One 7 Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Så ikke på pressekonferansen, men brukte han ordet fact noen gang? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Bare meg som begynner å bli bekymret for topp 4 i år? Ikke bare fordi vi er grusomt dårlige men fordi de andre laga vi konkurrerer er bedre enn oss per dags dato, da spesielt Liverpool som virkelig har fått ting til å svinge etter den elendige starten de hadde. Tap/uavgjort i morgen, og vi er screwed. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Ja, jeg også, liker virkelig ikke situasjonen! Nå må de som ikke presterer henvises til benken! Viss de store stjernene ikke gir alt, så sett inn McNair, Januzaj og Wilson for balle! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Flere skulle gjort som meg; starte sesongen med en forventning om 5-6 plass. Jeg har kjent i en liten periode før og etter jul at håpet om en plassering i toppen var kommet tilbake, men nå er det borte igjen. Forventet ikke CL neste år, og har godtatt det også. Alt over femteplass er en svær bonus. Så kommer sikker mange til å tenke eller si at "det er ikke godt nok for Man Utd", noe jeg er enig i, men sånn er det akkurat nå. Klubben vi har elsket i mange, mange år er ikke den samme som for bare noen år siden. Det blir å ta tid, kanskje flere år, før vi er tilbake der vi ønsker å være. Kall meg dårlig supporter, men jeg gidder ikke gå rundt å være skuffa hele forbanna tiden. Har godtatt at vi sliter og venter nå på at skal kave oss ut av sumpen. Ting blir vel bedre til slutt. Kanskje må troppen renskes mye mer opp i før ting begynner å fungere igjen. Jeg vet ikke! Det eneste jeg vet at vi spiller helt elendig fotball for tiden og at ingenting stemmer. Laget ser ut som 5 forsvarsspillere (+ keeper) og 6 (dårlige) individualister. Endret 10. februar 2015 av Espp Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 Om Stoke, West Ham og United vinner i morgen også er vi tilbake der vi var,og ennå nærmere City! Hva er oddsen? Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2015 City har bare syv poeng på de siste seks, så ikke umulig at de går på en liten smell borte mot Stoke. Da er det plutselig bare to poeng opp (regner med at vi tar Burnley), og 2 plassen er igjen 'åpen' for de andre lagene bak. Forventer som Espp ikke at vi tar topp 4, og blir egentlig fornøyd med sesongen så lenge DDG forlenger. Da har vi sikret det viktigste fundamentet for fremtiden. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Vi tar andreplassen. Det har jeg ment hele sesongen. Selv når det har buttet imot. Kanskje jeg har vært litt i tvil når jeg har vært frustrert, men... Vi tar poeng i kamper hvor vi ikke fortjener en dritt. Det gjør oss til et vinnerlag. Så kan folk si hva de vil. Jeg tror fortsatt at vi ender på andreplass. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Så lenge vi ender foran LFC så spiller det ingen rolle. Klarer vi topp 4 med denne møkkafotballen så står ikke verden til påske. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Så lenge vi ender foran LFC så spiller det ingen rolle. Klarer vi topp 4 med denne møkkafotballen så står ikke verden til påske. Vi vant PL med møkkafotball. Det virker som folk glemmer lett. 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Sist United spilte underholdende fotball over flere kamper var i 11/12 sesongen om jeg husker rett. Anderson og Cleverley herjet sentralt og det var faktisk underholdende å se laget spille. Jeg likte også bedre rollen Rooney hadde i laget på den tiden, mener å huske at han var helt fantastisk med 24-25 mål i serien. Virker som at folk har glemt at han faktisk er en ekstremt god angriper, og jeg vil gjerne se ham tilbake på topp i en formasjon som kjører 2 angripere der Rooney er den ene av de. Etter at RvP kom så ble Rooney offer for det og har blitt trukket dypere i banen. Når RvP ikke fungerer på topp, og Rooney ikke fungerer på midten vil jeg heller ha RvP på benk, og Falcao og Rooney på topp. Etter den sesongen har det vært langt mellom de virkelig gode kampene for United dessverre. Planløst, forutsigbart og kjedelig. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Kamptråd for Manchester United vs Burnley i kveld. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Dette er laget jeg vil se neste kamp(satser på at alle er skadefrie ) DDG-McNair-Smalling-Rojo-Shaw: Blind Herrera-ADM-Januzaj: Wilson-Rooney. Det tror jeg kan funke bra. Rooney som midtbane må vel tilogmed LvG se at ikke funker. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Det laget kunne vært spennende å se mot Preston, men skjer nok ikke. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=-LrotDbi3d4 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Nok en seier, seiler inn mot CL plass. Lekende lett Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Noe mer info om denne "hanky på toalettet mens lagkamerater filmet" saken som kom for noe som dager siden? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 La gutta kose seg Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Spillerbørs:De Gea - 7McNair - 5.5 Smalling - 7 Evans - 5 Rojo - 6 Blind/Herrera - 5.5 Rooney - 4.5 Januzaj - 6 Di Maria - 5.5 RvP - 5.5 Falcao - 4.5 Tipper Falcao satt spikeren i sin egen kiste i kveld. Forventer at Januzaj fortsetter å starte, og at Mata kommer inn i laget igjen. Man kan være enige i at han ikke passer veldig godt inn i United, men han er kvalitetsmessig vår beste utespiller. Endret 11. februar 2015 av LimeCanes Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 McNair var da mye bedre enn 5.5?! Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 11. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2015 Kanskje du har rett, men han slet så mye med farta til Burnley-vingen (spesielt i første omgang) at jeg la veldig merke til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå