Suburbian Hero Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hva har C.Ronaldo gjort som gjør han bedre enn Ronaldo? Har han blitt VM's mestscorer? Nei... Er Ronaldo feit nå? Ja, men det er nå. Noen som fulgte med på VM i 98 og 02? Vel da forstår dere min frustrasjon... 6953614[/snapback] Preiker du om. Pr.dags dato er CRonaldo mye bedre enn Ronaldo. Ronaldo er avdanket, han er overvektig til fotballspiller å være, han har ikke samme rykket som han hadde før. Men hadde du gitt meg valget mellom Ronaldo fra Barca-tiden og CRonaldo hadde jeg valgt Ronaldo. 6953818[/snapback] Sa jeg før ikke dags dato? I dag er Ronaldo en middelmålig russisk spiss... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) En siste gang: For 5-10 år siden var Ronaldo en virkelig god spiller, en veldig god spiss. Nå i minner 2006 han mest om en avdanka alkoholiker. Men han var andreledes i 1997,98 osv. Ikke glem, ikke NÅ men for 10år siden da de var like gamle. Det er dette det handler om... 6955582[/snapback] Ronaldo var god når han spilte for PSV og Barcelona, helt til at han fant ut at han ikke skulle spille fotball men gå fotball... Edit: Men jeg hadde fremdeles valg Christiano Ronaldo... Endret 28. september 2006 av Manx Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 En siste gang: For 5-10 år siden var Ronaldo en virkelig god spiller, en veldig god spiss. Nå i minner 2006 han mest om en avdanka alkoholiker. Men han var andreledes i 1997,98 osv. Ikke glem, ikke NÅ men for 10år siden da de var like gamle. Det er dette det handler om... 6955582[/snapback] Ronaldo var god når han spilte for PSV og Barcelona, helt til at han fant ut at han ikke skulle spille fotball men gå fotball... Edit: Men jeg hadde fremdeles valg Christiano Ronaldo... 6960751[/snapback] Tja C.Ronaldo er bedre når det gjelder sånt ansvar, mens Ronaldo har skuffet meg nå. Kanskje han skulle spille for Tufte IL? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tja C.Ronaldo er bedre når det gjelder sånt ansvar, mens Ronaldo har skuffet meg nå. Kanskje han skulle spille for Tufte IL? 6961230[/snapback] Ronaldo var ikke på TG eller Arcon Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Toon hjemme imorra. Er faenmeg på tide med en seier i serien nå... Håper på dette laget: VDS Gaz - Rio - Vid - Gabi OGS - Scholes - Carrick - Ron Roon - Saha Tips for dagen: 3-0 til de røde. Saha, Roon og Ogs Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Toon hjemme imorra. Er faenmeg på tide med en seier i serien nå... Håper på dette laget: VDS Gaz - Rio - Vid - Gabi OGS - Scholes - Carrick - Ron Roon - Saha Tips for dagen: 3-0 til de røde. Saha, Roon og Ogs 6965684[/snapback] Hvem er OGS? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvem er OGS? 6966471[/snapback] Ole Gunnar Solskjær? 20Legend Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Toon hjemme imorra. Er faenmeg på tide med en seier i serien nå... Håper på dette laget: VDS Gaz - Rio - Vid - Gabi OGS - Scholes - Carrick - Ron Roon - Saha Tips for dagen: 3-0 til de røde. Saha, Roon og Ogs 6965684[/snapback] Hvem er OGS? 6966471[/snapback] Ole Gunnar Solskjær Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Toon hjemme imorra. 6965684[/snapback] Er temmelig sikker på at den kampen er på søndag... Correct me if i'm wrong... Sendes direkte på c+ kl 1600 Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Toon hjemme imorra. 6965684[/snapback] Er temmelig sikker på at den kampen er på søndag... Correct me if i'm wrong... Sendes direkte på c+ kl 1600 6967844[/snapback] Det er på søndag ja http://united.no/index.php/news/sesongen/t...06_07/newcastle Endret 29. september 2006 av egil88 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dagen idag: -Kurere fyllasyke med X antall glass vann -kjøpe cola og annen søppelmat -Se tegneserielaget fra nord bli sendt hjem med 0 poeng i bagasjen. -Sjekke tabellen og se at vi troner atter en gang. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Trur dette kan bli ein bra kamp, barcodes er alltid eit artig lag å spele mot. Tipper 3-1 til United. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eneste mannen jeg frykter er Parker, klassespiller som burde spilt fast på Chelsea eller United. Han kom litt i skyggen av Lampard og makelele i Chelsea, så jeg ønsket at Man U skulle få han på billigsalg i fjorsommer. Men den gang ei, så nå håper jeg United dropper Hargreaves til fordel for Parker i Januar Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eneste mannen jeg frykter er Parker, klassespiller som burde spilt fast på Chelsea eller United. Han kom litt i skyggen av Lampard og makelele i Chelsea, så jeg ønsket at Man U skulle få han på billigsalg i fjorsommer. Men den gang ei, så nå håper jeg United dropper Hargreaves til fordel for Parker i Januar 6976070[/snapback] Tror nok Newcastle kommer til å kreve enormt mye for sin kaptein. Det ville vært et dårlig tegn for deres fans om de selger kapteinen sin til en annen PL klubb Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dagen idag:-Kurere fyllasyke med X antall glass vann -kjøpe cola og annen søppelmat -Se tegneserielaget fra nord bli sendt hjem med 0 poeng i bagasjen. -Sjekke tabellen og se at vi troner atter en gang. 6975929[/snapback] Hør hør. NCastle skal knuses idag, gammel vane det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eneste mannen jeg frykter er Parker, klassespiller som burde spilt fast på Chelsea eller United. Han kom litt i skyggen av Lampard og makelele i Chelsea, så jeg ønsket at Man U skulle få han på billigsalg i fjorsommer. Men den gang ei, så nå håper jeg United dropper Hargreaves til fordel for Parker i Januar 6976070[/snapback] Tror nok Newcastle kommer til å kreve enormt mye for sin kaptein. Det ville vært et dårlig tegn for deres fans om de selger kapteinen sin til en annen PL klubb 6976085[/snapback] Absolutt, men ønsketenking er lov. Men se det i et annet lys, Arsenal solgte sin og United sparket sin... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Også drar vi i gang med Solskjær sangen 1-0 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Vi er tilbake på toppen folkens! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Og igjen så må vi kjøre i gang med Solskjær sangen, moro 2-0, det er alltid målrikt mot Newcastle... Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 JESS! For en fantastisk tråd!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå