ahpadt Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Visstnok: "We know in advance everything is against us," Van Gaal said after the 0-0 draw. "We have to come here, the pitch is not so good but that can influence also that you play in another style and the opponents are always giving a lot more than normally and defending is always easier than attacking. "And then you have seen the referee, it's always the same. Everywhere I have coached these games, and I have coached them with other clubs it's always the same." Skal det... være... noe uvanlig? Endret 4. februar 2015 av ahpadt Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Paddy Crerand på MUTV sa noe bra om den "saken" der. Vet ikke om noen ser på det nå? Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Etter gamleguttas avskjed, nå sist med Fletcher, er det elleve spillere med 100 eller flere kamper for United. Få klassespillere på den lista: Wayne Rooney (463 kamper, 224 mål) Michael Carrick (373 kamper, 22 mål) Nani (230 kamper, 41 mål) Antonio Valencia (210 kamper, 21 mål) Jonny Evans (194 kamper, 7 mål) Rafael (169 kamper, 5 mål) David De Gea (159 kamper) Javier Hernández (154 kamper, 59 mål) Chris Smalling (137 kamper, 6 mål) Phil Jones (117 kamper, 5 mål) Ashley Young (100 kamper, 11 mål) Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2015 Har Carrick putta 22 mål?? Det var mer enn jeg trodde.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Noen som har tenkt til å tenne noen lys eller gråte litt i dag og minnes de ingen av oss har noen minner om? Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Vi kan hylle dem ved å diskutere United. Kan grunnen til at Van Persie ikke scorer så mye mål være at han er for mye feilvendt? Jeg føler han ofte må vende og drible i stedet for å komme rettvendt mot mål og få skutt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Tenk hvordan historien kunne ha blitt om den ulykken ikke hadde hendt. Tipper at vi hadde hatt en god del flere "CL-titler" samt. at England kanskje også hadde vunnet VM minst en gang mer. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Vi kan hylle dem ved å diskutere United. Kan grunnen til at Van Persie ikke scorer så mye mål være at han er for mye feilvendt? Jeg føler han ofte må vende og drible i stedet for å komme rettvendt mot mål og få skutt. En av grunnene til at RVP og Falcao ikke skårer mål er at laget ikke fungerer og at de ikke får ballen i noen farlige posisjoner - så ja, du har nok helt rett Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Tror vi har noe på gang nå. Vi er blitt solide defensivt, noe som var problemet tidligere, så nå kan laget begynne å rette blikket mot motstanderens mål. Gleder meg veldig til kamp på søndag. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2015 Venter spent på fortsettelsen Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Hvilken lagoppstilling tror dere det blir i morgen? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 DDG McNair - Smalling - Rojo - Shaw Tror kanskje det blir slik bak, men har ikke peiling fremover på banen. Tipper at Di Maria, Blind, Rooney, Mata og RvP starter. Rooney på kant eller på midtbanen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Tiper Jones får starte foran Smalling kanskje. Men ellers så er jeg enig i at McNair fungerte overraskende bra som høyreback! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Mhm, jeg var skeptisk til det i Cambridge-kampen, men det gikk jo kjempebra. Van Gaal gikk jo også ut og så at han kanskje kom til å bli vår neste høyreback de neste ti årene, så jeg tror at van Gaal kommer til å satse på ham om han fortsetter å prestere. Rafael virker det i alle fall som om han har gitt opp, selv om han er meget god når han er frisk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Husk at McNair har én god kamp som HB, mot et lag fra league 2. Han var frisk der, det er jeg enig i Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 7. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2015 Syns Rojo var god sist, Shaw har jeg faktisk ikke sett enda så det kan bli spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå