ahpadt Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Kan skjønne hvorfor LvG ikke bruker 4 bak fordi det er ingen pålitelig høyreback. Rafa er jo skada annenhver uke. Valencia er lol. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Bedre å bruke Rafael annen hver uke, og Young/Valencia/stopper på høyre back resten, enn å spille med tre bak! Rafael er jo god når han er frisk, selv om han er mye skadet. Viss det er dette som er grunnen så håper jeg vi får inn en RB snarest. Hva med De Sciglio? Er ung, og har bra potenisal ifølge FIFA, uten at det trenger å bety så mye? Syntes at prisen på Coleman er for stiv Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Foretrekker Clyne eller Coleman, da de kjenner PL + at jeg er litt skeptisk til italienske spillere i engelsk fotball. En fordel med Di Ciglio derimot, er at han (sannsynligvis) har erfaring med 3'backslinje. (vet ikke om Milan spiller med 3 eller 4 bak) Coleman blir dyr ja, men Clyne er bosmanspiller og kan komme gratis til sommeren. Foretrekker sistnevnte, fordi han er gratis, krever mindre lønn, i tillegg til at han er noen år yngre enn Coleman. Endret 13. januar 2015 av Unitedmann_ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg vil ha Harry Kane egentlig. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Nå og med en gang, eller kjøpe og låne ut(til Spurts elns)? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Nå med en gang. 18 mål på 26 kamper i alle turneringer denne sesongen. Digger spillestilen hans. Løp og kjøp Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hvor mange mål på hvor mange kamper i PL da? Liker at han jobber så hardt, liten Rooney i han der Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Clyne er bosmanspiller og kan komme gratis til sommeren Det viste jeg ikke. Da burde vi faktisk prøve å få tak i han med en gang. Kontrakt kan skrives gratis i dette vinduet! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det visste ikke jeg heller. Da er det jo naturligvis bare å kjøre på med han! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Er mer sugen på Danilo, men gratis er gratis. Vi trenger ikke kaste mer penger ut av vinduet enn vi må og hvis vi kan få en ganske så grei høyreback gratis burde vi heller bruke pengene på noen annet. Ja, slik som: - MS - SM - VM/RM - AT Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg har ikke sett noe av Danilo, men viss han ikke er for dyr, så er det vel ok. Viss han ligger i £20m-klassen, så bør vi nok tenke oss om 2-3 ganger. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Clyne er bosmanspiller og kan komme gratis til sommeren Det viste jeg ikke. Da burde vi faktisk prøve å få tak i han med en gang. Kontrakt kan skrives gratis i dette vinduet!Ser nå at jeg tok feil. Clyne er bosmanspiller først til neste år i følge transfermarkt. Kontrakten hans går først ut 30.06.2016. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Ikke vits å nevne Harry Kane. Tottenham sin gullgutt, hadde blitt over 50 millioner pund for at Levy hadde solgt han. Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Ganske fint mål av av U18s i FA Youth Cup. Edit: Hvor har du funnet bildet av den "Bayern Manchester United" draken? Kan umulig være ekte, eller i nærheten av hva vi ender opp med... :/ Endret 14. januar 2015 av blured Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) http://www.101greatgoals.com/blog/man-united-suspend-european-scout-over-racist-comments-on-facebook-guardian/ Jeg har ikke sjekket om dette stemmer, men isåfall er det utrolig skamfullt og uansvarlig. Vi kan ikke ha slike folk til å representere Manchester United FC. Tror ikke at det frister unge talenter til å velge oss akkurat. Sparken ASAP for å vise at det er nulltoleranse og totalt uakseptabelt med slik oppførsel i klubben vår. Rett og slett bare flaut. E: allerede sparket etter at han først ble suspendert http://www.theguardian.com/football/2015/jan/14/manchester-united-suspend-european-scout-torben-aakjaer-facebook Endret 14. januar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Hvor dårlig hadde LVG gjort det hvis han ikke hadde kjøpt noen nye spillere? Eller at han bare hadde kjøpt forsvarspillerne. Vidic, Ferdinand og Evra ut - Rojo, Shaw og Blind inn. Jeg tipper at det hadde gått rett til helve... Han kunne da virkelig ikke tenke seg til at alle skulle bli skadet seg samtidig. For det første er det veldig vanskelig å spille inn nye personer i en gruppe, spesielt når det er mange nye, og for det andre har de jo nesten aldri fått spilt i lag. Men sånn helt ærlig, har vi en god nok tropp til å kunne vinne PL? Med ekstrem flaks tenker jeg selv ja, nei hvis flaksen holder seg et "normalt" nivå. Hva tenker dere? Endret 15. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Den artikkel forklarer litt mer Jeg leste et annet sted at han sa de burde stenge landegrensene for mer innvandring og at de burde sende griser mot ekstremister, ingen av delene jeg fant nevneverdig kritikkverdig, så lenge han ikke skrev dette på facebook/twitter hvor det står at han er ansatt i United. Men her ser man jo at han er en "smule" mer ekstrem en jeg jeg fikk inntrykk av. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Er ikke dumt å poste link til kamptråd slik at folk for vite at den er laget (kremt kremt @blured + andre som har laget i det siste) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1646717 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Det har eg prøvd å si også, men fikk beskjed om at eg skulle abbonere på kamptråder forumet, men det er ikke ønskelig. For da får eg varsel om alle de andre kamptrådene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå