Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en blogg, avis eller lignende som er flinke til å ta deg gjennom hvordan en kamp har utartet(review?) seg. Som gjerne bruker bilder av formasjon, endringer osv..

Og gjerne en plass man kan finne highlights(ikke bare mål, men sjanser osv) fra United kamper?

Endret av RickyG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette Mata vs Hazard all over again?

Nei, dette er Terry vs Kompany vs Mertesacker vs Cahill vs Rojo ;)

Men poenget her er ikke å diskutere hvem som er best, men statistikken viser iallefall at han er bedre enn mange tror. Han får ikke så mye medie-fokus som f.eks. Kompany og da er det fort gjort å undervurdere.

Synes uansett at han er vår beste midtstopper pdd. Han har også litt fart, som er en fordel.

Lenke til kommentar

10458129_1292923967414483_74201428465655

interesting :hmm:

Iallefall er tre av de punktene der relativt uinteressante når det kommer til at man er stopper. Skapte sjanser, nøkkelpasninger og tildels ballbrudd (man har som regel midtbanespillere som gjør den jobben). Om vi skal ta med offensive ferdigheter vil jeg melde at Rojo har 0 i antall mål per kamp, mens Terry har 0.14 og Cahill 0.05. Det er interesting.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det interesting?

Terry har 3 mål. Cahill har et helt mål mer enn Rojo..

Hvor mange av de kom IKKE på en dødball? Som du selv sier; uinteressant.

Ballbrudd er en defensiv egenskap. Definitivt relevant. Ikke bare på midtbanen at man gjør det.

Det er fortsatt en sterk egenskap å score mål som stopper.

Jeg sier ikke at ballbrudd er dårlig, men jeg sier at hos Chelsea så bryter Matic ballbanen utrolig mange ganger. Det er dermed naturlig at Cahill/Terry ikke får like mange brudd.

Statistikk beviser lite. Det er ingen tall som viser hvor ofte en spiller har vært ute av posisjon.

Lenke til kommentar

Nei, statistikk viser ikke hele sannheten. Poenget var ikke at Rojo er et av de beste i PL, for det er han nok ikke, men han har et lite potensiale.

De andre stopperne våre er enten skadet konstant, gjør feil for ofte, er svært usikre eller alt det nevnte.

Rojo er det klareste valget til å starte bak. McNair/Blackett burde også få litt spilletid, men de er ennå unge og ikke gode nok til å starte hver kamp. Ellers så står valget mellom Smalling og Jones. Og siden Jones sannsynligvis vil være skadet så blir det Smalling. Skjelver i buksene bare av å høre navnet til Evans.

Lenke til kommentar

Hvordan går jeg frem for å ordne billetter når United spiller borte? Skal til London samme helg som Chelsea møter United i april, men er vel kanskje ikke den enkleste kampen å fikse billetter til..? (evnt billigste...) :p

Endret av blured
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...