fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dette er her dårlig, hvorfor legger vi oss såpass bakpå mot Derby hjemme? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 slapp av, kan du huske en kamp vi har kommet bra i gang? Roma hjemme er da unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jess!! 100. mål for Giggs i ligaen. Måtte komme. EDIT: Faen Rooney?! Endret 8. desember 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Sjansesløsingen fortsetter ja, jeg står for det jeg sa da jeg tippet 3-0 og masse sjansesløsing. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 :!: Er det mulig Rooney. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Deilig Tevez, selv om det var flaks. Deilig å 2-0 rett før pause. :!: Er det mulig Rooney. Hadde vært klasse om den hadde gått inn, Torres hadde en verre en mot Newcastle Endret 8. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Genialt frispark av Ronaldo! Bra av Tevez! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Sånn nå får SAF si til dem at dem skal være litt mer agressive. Dem kom ikke før de ti siste minuttene, så har ikke vært overbevisene omgang av United. Tre mål til i 2.omg. Fint at Giggs scoret sitt 100. mål og Tevez satte inn den 2. Bare dumt at Rooney ikke satte inn scoringen sin ved den perfekte ball fra Giggs (?). Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Sånn nå får SAF si til dem at dem skal være litt mer agressive. Dem kom ikke før de ti siste minuttene.. Hvorfor skal han si det til dem når det ordna seg de siste 10? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 For dem kan jo være sånn som dem ikke var i de ti siste minuttene i 2.omg. Han får be dem holde presset oppe og være like agressive i 2.omg som dem var i de ti siste minuttene. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dette er minimums grensa våt vi må ligge på! Hadde vi vært i extra form ville vi ledet 4-0...! BTW Lurer litt hvorfor ikke Lewis Price står i mål......synes han var en av de bedre, for å ikke si den best i the chamionship for Ipswich.... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fikk bare sett det siste kvarteret så kan ikke si så mye om det som skjedde den første halvtimen. Men det jeg så var veldig bra. Rullet opp en del gode angrep som førte til to mål. Synd at Rooney ikke puttet på den kjempesjansen. Virket nesten som om han ikke orket å følge opp ballen for å sikre seg at den gikk i mål. Slapt av Rooney. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nå vil jeg ha et Rooney mål i 2. omg. Han har to 100% sjanser i 1. og hadde vært deilig å få igang målkontoen igjen. Bør hvertfall ta et par til i 2. hvis vi holder oppe samme presset vi hadde på slutten av 2. Ang. Roma kampen håper jeg på fullstendig reservelag slik at vi er helt uthvilte til Pool-kampen. Ellers noen som har hørt noe mer ang. Hargys skade? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Deilig Tevez, selv om det var flaks. Deilig å 2-0 rett før pause. :!: Er det mulig Rooney. Hadde vært klasse om den hadde gått inn, Torres hadde en verre en mot Newcastle Verre? Nåja er ikke helt sikker på det. Men den verste var Anelka :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hehe, med en gang jeg fjerner Tevez fra crazysoccer laget mitt så putter han igjen Herlig skudd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Herlig at han putter når jeg tar han med på laget for første gang. Takk til de supporterne som sa han kom til å begynne å score sist uke. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ser ut som om Tevez har fått litt skuddtrening av Solskjær. Han har virkelig klart å justert skuddfoten bra! Flott mål! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Flaut å slippe inn Derbys første bortemål for sesongen. Men gøy at Derby-supporterne får noe å juble for. Få et mål til nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå