TurtelWar Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 Fellaini gjør veldig mye bra jobb som ikke blir lagt merke til, likt som det lenge var med Carrick. Veldig viktig del av laget Fellaini nå. Ufattelig mye dårlige pasninger idag, men han gjør allikevel mye bra grovarbeid. Forundrer meg ikke om han var den som løp mest idag og? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 Greit nok med Rafael og Shaw, men hvem skal ut av laget for Falcao, Herrera og Di Maria? Wilson forsvinner selvsagt. Hvordan er en toppet XI? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 Fellaini jobbet mye og gjorde en overall god kamp. Men han gjør fortsatt for mange feil (til dels grove feil også) til at han bør spille fast. Jeg mener han bør vike for Herrera pr dags dato, så kan han heller få noen innhopp for Carrick som begynner å bli gammel. Hvor Blind skal få plass akkurat nå er jeg usikker på. Er han god som stopper? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 Fellaini var god defensivt, men pasningene hans var katastrofe. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 Fellaini gjorde var regelrett elendig de første 10 minuttene, men kom seg etter det. I andreomgang var han en av våre beste! Førsteomgang = 12 feilpasninger Andreomgang = 2 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 Veldig godt at vi har såpass mange spillere som kan krige om plassene. Spesielt når vi har så mange skader, men det vil også bli veldig bra når vi har mindre skadet, spillerne må prestere og krige for spilletid. Veldig vanskelig å si hva som er våres beste elever nå, tilogmed på backene er det stor konkurranse ettersom både Valencia og Young har spilt over all forventning. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 DDG Rafael-Carrick-Rojo-Shaw Blind Herrera - Di Maria Rooney RVP - Falcao Som toppa lag? Vanskelig å komme på en fornuftig bakre firer. Syntes Carrick funker bra i forsvar. Usikker på om Jones/Evans bør være i et toppa lag. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 Tror Carrick må ha ett forsvar på 3 mann om han skal funke såpass bra. Fellaini presterer bra og gjør mye drittarbeid. Mata brilijerer muligens ikke spillemessig, men i målpoeng er han driftig. Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 18 poeng av 18 mulige er så bra som det går an, men det er vel strengt tatt ikke United som har tatt poengene, det er De Gea. Når du sier at "United ikke har tatt poengene", utelukker du da at Van Persie, Rooney og Mata står med henholdsvis 4, 3 og 3 ligamål på de seks siste kampene? Eller at Fellaini plutselig startet å blomstre? Eller at Ashley Young plutselig leverer varene på venstreback? Eller at Angel Di Maria alltid er en force to reckon? United har slettes ikke hatt flaks. At de ligger som nummer tre er en enorm prestasjon, med tanke på hvor ekstremt mange skader laget har hatt i år. De Gea har hatt to ekstreme opptredener i år, og det er mot Liverpool og Everton. Da var han direkte avgjørende. Før kampen mot Everton var han den keeperen med lavest redningsprosent i Premier League. Mot Stoke hadde han en glimrende redning, og det samme mot Arsenal. Men nå begynner denne De Gea-hyllesten å bli tåpelig. Pr nu er han i ypperste verdensklasse, ja, men foruten i to av årets kamper har han ikke gjort så veldig mye mer enn det man bør forvente av en keeper på det nivået. Forsåvidt bare fint at han ikke får så mye fokus på seg for tiden, men Robin van Persie har tatt nesten vel så store steg som De Gea de siste ukene. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 Mata gjorde nok en kamp hvor han skaffer målpoeng uten å bidra på noen som helst annen måte. Jeg tar heller en spiller Som Herrera, som bidrar mer på midtbanen og det oppbyggende spillet. Skjønner heller ikke helt kritikken mot Fellaini. Dere må da også se hva han gjør når vi ikke har ballen. Han var en ballvinner av topp klasse idag. En midtbanefirer med Carrick, Fellaini, Herrera og Di Maria mener jeg ville vært ideelt. Usikker på hvordan Carrick ville fungert som midtstopper i en duo, men han gjorde det jo et par ganger under Ferguson, men tror ikke det er helt ideelt. Enten i forsvarstreer, eller som DM. Vanskelig å plassere Blind, men det er jo selvsagt meningen å rotere. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 De Gea har hatt to ekstreme opptredener i år, og det er mot Liverpool og Everton. Da var han direkte avgjørende. Før kampen mot Everton var han den keeperen med lavest redningsprosent i Premier League. Mot Stoke hadde han en glimrende redning, og det samme mot Arsenal. Men nå begynner denne De Gea-hyllesten å bli tåpelig. Pr nu er han i ypperste verdensklasse, ja, men foruten i to av årets kamper har han ikke gjort så veldig mye mer enn det man bør forvente av en keeper på det nivået. Problemet er jo at de færreste keepere faktisk leverer det man skal forvente på det høyeste nivået. De fleste vil gjøre tabber, ta dårlige avgjørelser, eller ikke "redde en ball han kanskje burde reddet". På disse områdene har De Gea nesten vært plettfri det siste året, og i tillegg tar han baller som skal være umulig å ta for de aller fleste keepere. Jeg vil påstå at ingen i verden er bedre på rene refleksredninger enn De Gea. Han har virkelig tatt baller som ingen andre enn ham selv kunne tatt, og dette i veldig avgjørende perioder. Det er vanskelig å finne en bedre definisjon på en matchvinner. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 LimeCanes, United-leirens Benbjo? 1 Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 Mata gjorde nok en kamp hvor han skaffer målpoeng uten å bidra på noen som helst annen måte. Jeg tar heller en spiller Som Herrera, som bidrar mer på midtbanen og det oppbyggende spillet. Skjønner heller ikke helt kritikken mot Fellaini. Dere må da også se hva han gjør når vi ikke har ballen. Han var en ballvinner av topp klasse idag. En midtbanefirer med Carrick, Fellaini, Herrera og Di Maria mener jeg ville vært ideelt. Usikker på hvordan Carrick ville fungert som midtstopper i en duo, men han gjorde det jo et par ganger under Ferguson, men tror ikke det er helt ideelt. Enten i forsvarstreer, eller som DM. Vanskelig å plassere Blind, men det er jo selvsagt meningen å rotere. Jeg er ganske enig med deg. Mata er skremmende effektiv, men også skremmende lite involvert ellers. Jeg klarer ikke å plassere hans bidragsnivå i forhold til resten av laget, fordi han stort sett aldri gjør noe annet enn å score mål. Herrera har vært frisk ved et par anledninger der han har blitt byttet inn, men mot Stoke og mot WBA (som vel omtrent er de to eneste kampene han har startet siden starten av oktober?) så var han svak. Jeg venter spent på når Januzaj skal prioriteres foran Mata. TIl tross for at AJ ikke har fått utløp for potensialet sitt så langt i år, så er han altfor god til å lånes ut eller spille reservelagsfotball. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 Artig når man klager over spillere som "aldri gjør noe annet enn å score mål". Vi har det godt for tiden! For en forskjell fra juletider for ett år siden 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2014 Hva må gjøres for å forbedre spillet vårt, egentlig? Individuelt så har vi mange spillere som leverer, men kjemien spillerne imellom ser ut til å være dårlig i mange tilfeller. Fellaini hadde en god kamp i dag foruten de 15 første minuttene og en del feilpasninger utover i kampen, men i mine øyne passer han ikke inn. Han er treg til bens, tar trege avgjørelser, mister ballen på tåpelig vis... Samtidig vinner han ballen tilbake. Han vinner ballen på hodet. Han er god, samtidig som han ikke er ideell. I mine øyne. Mata leverte nok en gang i form av målpoeng. Det er helt konge. Men som flere påpeker forsvinner han litt i oppbyggingen av spillet. Til tross for at han er så god som han er, så er han ikke helt der oppe. Sannheten er egentlig at selv under Ferguson spilte vi mange slike kamper. Vi tvinger frem "flaksen" til vårt favør. Den største forskjellen er at vi er tåpelig dårlig defensivt til tider. Jeg klager ikke. I år er det poengene som gjelder. Men vi spiller ikke tilfredsstillende fotball. Vi gjør det vi må for å vinne. Enten det er å tvinge frem "flaksen" alle mener vi har, eller være tålmodige og ta de sjansene vi får. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg er fryktelig glad i både Mata og Herrera, men forstår virkelig ikke kritikken av Mata. Ja han er temposvak, og ikke veldig fysisk men han er god med ball, godt overblikk, gode pasninger og en god avslutter. Enkelte matcher passer han, andre ikke, slik er det med de fleste spillere. Og, vitterlig nok, tross all kritikken så gir han oss mål. Mulig jeg har glemt noe totalt vesentlig i fotball, men jeg var iallefall hellig overbevist om at det er mål som kan gi oss 3 poeng. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Mål og assist Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Jess, den dagen det blir uviktig så skal jeg være enig. Mata's jobb er ikke å være ryddegutt osv. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2014 Digger denne mannen! Håper han starter fremover. Skal dette bli den nye Scholes for oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå