Jotun Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Har dere ikke flaks i trekninger? :o Vil ikke si united har hatt spesielt mye flaks i trekningene til FA Cup de siste årene nei.... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Funnet ut at de kan tjene penger på United.no også nå, går ikke å lese artikkler uten å være betalende medlem. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Er jo ikke så veldig dyrt. 199kr i 12 måneder for digitalt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Er kun noen artikler som bare medlemmer kan lese. Endret 7. januar 2015 av Muffinss Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Er vanligvis innpå for å lese ryktene, tror ikke jeg gidder betale for det Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) De fleste artikler må en nå være medlem for. Til og med tull der de bare samler alle useriøse rykter under ett. Stort sett det siste jeg bruker United.no til, samt å se når neste kamp er. Betale for å lese rykter er nok ikke aktuelt for min del. Føler de har bommet totalt med hvilke artikler de skal ta betalt for. Endret 7. januar 2015 av kreps79 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Latterlig å ta betalt for rykte-artikkelen! De skyter seg selv i leggen. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Og mange av de artiklene er elendig lesestoff uansett. Men, 199kr for 12 måneder er da ikke store tapet om lesestoffet ikke tilfredsstiller øynene Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Er vel ikke så rart at de ønsker å gjøre slik. Nå har ikke jeg sett hvilke artikler man må være medlem for å lese, men det koster jo å drive en nettiside/supporterklubb Endret 7. januar 2015 av Leaf Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Synes ikke det gjør noe. United.no oppdateres hele tiden, og er som regel tidligere ute med nyheter enn de store mediene. Godt design og oversiktlig side. Spaltene til Andy Mitten er f.eks veldig godt lesestoff. Ser man på de konkurrerende supporterklubbene så er United.no laaaangt foran. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Flere medier melder at vi har signert Valdes på en permanent avtale. Og at han kanskje kan få sin debut imot Cambridge. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Deilig. Da får endelig Lindegaard lov til å dra. Da er vi på høyde med Chelsea når det gjelder keepere, men det er jo ikke ofte keepere blir skadet da. Hvis det ender med at DDG drar blir jeg veldig skuffet, men det er ikke mye vi kan gjøre med det. 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Hvis Valdres er innstilt på å være 2. keeper eller hjelpekeeper til De Gea, tror jeg det kan være veldig bra for De Gea og klubben med tanke på nasjonalitet og erfaring. Må for all del ikke finne på å miste De Gea nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Valdes er nå bekreftet. Men går rykter om at Lindegaard skal til Molde, og at de følger med på Nyland. Blir det et bytte, vil jeg tippe at Nyland sendes ut på lån. Ihvertfall så lenge DDG og Valdes begge er i klubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Valdes er nå bekreftet. Men går rykter om at Lindegaard skal til Molde, og at de følger med på Nyland. Blir det et bytte, vil jeg tippe at Nyland sendes ut på lån. Ihvertfall så lenge DDG og Valdes begge er i klubben. Ser virkelig ikke poenget med at united skal hente han, men men. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 United og Valdes er en av de mest urealistiske overgangene jeg kunne tenkt meg for et par år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå