ahpadt Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Når 3-5-2 ble brukt med Nederland i sommer ble ikke SÅ mange mål scoret (bortsett fra Spania-kampen), og det virker som om dette har vært resultatet med United. Ironisk nok var 3-5-2 en "nødformasjon" av LvG etter at Strootman gikk ut med skade (spilte en slags 4-3-3 før det tror jeg). Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Da håper jeg på Strootman inn sporenstraks, og at vi går over til 4-3-3. Da kan vi også bruke en skrikende Januzaj mer. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Januzaj kommer til å forsvinne. I likhet med alle andre virkelige talenter United har hatt innom U18-laget sitt de siste årene (Rossi, Pique, Pogba, Morrison (selv om han dro av andre grunner)). Så kan vi jo skryte på oss å ha alle disse egenutviklede i startelleveren vår, type Blackett, Fletcher og McNair. Men det største talentet vårt, han blir vraket til fordel for en treg spiss og en treg AMC. Endret 12. januar 2015 av LimeCanes Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Da håper jeg på Strootman inn sporenstraks, og at vi går over til 4-3-3. Da kan vi også bruke en skrikende Januzaj mer. Strootman er en box-to-box midtbanespiller. Spør du meg kunne Carrick eller Blind gjort den jobben også. Det er vel kanskje litt av den jobben LvG prøver å få Rooney til å gjøre og med det gjør det angrepet dårligere. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Carrick er den siste som kunne spilt box-to-box. Han er alt for statisk, treg og passiv. Fyren passer perfekt til å sitte foran forsvaret og strø baller og avbryte gjennombrudd. Blind Kan jeg ikke uttale meg noe særlig om. Rooney har jo blitt forsøkt i det siste, og kan vel fungere til en viss grad, men det er jo Herrera som passer best til den rollen. Taklingssterk, pasningssterk, hardtarbeidende og kvikk. Det er han som burde være motoren i laget. Fellaini som reserve om vi skulle ha bruk for hans styrker. Endret 12. januar 2015 av Kammizez Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Herrera evner ikke å dominere matcher. Han er flink på mye, men ikke noe mer enn flink i noe. Med mindre han utvikler seg veldig ila det neste året (noe jeg tviler på siden Van Gaal ikke engang vil bruke han særlig mye) så er han maksimalt en squadplayer for oss. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hva LvG gjør og ikke gjør bør ikke være målestokk for noenting. Blemme på blemme i det siste. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Herrera evner ikke å dominere matcher. Han er flink på mye, men ikke noe mer enn flink i noe. Med mindre han utvikler seg veldig ila det neste året (noe jeg tviler på siden Van Gaal ikke engang vil bruke han særlig mye) så er han maksimalt en squadplayer for oss. Årets bomkjøp da. 30-35m Euro for en benkvarmer? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Noe sånt. Mulig Herrera er bedre enn jeg ser, for han har jo ikke fått spilt seg varm ennå. Jeg synes bare det er litt merkelig at United så til de grader skal skyte gullfuglen på en 25 år gammel midtbanespiller som jeg ikke hadde hørt om før i 2013. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Det er fordi du ikke følger med på La Liga. De fleste av de jeg kjenner som følger med på spansk fotball visste hvem han var. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Ander Herrera er et kjent navn borte i Spania og for de som følger med på La Liga internasjonalt. Gjorde det vel veldig bra der borte også. Kjipt hvordan ting har gått for han etter overgangen. Endret 12. januar 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Han ble skadet og har vært ute. Nå er han frisk og har fått innhopp i samtlige kamper? Han starter vel snart igjen får vi håpe. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hvem skal han inn for, da? Skal han spille sittende midtbane i så fall, eller skal han ta Rooneys plass? Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Van Persie ut, Rooney på topp, Herrera inn. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Rooney på topp er om mulig enda verre enn RvP på topp. Takke seg til for at Van Gaal i hvert fall har skjønt at han ikke er spiss. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hva med en slags 4321 med Falcao på topp da? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Det er den tilnærmingen jeg heller mest mot pr nu. Falcao bør få sjansen alene på topp, med mer bevegelige spillere rundt seg. Jeg synes Januzaj bør få prøve og feile litt også, det samme gjelder Di Maria. Rooney bør ikke garanteres en plass på laget pr nu. Jeg synes Mata har fremstått som bedre de siste ukene. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) DDG Rafa Smalling Rojo Shaw Jones Herrera/Blind Maria Rooney Mata/Januzaj Falcao/RVP Hadde no sånt funka kanskje? Endret 12. januar 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Ville i så fall hatt Carrick fremfor Jones. Er også enig i at Falcao bør få prøve seg som spiss de neste kampene fremfor RvP, og da la ham få muligheten i 4-6 kamper på rad. Det må nok dessverre en skade til på RvP for at det skal skje. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 RvP har jo en skade, så vi får se hvor lenge den varer og hva som skjer. Skaden skulle vel sjekkes mandag, men jeg har ikke lest noe om resultatet. står sikkert på united.no osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå