Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn nå får SAF si til dem at dem skal være litt mer agressive. Dem kom ikke før de ti siste minuttene, så har ikke vært overbevisene omgang av United. Tre mål til i 2.omg.

Fint at Giggs scoret sitt 100. mål og Tevez satte inn den 2. Bare dumt at Rooney ikke satte inn scoringen sin ved den perfekte ball fra Giggs (?).

Lenke til kommentar

Fikk bare sett det siste kvarteret så kan ikke si så mye om det som skjedde den første halvtimen. Men det jeg så var veldig bra. Rullet opp en del gode angrep som førte til to mål.

Synd at Rooney ikke puttet på den kjempesjansen. Virket nesten som om han ikke orket å følge opp ballen for å sikre seg at den gikk i mål. Slapt av Rooney.

Lenke til kommentar

Nå vil jeg ha et Rooney mål i 2. omg. Han har to 100% sjanser i 1. og hadde vært deilig å få igang målkontoen igjen. Bør hvertfall ta et par til i 2. hvis vi holder oppe samme presset vi hadde på slutten av 2.

Ang. Roma kampen håper jeg på fullstendig reservelag slik at vi er helt uthvilte til Pool-kampen.

Ellers noen som har hørt noe mer ang. Hargys skade?

Lenke til kommentar
Deilig Tevez, selv om det var flaks. Deilig å 2-0 rett før pause.

:!: Er det mulig Rooney.

Hadde vært klasse om den hadde gått inn, Torres hadde en verre en mot Newcastle :p

Verre? Nåja er ikke helt sikker på det. Men den verste var Anelka :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Herlig at han putter når jeg tar han med på laget for første gang. Takk til de supporterne som sa han kom til å begynne å score sist uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...