LasseGL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hehe, en trener, manager, har mye å si, ja. men det er spillerene som teller og gjør jobben. Og Paul Jewell har absolutt ikke fått endre noe på Derby laget iforhold til B. Davies. De legger sikkert om taktikken, men spillerene er garantert ikke vant til denne typen taktikk. så vi bør egentlig forvente en stor seier, altså alt over 3 mål er bra. Men dessverre kan også Managere ha en effekt, at spillerne gir 110 prosent.....og det tror jeg Paul Jewell har....men de var allerede hardtarbeidende under B. Davies. Og jeg forventer en 3 måls seier. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hadde vært meir bekymra viss det hadde vært bortebane, trur dette går veldig bra. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Rykende fersk lagoppstilling fra redcafe GK: VDS RB: Brown CB: Ferdinand CB: Vidic LB: Evra RM: Ronaldo CM: Hargreaves CM: Anderson LM: Giggs CF: Tevez CF: Rooney Subs: PIG, O'Shea, Carrick, Fletcher, Saha Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bra lag! Gleder meg til kampen som starter om akk 50 minutter Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Forventer rundspilling av de skjeldne i dag. Fire mål er et minimumskrav, synes jeg. Når vi stiller med toppa lag mot bånnslammet i PL skal det bli grisedeng. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Dere kommer til å banke Derby i dag. Tipper 5-0. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nani skadet eller vraket? Uansett.. perfekt lagoppstiling! Derby skal gruses.. og det så sinnsykt! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tipper en 3-0-seier, med masse sjansesløsing, som vanlig.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det tror jeg ikke i dag, idag tror jeg vi putter de fleste av sjansene. 5-0. Det er jo på hjemmebane, bånnlag, og dem skal bli så gruset. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Rooney eller Tevez scorer hattrick i dag.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jeg tror det blir Ronaldo, det fortjener han. Han har ikke gjort det før, pluss moren hans spør hvorfor i all verden han ikke greier å score Hat-trick. Han pleier jo å score ofte 2 mål i hver kamp Så idag håper jeg han putter 3, en av dem kommer på straffe. Endret 8. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Sånn blir kampen: 1-0 kommer innen de første 15 2-0 kommer mellom 20 og 30 3-0 kommer i det 55-65 min 4-0 kommer i det 70-90 min Just a guess Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hargreaves klart å skade seg på oppvarmingen, jeg griner for faen. Helvetes sicknote altså, faen heller. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hargreaves klart å skade seg på oppvarmingen, jeg griner for faen. Helvetes sicknote altså, faen heller. Kilde? EDIT: Satt faktisk akkurat å så på dem varme opp, og tenkte før første gang at jeg håper noen ikke skader seg under oppvarming. Endret 8. desember 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Blir gøy mot Liverpool hvis ikke Hargreaves kommer tilbake igjen.... To av våre beste sentrale midtbanespillere skadd. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg syns det er dumt at han i det hele tatt ble tatt ut til denne kampen. Skal han liksom være ryddegutt mot et lag vi skal styre kampen mot og overkjøre? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg syns det er dumt at han i det hele tatt ble tatt ut til denne kampen. Skal han liksom være ryddegutt mot et lag vi skal styre kampen mot og overkjøre? Jepp. Carrick burde startet i denne kampen. Noe også han forsåvidt har gjort nå da... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Keane en er som tar og gir med samme ånd. Gir du han en kakk så fikk du igjen. Det spredde frykt hos motstanderene. Det er få sånne igjen i fotballen og jeg er ikke sikker på om fotballen har tjent på det. Sludder. Gir du han en kakk får du 10 tilbake. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Så inni granskauen typisk at streamen ikke funker nå da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå