Ed Hunter Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Herlig at Tevez fekk to idag! Sjukt med Rooney, men heldigvis har han ein makker som lykkes der han feiler, og Ronaldo scorer jo allltid. Synd med Hargreaves, håper pool kampen ikkje er i fare. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Synes alt i alt det var en grei kamp, det er viktigste i dag var å få 3 poeng og det uten skader/kort osv....og det klarte vi...ca.. Men får vondt i magen når jeg ser Saha for tiden, har aldri sett han slik, før var han energisk, sterk og ikke minst aggresiv. Jeg klarer ikke å se noe av det i dag. Virker litt som han har veldig lav selvtillit, SYND! Synes alt i alt det var en grei kamp, det er viktigste i dag var å få 3 poeng og det uten skader/kort osv....og det klarte vi...ca..hargreaves klarer seg til liverpool...Men får vondt i magen når jeg ser Saha for tiden, har aldri sett han slik, før var han energisk, sterk og ikke minst aggresiv. Jeg klarer ikke å se noe av det i dag. Virker litt som han har veldig lav selvtillit, SYND! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Får håpe Saha blir solgt eller ofret for en byttehandel i Januar eller i sommer! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Får håpe Saha blir solgt eller ofret for en byttehandel i Januar eller i sommer! Herregud la nå mannen få noen kamper og mål i beina da. Han er en klassespiss i form. Vi kan jo ikke begynne å selge alt og alle bare de ikke presterer på noen kamper. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Herregud? Saha har jo kun vært skadet i Manchester United. Hva er vits med å ha en spiller som ikke kommer i kampform og er skadet halve sesongen? Sier jo meg at det ikke er vits. Jeg har mistet tålmodigheten. Saha var i kampform i starten av fjorårets sesong helt til han ble skadet. Hvem i huleste har sagt at vi skal selge de som ikke presterer? Endret 8. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Herregud? Saha har jo kun vært skadet i Manchester United. Hva er vits med å ha en spiller som ikke kommer i kampform og er skadet halve sesongen? Sier jo meg at det ikke er vits. Jeg har mistet tålmodigheten.Saha var i kampform i starten av fjorårets sesong helt til han ble skadet. Hvem i huleste har sagt at vi skal selge de som ikke presterer? Du sa dette etter en kamp hvor Saha presterte dårlig og nevnte ikke et ord om skade da. Saha er bra backup som tåler å måtte sitte på benken. Vi skal ikke selge noen som helst, vi skal kjøpe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Meningen var å quite det LasseGL sa. Tror neppe United får kjøpt spillere, vis dem ikke selger. Dem brukte tross alt mye cash i sommer. En bra backup på benken? Er det vits å ha en skadet spiller som ikke kommer i kampform på benken? Endret 8. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Seriøst raste, du må skjerpe deg. Når United leder 3-0 kan du ikke forvente at de skal fortsette å kjøre 110%. De tok det rolig idag, fordi de visste at de kunne så og si surfe inn og vinne uansett. Vi har et tøft program foran oss, som mange andre. Det er ikke vits i å bruke opp kreftene på lag som Derby når vi møter tøffere motstand senere. Sier seg selv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Skjerpe meg? Jeg sier at et lag som United burde ha vunnet over dette laget og overkjørt dem med fullt lag. Dem burde også ikke ha sluppet inn mål mot Derby. Endret 8. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men hva er vitsen med å bruke mye krefter på det når vi _kan_ kjøre over dem på halv maskin? Da er det mye viktigere å spare på kreftene, for de får vi bruk for senere, så til de grader. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men hva er vitsen med å bruke mye krefter på det når vi _kan_ kjøre over dem på halv maskin? Da er det mye viktigere å spare på kreftene, for de får vi bruk for senere, så til de grader. Og når kjørte vi over dem? Første omgang så var det 10 min, og i andre omg var det 10-15 min. Krefter bruker dem uansett hvilken kamp dem er i. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men hva er vitsen med å bruke mye krefter på det når vi _kan_ kjøre over dem på halv maskin? Da er det mye viktigere å spare på kreftene, for de får vi bruk for senere, så til de grader. enig, har tett program no.. Dei som er skeptisk til Tevez, fornøyd med han i dag eller? Eg er ikkje ein av dei som har vert skeptisk til han, berre for å nevne det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tevez var god i dag, synd at han ikke fikk inn sin tredje. Tevez hadde jeg tro på fra da vi kjøpte han! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Men hva er vitsen med å bruke mye krefter på det når vi _kan_ kjøre over dem på halv maskin? Da er det mye viktigere å spare på kreftene, for de får vi bruk for senere, så til de grader. Og når kjørte vi over dem? Første omgang så var det 10 min, og i andre omg var det 10-15 min. Krefter bruker dem uansett hvilken kamp dem er i. her gjelder det å minske den påkjenningen mest mulig når det lar seg gjerast..ingen som har sakt at dei ikkje bruker krefter, det veit alle at uansett så er det ein liten påkjnning når du spela 90min med fotball med det tempoet som er i PL EDIT: det var veldig synd at han ikkje fekk tatt straffen syns eg :/ Endret 8. desember 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg sa vi _kan_ kjøre over dem, ikke at vi gjorde det. Ser ikke problemet når vi vinner 4-1 og overkjører dem i 20 min, som du sier. Er evig nok, selvom du forventer 10-0 seier. Tett program vil si å spare på kreftene i kamper vi tilsynelatende har kontroll i, og det er viktig hvis vi skal ha en sjangse til å gå all the way. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har jeg sagt at jeg forventet 10-0 seier. Nei! SI meg hvor jeg har skrevet det? Mot Roma, så kommer dem til å bruke b-lagsspillere, så kunne heller ha brukt mere krefter i dag og gjort det til mer underholdene kamp. I CL er vi sikra førsteplassen i gruppa. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har jeg sagt at jeg forventet 10-0 seier. Nei! SI meg hvor jeg har skrevet det? Mot Roma, så kommer dem til å bruke b-lagsspillere, så kunne heller ha brukt mere krefter i dag og gjort det til mer underholdene kamp. I CL er vi sikra førsteplassen i gruppa. du har litt rett i det, men skal jo ikkje risikere karanterer og skader da? Gjer jo alt verre enn å sikre 3 poeng og unngå skader og kort? Du seier det ikkje direkte Raste, men måten du uttaler deg på får det til å høyre ut som om du forventer 10-0 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har jeg sagt at jeg forventet 10-0 seier. Nei! SI meg hvor jeg har skrevet det? Mot Roma, så kommer dem til å bruke b-lagsspillere, så kunne heller ha brukt mere krefter i dag og gjort det til mer underholdene kamp. I CL er vi sikra førsteplassen i gruppa. Skal vi begynne og ofre juleprogrammet bare fordi du vil ha en underholdende kamp? 4-1 holder i massevis på halv maskin mot et Derby lag, vi er da ikke så bortskjemte. 10-0 var en overdrivelse fra TeggY, men du sa tross alt "minst 5 måls-seier". Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 ikke minst, men at United i form burde slå dette laget 5-0. Gidder ikke mer å diskutere om dette. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 ikke minst, men at United i form burde slå dette laget 5-0. Gidder ikke mer å diskutere om dette. neivel, så da er ikkje United i form da men, det går an å holde ein fin tone her da fordiom me diskutera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå