Hansoen Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Håper vi får se følgende lag i 4-4-2: DDG: Mcnair-Smalling-Rojo-Shaw: ADM-Januzaj-Blind-Herrera: RvP-Falcao. Ønsketenking i know, Rooney skal selvsagt spille uansett form, uansett posisjon... Blir nok tilbake til 3-5-2 eller noe dritt... 1 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Finn dere en stream og se Zaha leke seg for CP Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 LVG om bruken av Ander Herrera: – Jeg må sammenlikne ham med spillere som Rooney og Mata, så det er vanskelig. Rooney er også kaptein, og med det følger noen fordeler. De spiller også på et høyt nivå så han må forbedre seg. Han er en fantastisk fyr, utrolig profesjonell, så det er ikke det som er problemet. Problemet er konkurransen. Han visste om dette da han skrev under for United. Han visste at han måtte kjempe da han skrev under for en toppklubb, men han kjemper. Jeg sa denne uka at nå nærmer han seg. I mange uker har han vært et stykke unna spillemessig, men nå nærmer han seg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Hadde DDG eller en forsvarsspiller vært kaptain tipper jeg Herrera ville spilt mye mer. Rooney har klippekort. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 LVG har vel visst seg mer og mer som en narsissistisk fjott spør du meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 http://m.nettavisen.no/sport/fotball/premierleague/united-spillere-i-sexskandale/8539741.html Ville kanskje være lurt å konsentrere seg litt mer om fotball? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Uvanlig å se 442d på bortebane. Det ser dog ikke ut til å hjelpe på aggresiviteten. Slapt spill. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Hva skulle laget gjort uten de Gea? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Spillerbørs: DdG - 8 Valencia - 5.5 Jones - 6.5 Rojo - 7 Shaw - 6.5 Blind - 7 Rooney - 5 Januzaj - 7 Di Maria - 5.5 RvP - 5.5 Falcao - 5 Skulle likt å se Blind i Rooneys posisjon egentlig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det før, nå er det ganske mange, men dette er blant årets verste kamper. Igjen og igjen og igjen spiller vi elendig. Jeg fatter ikke at LVG / Giggs godtar to spisser som bare står på topp uten å gjøre noe? Med Rooney har vi tre halv-Balotellier på banen samtidig. Ingen bevegelse, ingen samhandling, ingenting! Vi er en eneste stor skuffelse fra start til slutt. Igjen taper vi på bortebane (ett poeng er ikke godt nok), igjen spiller vi dårlige, igjen gjøres det ikke bytter når det trengs. Vi starter med feil spillere, vi starter uten klar taktikk, vi starter uten å forberede oss. Driver spillerne våre kun med individuell trening? Vi er uten tvil PLs svakeste lag offensivt, og det som svir mest av alt er at våre spisser tjener mest av samtlige også. En bøtte med dritt er det vi er. Selg Rooney, selg RVP, selg Valencia (Rafael er bwdre) og send Falcao tilbake. En gjeng med late gutter hele gjengen. Hent inn noe nytt, form klubben på nytt takk. Endret 8. februar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Skulle likt å se Blind i Rooneys posisjon egentlig. Ja, det er jeg enig i. Blind ville gjort en nye bedre jobb enn Rooney der. God pasningsfot har han også. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Carragher påpeker det store problemet til oss. INGEN bevegelse på topp. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Husker Chicharito hadde ganske god bevegelse da han spilte, er han på lån i Real Madrid, kommer han tilbake til sommeren? Med Nani og Chicharito tilbake så blir det vel mer fart framover. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Vi sitter her med Rooney, Falcao og Rvp, og vil bytte de ut. Ganske surrealistisk, men jeg er helt enig! De må begynne å prestere! Få inn noen yngre med mye mer fart og kondis. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Absolutt ikke surrealistisk. Jeg krever at spillerne på et fotballag skal prestere. Jeg ler av Balotelli som er den lateste spilleren i hele verden, men sitter uke inn og uke ut å ser på tre stk som ikke gir alt for laget sitt hos oss også. De får enten begynne å fungere, eller pakke sekken å dra til en annen klubb. Enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Skulle ønske vi kunne gått litt mer back to basics. 4-3-3 med følgende oppstilling: DDG Valencia - McNair - Rojo - Shaw Herrera - Blind - Fellaini Di Maria - Rooney - Mata (fri rolle, type David Silva) Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Skulle ønske vi kunne gått litt mer back to basics. 4-3-3 med følgende oppstilling: DDG Valencia - McNair - Rojo - Shaw Herrera - Blind - Fellaini Di Maria - Rooney - Mata (fri rolle, type David Silva) Jeg må få si meg uenig i høyrebacken(og McNair). Jeg syns Valencia er så begredelig offensivt. Gang på gang, kamp etter kamp, så sløser han bort angrep ved enten å sende støttepasning, eller ved å skyte innlegg rett inn i første forsvarer. Jeg har revet meg mye i håret pga hans mangel på å bruke venstrelabben, men jeg syns faktisk at pasningskvaliteten hans nå overgår dette, negativt sett. Han klarer jo ikke å "bende" et innlegg med innsiden. Jeg er helt overbevist om at vi hadde fått flere klare målsjanser om for eks Rafael eller Young hadde spilt høyreback. 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Wilson kan godt være en av to spisser fremover. Om han spiller sammen med Falcao, Rooney eller RvP betyr ikke så mye igrunn, men to av de tre bør benkes. Herrera, Januzaj og Wilson bør brukes mer fremover, Rooney, RvP og Falcao ditto mindre. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Enig. Selv om Wilson er litt rufsete til tider vil han tilføre laget bevegelse. Han står aldri i ro og utfordrer på flere plan. Ikke redd for 1v1, hurtig nok til å springe fra folk og en trussel mot bakrommet. Midtstoppere i PL har det lett mot RVP og Falcao. De frykter ingen løp i bakrom og da blir det utrolig enkelt å støte opp og presse de til å spille bakover, hvis de skulle få ballen. Tanke på at DDG hadde mer kontakt med ballen enn begge spissene til sammen er trist. Jeg fatter ikke at ingen i klubben ser problemet? Det er ikke vanskelig! LVG er jo kjent som en mann som ikke er redd for å ta grep. Jeg fatter ikke at han ikke benker 2 av de tre på topp. Helt utrolig! En av de må ut for en mer dynamisk spiller. Ser helst at vi har ut alle sammen og stiller med Wilson, Mata og Herrera / Fellaini. Endret 9. februar 2015 av Espp 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2015 Det beste med United-tråden for tiden er definitivt alle de kreative forslagene til formasjoner og lagoppstilling Jeg er selv overbevist om at det er noe annet en formasjonen som er gal, enkeltindividene (som dere har mer enn nok av) presterer ikke på forventet nivå i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå