Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske åpenbart at du har en kontrær-kontrær greie gående når det kommer til emner som PSG og James Rodríguez nå, Emils. Du har fått vist ditt poeng, ok. Du ser ikke fransk liga (du kommenterte dette selv og måtte innrømme at du ikke ser det), og du har nok ikke sett James så mye heller. Alle er innforstått med synspunktene dine, uavhengig av grunnlaget ditt.

 

Når det er sagt. David De Gea for £33m ville vært hårreisende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi betalte vel £17.5m for han for noen år siden, ikke snakk om at han forsvinner for under det dobbelte... (Rekorden i dag er vel på £47.5m, da Buffon gikk til Juventus). Edit: Følger heller ikke med på fransk liga, men det er vel om jeg har forstått det riktig en liga som nå gradvis nærmer seg de fire store når det kommer til kvalitet/nivå.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Ganske åpenbart at du har en kontrær-kontrær greie gående når det kommer til emner som PSG og James Rodríguez nå, Emils. Du har fått vist ditt poeng, ok. Du ser ikke fransk liga (du kommenterte dette selv og måtte innrømme at du ikke ser det), og du har nok ikke sett James så mye heller. Alle er innforstått med synspunktene dine, uavhengig av grunnlaget ditt.

 

Når det er sagt. David De Gea for £33m ville vært hårreisende.

Han mente jo bare at RM kjøpte James til overpris. Er ikke helt uenig med ham, men det skal sies at James har forbedret seg veldig mye de siste månedene (av det jeg har lest). Mener at £45m-£50m ville ha vært en mer passende pris.

Når det kommer til DDG ville jeg ikke ha solgt ham for £80m engang. Ikke fordi han er verdt mer (synes ikke at £50m er langt unna), men fordi han er sjelden vare og utviklingen han har hatt siden han kom fra Atletico har vært enorm. Alltid morsomt å se slike unge spillere nå verdenstoppen.

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar

Kudos til niko btw, en av få som virkelig hardnakket stod på at DDG kom til å bli en av verdens beste keepere. Jeg var ikke en av de, men så er jeg en relativt ubrukelig spontansyter av en "supporter" som bruker mesteparten av tiden min når United spiller til å slenge dritt om de jeg mener ikke er gode nok (dvs stort sett alle.) Eneste unge united spiller jeg hadde troa på (for lenge siden) var Cleverley. LOL, hakke peiling vettu.

Lenke til kommentar

Man trengte da ikke å være klarsynt for å se hvor stort potensialet han hadde da han kom. Selv var jeg utrolig spent da han kom. Den første sesongen var ikke den beste (spesielt ute i feltet), men jeg hadde trua på ham hele tiden. Det kom jo heller ikke på som noen overraskelse at han muligens kommer til å slite litt. At PL var og er en tøff liga har aldri vært en hemmelighet. Ikke glem at han bare var 21 år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg syntes forsatt at Lindegaard er en veldig god keeper og vi burde være ufattelig takknemlig for at han blir i United selv om han ikke får spille. Han gir vekk en karriere for klubben han elsker, det er stort i mine øyne.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Anderson er kanskje den som irriterer meg mest. Forlan er greit nok, det er ikke alle spillere som passer inn i alle serier. Og Barthez var blitt en litt vel stor hype etter fotballVM (litt som Tim Howard etter dette VMet). Men med Anderson så opplever jeg det sitter i huet: Han er var et helt sinnsykt talent, men mangler den siste driven/viljen som skal til for å bli en stor spiller.

Lenke til kommentar

 

Ganske åpenbart at du har en kontrær-kontrær greie gående når det kommer til emner som PSG og James Rodríguez nå, Emils. Du har fått vist ditt poeng, ok. Du ser ikke fransk liga (du kommenterte dette selv og måtte innrømme at du ikke ser det), og du har nok ikke sett James så mye heller. Alle er innforstått med synspunktene dine, uavhengig av grunnlaget ditt.

 

Når det er sagt. David De Gea for £33m ville vært hårreisende.

Han mente jo bare at RM kjøpte James til overpris. Er ikke helt uenig med ham, men det skal sies at James har forbedret seg veldig mye de siste månedene (av det jeg har lest). Mener at £45m-£50m ville ha vært en mer passende pris.

 

Litt av poenget mitt da, buddy. Du syns han har forbedret seg veldig mye de siste måneene. Men du har jo ikke sett han selv engang. Emils har skrevet ca 850 ganger at James er overvurdert/overpriset. Samme som han nevner at PSG ikke er noe annet enn en samling med to-tre gode individualister pluss Zlatan på en pidestall hver eneste gang PSG blir nevnt i fotball-delen. Er jo ett fett om han mener det, men når det var snakk om fransk fotball tidligere i sesongen nevnte han at PSG alltid vil regjere alene på topp osv., og da noen påpekte at PSG lå på fjerdeplass, så innrømte han at han ikke følger med på fransk fotball. Det samme er helt åpenbart når det kommer til James. Ikke at jeg egentlig kunne driti noe mer i det, men. Nå ble det hvertfall sånn at det tok meg 5 minutter :)

 

Kudos til niko btw, en av få som virkelig hardnakket stod på at DDG kom til å bli en av verdens beste keepere. Jeg var ikke en av de, men så er jeg en relativt ubrukelig spontansyter av en "supporter" som bruker mesteparten av tiden min når United spiller til å slenge dritt om de jeg mener ikke er gode nok (dvs stort sett alle.) Eneste unge united spiller jeg hadde troa på (for lenge siden) var Cleverley. LOL, hakke peiling vettu.

 

Ikke noe orakel jeg heller da, ettersom jeg har fortsatt troa på både Smalling, Evans og Jones (siste drakta jeg kjøpte, lol). Vi gikk på en blemme sammen i 2010 da vi argumenterte for Clevs, toppmeis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva jeg mener om James er vel ikke relevant, men De Gea har vel vist en del ganger at han er en av de beste keeperne i verden pdd. James er ikke topp 20 i sin posisjon engang. Summene klubbene kjøper spillere som ikke har vist seg på et høyt nivå over tid er da relevant. Så om United skulle selge De Gea burde de melka kua.

 

Jeg mener riktignok det du nevner om PSG. Helt enig.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...