danno_O Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Deilig å se så mange Man Utd spillere ligge å kåle i nettveggen som en fanga fisk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tosk Like deilig å se at vi vinner? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Meh. Uansett hvor farget jeg er klarer jeg ikke å se at det der var straffe. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Flaut av Ronaldo, klar dive. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Meh. Uansett hvor farget jeg er klarer jeg ikke å se at det der var straffe. Skulle ikke vært straffe, men filming var det ikke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Godt for Tevez å få spilt på seg selvtillit. Kontrollert seier, umulig å tape mot Derby, egentlig. Yaaay, straffe! Da får vi notchet minimumskravet på 4 mål! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tosk Like deilig å se at vi vinner? Nei, det syns jeg ikke. Syns det var overraskende jevnspilt i andreomgang. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Meh. Uansett hvor farget jeg er klarer jeg ikke å se at det der var straffe. Skulle ikke vært straffe, men filming var det ikke. Han kaster seg lenge før Derby-spillern er nær han med foten, det er klart det der var filming. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Smart av Ronaldo å strekke ut foten for å skaffe seg straffe. Litt dårlig gjort, men han kom nå unna med det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) @ Dannu_O: Da har du ikke peiling på fotball. United slapp seg litt ned etter de fikk det tredje målet, men hadde hele tiden full kontroll. Endret 8. desember 2007 av String-Emil Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Haha, fy faen Ronaldo, slutt å klag når du ikke får straffe hvert fall. Det er jo dette som er grunnen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Haha, fy faen Ronaldo, slutt å klag når du ikke får straffe hvert fall. Det er jo dette som er grunnen. Det skal da allikevel ikke ha noe å si for dommerens avgjørelse. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 @ Dannu_O: Da har du ikke peiling på fotball. United slapp seg litt ned etter de fikk det tredje målet, men hadde hele tiden full kontroll. Derby kom jo til gode muligheter, og det glapp jo i begge lag sine forsvar etter 70 minutter. Hadde det vært 0-0 etter 70 min kunne alt ha skjedd. Gratulerer med seier (skulle vel egentlig bare mangle ) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Mange liverpulere som slenger med leppa her nå. eg vil egentlig bare si.. :tease: Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Men hadde det vært 0-0 hadde ikke United sluppet seg så langt nedpå. Da hadde de presset på mer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Så ræva 2.omg, holdte på å sende fjernkontrollen i tven. Utrolig dårlig kamp, denne kampen kunne vi ha vunnet med mer. Derby scorte sitt første bortemål i år mot oss, faen. Greier å slippe inn mål ved tull. Men Ronaldo filmet ikke, det skulle kanskje ikke vært straffe. Hva faen gjør Saha på banen? Han fikk vondt i benet ved hans første ballberøring. Nei nei, får håpe vi får se en bedre kamp mot Roma. Men da håper jeg han hviler noen spillere til L'Pool kampen. Endret 8. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Men hadde det vært 0-0 hadde ikke United sluppet seg så langt nedpå. Da hadde de presset på mer. Det var jo en del skudd av Rooney som han ikke klarte å sette helt inn, så jeg er ikke helt sikker på det jeg. Ikke si at dere spilte defensivt for det gjorde dere ikke i det hele tatt de siste 20. Endret 8. desember 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Haha, fy faen Ronaldo, slutt å klag når du ikke får straffe hvert fall. Det er jo dette som er grunnen. Det skal da allikevel ikke ha noe å si for dommerens avgjørelse. Selvfølgelig ikke, og jeg sa jo klart ifra her forrige kamp at Ronaldo skulle hatt straffe da, men samtidig så må man jo nesten skjønne dommerne også. De ser jo dette her på TV og blir selvfølgelig skeptisk når lignende situasjoner oppstår i kamper de dømmer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Meh. Uansett hvor farget jeg er klarer jeg ikke å se at det der var straffe. Skulle ikke vært straffe, men filming var det ikke. Han kaster seg lenge før Derby-spillern er nær han med foten, det er klart det der var filming. Ikke nødvendigvis, det er ikke sikkert han legger ut foten med vilje. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Kan jo se på det som kompensasjon for den mot Fulham Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå