kandinsky Skrevet 17. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2014 Gutta. Aldri vært på bortematch før, fikk lyst til det nå, men har litt treigt nett her og orker ikke sette meg på den store søkekarusellen akkurat nå. Kjapt innom: Hvor mye må man ut med om man vurderer en London-tur for å se Tottenham - United nå om halvannen uke (28. des)? Hva koster en kampbillett (samme hvor på tribunen det er, selv om rundt Red Army SEFF er det feteste)? Regner jo med en del nå som det er så knapp tid til kampen spilles, men fint å få bekrefta et eller annet i tilfelle det finnes noen scoups. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2014 Husk at flybilletter til London rundt jul pleier å være gaaaanske dyre. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Bor i Paris, så det er ikke så strezzzz. Kan ta toget billig om jeg bestiller nå. Er kampbilletten jeg lurer på igrunn. Om det i det hele tatt er mulig å få tak i noe til fornuftig pris. Endret 17. desember 2014 av niko. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2014 https://twitter.com/PeoplesPerson_/status/545261547439009792/photo/1 3 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Bor i Paris, så det er ikke så strezzzz. Kan ta toget billig om jeg bestiller nå. Er kampbilletten jeg lurer på igrunn. Om det i det hele tatt er mulig å få tak i noe til fornuftig pris. Tottenhambilletter kjøper du på stubhub :-). Offisiell samarbeidspartner om videresalg av billetter, og du henter de på stadion på kampdag. Så jævlig greit faktisk, gjorde dette selv i fjor vinter. Her: http://www.stubhub.co.uk/tottenham-hotspur-tickets/tottenham-hotspur-v-man-utd-london-white-hart-lane-28-12-2014-9077639/ Prisene er ikke voldsomt dyre egentlig, ser ut som du kan komme unna med ca 1000,- norske. Bortetribune blir vanskelig, da må du på ren svartebørs med pris 2000,- og oppover, men de sitter på felt 37,38,39 og 40 = du kan jo prøve å få noe i nærheten via stubhub feks. Endret 18. desember 2014 av Alastor Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2014 James er ikke topp 20 i sin posisjon engang. Summene klubbene kjøper spillere som ikke har vist seg på et høyt nivå over tid er da relevant. Så om United skulle selge De Gea burde de melka kua. Jeg mener riktignok det du nevner om PSG. Helt enig. VG er ihvertfall helt uenig i at det er 20 spillere foran James Rodriguez som er bedre enn han: http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/stor-vg-kaaring-robben-er-aarets-beste-midtbanespiller/a/23357806/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2014 Svaret blir nok noe ala: bale så høyt? Hazard så langt nede? Og hvor er *random midtbanespiller på Chelsea*???? Useriøs liste! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2014 James er ikke topp 20 i sin posisjon engang. Summene klubbene kjøper spillere som ikke har vist seg på et høyt nivå over tid er da relevant. Så om United skulle selge De Gea burde de melka kua. Jeg mener riktignok det du nevner om PSG. Helt enig. VG er ihvertfall helt uenig i at det er 20 spillere foran James Rodriguez som er bedre enn han: http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/stor-vg-kaaring-robben-er-aarets-beste-midtbanespiller/a/23357806/ Vg mener at buffon er bedre enn de gea.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2014 Bale så høyt? Hazard så langt nede? Og hvor er John Obi Mikel???? Useriøs liste! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2014 Trodde du var Emils et lite sekund. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2014 Bale så høyt? Hazard så langt nede? Og hvor er John Obi Mikel???? Useriøs liste! ? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2014 James er ikke topp 20 i sin posisjon engang. Summene klubbene kjøper spillere som ikke har vist seg på et høyt nivå over tid er da relevant. Så om United skulle selge De Gea burde de melka kua. Jeg mener riktignok det du nevner om PSG. Helt enig. VG er ihvertfall helt uenig i at det er 20 spillere foran James Rodriguez som er bedre enn han: http://www.vg.no/sport/fotball/internasjonal-fotball/stor-vg-kaaring-robben-er-aarets-beste-midtbanespiller/a/23357806/ Vg mener at buffon er bedre enn de gea.... Å ha Buffon 2 plasser foran de Gea, er vel knapt det samme som å si at det finnes 20 spillere foran James som er bedre.... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Nå ser jeg ikke mye spansk fotball, men kan du nevne 20 spillere som er bedre enn James? Klarer ikke helt å finne så mange.. Det jeg har sett av James har vært veldig imponerende hvertfall. Endret 18. desember 2014 av Leaf Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 18. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2014 Er det snakk om 20 beste spillere i verden eller 20 beste i hans posisjon? For han er desidert en av de 20 beste i sin posisjon, det må tilogmed Emils innse. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2014 Javel. Trodde Robben spilte høyreving, på samme måte som Ronaldo spiller venstre? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) Dagens pressekonferanse... EDIT: Endret 19. desember 2014 av ahpadt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2014 Hva nå? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2014 Hva hva nå? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2014 Hva nå?Som LvG sier; vent og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå