvor farget jeg er klarer jeg ikke å se at det der var straffe. Skulle ikke vært straffe, men filming var det ikke. Hehe det kan være greit å se reprisen en del ganger før man utaler seg, det man ser i kampens hete er ikke alltid det "riktige". Det var ikke meningen å lage kvalm, sikkert mange som er interessert i å se episoden uansett. http://www.d1g.com/video/show/?id=1592157 Greit, jeg trekker tilbake det jeg sa. Jeg liker det selvsagt ikke, trodde virkelig Ronaldo var ferdig med filmingen sin etter VM, men det har vært enkeltsituasjoner som dette her. Jeg vil ikke ha filmere i den røde drakta. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 For en herlig lørdag, tre poeng og fire mål til oss -> tap til Liverpool Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 For en herlig lørdag, tre poeng og fire mål til oss -> tap til Liverpool STEVE COPPELL = TRUE RED Fortsatt pessimist foran søndagens batalje dog. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skjerpe meg? Jeg sier at et lag som United burde ha vunnet over dette laget og overkjørt dem med fullt lag. Dem burde også ikke ha sluppet inn mål mot Derby. "en klubb som United." Jeg hater det utrykket. Selg de som ikke spilte bra siste kamp og kjøpt svindyre utlendinger. Det er en del her inne som har hatt jævlig godt av at Manchester United hadde rykket ned et par sesonger slik at de har fått bakkekontakt igjen. Men men Jeg synest at kampen var fantastisk. Full kontroll hele veien. Synd med filmingen til Ronaldo. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 For en herlig lørdag, tre poeng og fire mål til oss -> tap til Liverpool Og med Boro seier i morgen blir helgen komplett. Dagens seier var programmessig og Derby viste seg som et lag som absolutt kan slette bunnrekorden til Sunderland som er på hele 15 poeng på en PL sesong. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Haha, fy faen Ronaldo, slutt å klag når du ikke får straffe hvert fall. Det er jo dette som er grunnen. Det skal da allikevel ikke ha noe å si for dommerens avgjørelse. Selvfølgelig ikke, og jeg sa jo klart ifra her forrige kamp at Ronaldo skulle hatt straffe da, men samtidig så må man jo nesten skjønne dommerne også. De ser jo dette her på TV og blir selvfølgelig skeptisk når lignende situasjoner oppstår i kamper de dømmer. Tro om de hadde sagt det om det var Gerrard. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fin seier i dag. Slet litt i starten, men det kom seg etter hvert. Alt i alt en grei kamp, bortsett fra situasjonen på overtid. Det er så utrolig unødvendig av Ronaldo. Nå begynner det seriøst å bli en stund siden han filmet sist. Jeg trodde han hadde lyst til å bli kvitt det filme-stempelet som han har, men det vil han tydeligvis ikke. Blir nok ikke mange frispark/straffer på han de neste månedene.. Utrolig dumt gjort. Synd at ikke Rooney scoret, men gledelig at Tevez scoret 2 og at Giggs scorte sitt 100. mål! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Cristano Ronaldo må jo være en perfekt kandidat til Oscar prisen iår, eller hva?? IDIOT Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Cristano Ronaldo må jo være en perfekt kandidat til Oscar prisen iår, eller hva?? IDIOT Svar på like idiotisk måte: Nei nei, Steven Gerrard er nok klar favoritt til den prisen. Seriøst, du burde holde deg for god til noe slikt. Greit nok at du er frustert, men det blir bare patetisk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Cristano Ronaldo må jo være en perfekt kandidat til Oscar prisen iår, eller hva?? IDIOT Gerrard sin er jo århundrets, så klapp igjen! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Cristano Ronaldo må jo være en perfekt kandidat til Oscar prisen iår, eller hva?? IDIOT Før du begynner i slenge dritt så kan du begynne å lære deg navnene. HVEM er Cristano? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Cristano Ronaldo må jo være en perfekt kandidat til Oscar prisen iår, eller hva?? IDIOT Før du begynner i slenge dritt så kan du begynne å lære deg navnene. HVEM er Cristano? Sorry, jeg skrev feil. Trodde kanskje du gjenkjente han uansett. Gerrard er iallfall ikke KJENT for å gjøre slikt. Men, er nok bare frustrert nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå