Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hehe, en trener, manager, har mye å si, ja. men det er spillerene som teller og gjør jobben. Og Paul Jewell har absolutt ikke fått endre noe på Derby laget iforhold til B. Davies. De legger sikkert om taktikken, men spillerene er garantert ikke vant til denne typen taktikk. så vi bør egentlig forvente en stor seier, altså alt over 3 mål er bra.

Men dessverre kan også Managere ha en effekt, at spillerne gir 110 prosent.....og det tror jeg Paul Jewell har....men de var allerede hardtarbeidende under B. Davies. Og jeg forventer en 3 måls seier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det blir Ronaldo, det fortjener han. Han har ikke gjort det før, pluss moren hans spør hvorfor i all verden han ikke greier å score Hat-trick. :p Han pleier jo å score ofte 2 mål i hver kamp ;) Så idag håper jeg han putter 3, en av dem kommer på straffe.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Hargreaves klart å skade seg på oppvarmingen, jeg griner for faen. Helvetes sicknote altså, faen heller.

Kilde?

EDIT: Satt faktisk akkurat å så på dem varme opp, og tenkte før første gang at jeg håper noen ikke skader seg under oppvarming.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...