Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hva har C.Ronaldo gjort som gjør han bedre enn Ronaldo? Har han blitt VM's mestscorer? Nei... Er Ronaldo feit nå? Ja, men det er nå. Noen som fulgte med på VM i 98 og 02? Vel da forstår dere min frustrasjon...

6953614[/snapback]

 

Preiker du om. Pr.dags dato er CRonaldo mye bedre enn Ronaldo. Ronaldo er avdanket, han er overvektig til fotballspiller å være, han har ikke samme rykket som han hadde før. Men hadde du gitt meg valget mellom Ronaldo fra Barca-tiden og CRonaldo hadde jeg valgt Ronaldo.

6953818[/snapback]

Sa jeg før ikke dags dato? I dag er Ronaldo en middelmålig russisk spiss...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En siste gang: For 5-10 år siden var Ronaldo en virkelig god spiller, en veldig god spiss. i minner 2006 han mest om en avdanka alkoholiker. Men han var andreledes i 1997,98 osv. Ikke glem, ikke NÅ men for 10år siden da de var like gamle. Det er dette det handler om...

6955582[/snapback]

 

Ronaldo var god når han spilte for PSV og Barcelona, helt til at han fant ut at han ikke skulle spille fotball men gå fotball...

 

Edit: Men jeg hadde fremdeles valg Christiano Ronaldo...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
En siste gang: For 5-10 år siden var Ronaldo en virkelig god spiller, en veldig god spiss. i minner 2006 han mest om en avdanka alkoholiker. Men han var andreledes i 1997,98 osv. Ikke glem, ikke NÅ men for 10år siden da de var like gamle. Det er dette det handler om...

6955582[/snapback]

 

Ronaldo var god når han spilte for PSV og Barcelona, helt til at han fant ut at han ikke skulle spille fotball men gå fotball...

 

Edit: Men jeg hadde fremdeles valg Christiano Ronaldo...

6960751[/snapback]

Tja C.Ronaldo er bedre når det gjelder sånt ansvar, mens Ronaldo har skuffet meg nå. Kanskje han skulle spille for Tufte IL?

Lenke til kommentar

Eneste mannen jeg frykter er Parker, klassespiller som burde spilt fast på Chelsea eller United. Han kom litt i skyggen av Lampard og makelele i Chelsea, så jeg ønsket at Man U skulle få han på billigsalg i fjorsommer. Men den gang ei, så nå håper jeg United dropper Hargreaves til fordel for Parker i Januar :D

Lenke til kommentar
Eneste mannen jeg frykter er Parker, klassespiller som burde spilt fast på Chelsea eller United. Han kom litt i skyggen av Lampard og makelele i Chelsea, så jeg ønsket at Man U skulle få han på billigsalg i fjorsommer. Men den gang ei, så nå håper jeg United dropper Hargreaves til fordel for Parker i Januar :D

6976070[/snapback]

 

Tror nok Newcastle kommer til å kreve enormt mye for sin kaptein. Det ville vært et dårlig tegn for deres fans om de selger kapteinen sin til en annen PL klubb :nei:

Lenke til kommentar
Eneste mannen jeg frykter er Parker, klassespiller som burde spilt fast på Chelsea eller United. Han kom litt i skyggen av Lampard og makelele i Chelsea, så jeg ønsket at Man U skulle få han på billigsalg i fjorsommer. Men den gang ei, så nå håper jeg United dropper Hargreaves til fordel for Parker i Januar :D

6976070[/snapback]

 

Tror nok Newcastle kommer til å kreve enormt mye for sin kaptein. Det ville vært et dårlig tegn for deres fans om de selger kapteinen sin til en annen PL klubb :nei:

6976085[/snapback]

Absolutt, men ønsketenking er lov. Men se det i et annet lys, Arsenal solgte sin og United sparket sin...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...