blured Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) 11 April. Synd at han er skadet, en enkeltspiller som er med på å heve hele PL. Endret 8. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 1 månede var bedre enn det jeg frykta heldigvis. Enig, blured. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Både enig og ikke enig. En av verdens beste spillere som er i sin livs form og kan være en nytelse å se spille, men spiller for et lag jeg ikke kan fordra. Ergo blandede følelser. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hæ, er det noen som er lei seg for at Aguero er ute??? Jippi!!!! Da er det kanskje muligheter for poeng! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Noen som har tro på at DI Maria er klar mot Liverpool? Gleder meg til å se Rafael tilbake også. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg tror han er klar! Men hvordan blir startoppstillingen da? hvem ofres? Formasjon? Gleder meg også til Rafael er tilbake, deilig spiller! Syntes egentlig at vi har et veldig sterkt lag nå! Utenom at vi skulle hatt en kjempe i forsvar. Og en spiss som scorer mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 FA-cupens 3. rundeAccrington/Yeovil - Manchester United Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Accrington/Yeovil i FA-cupen. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Kunne ikke vært mer fornøyd Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Synd det er borte, men kan ikke klage på motstanden. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Det gikk jo kjempebra sist dere møtte et L1-lag i en cup Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Det gikk jo kjempebra sist dere møtte et L1-lag i en cup Hva? Det husker jeg ikke... 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Litt fornøyd med det nederlandske preget på kvelden. Var medlem i Boing Klubben på 90 tallet. Var masse Ajax på den tiden. Faren til Daley på back. Lois som trener. Van Der Sar som Keeper. Å Koeman som the Villian. Bring it on. Endret 8. desember 2014 av ClarkGable Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Få nå til helvette Smalling og Jones ut av denne klubben. Blir skadet hver kamp, ytterst pinlig å se på. Har vært sånn i to år nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 I dag var vi jammen meg heldige. Soton med 15 avslutninger, United med 3. 4-2 på mål. Tydelig at vi er preget av alle skadene. Alt for dårlig flyt nå, så det er veldig godt med 3 poeng mot et bra lag som Soton. Men dette kan seriøst ikke fortsette. Ny skade idag. Vi kommer ikke til å være like heldige hver eneste kamp. Jeg begynner virkelig å bli lei. Definitvt ikke tilfeldig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Klarte ikke å unngå å skifte avatar Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Tre nye poeng i en av sesongens vanskeligste bortekamper, er fornøyd med det. Da har vi fem på rad! Er bare å ta til oss det vi kan av poeng, for det er mye som må forbedres. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ikke umulig med et par til på rad heller! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Mekka en kamptråd til søndagens kamp. Tidlig ute... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1641538 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Skal døpe førstesønnen min De Gea. Endret 8. desember 2014 av niko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå