Tunky Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Alle "legendene" lærte Welbeck forskjellige skills, men de glemte å lære han avslutninger (Utenom bittelitt Solskjær, men det var jo mer skill enn avslutning det og) Endret 5. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 Haha nei. Synd ikke det var det van Nistelrooy lærte bort... (Forøvrig enda en spiller RM tok fra oss, sammen med Berbatov den beste spissen vi har hatt). 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 Berbatov - Verdens beste late spiss. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 Mange late, bra spisser opp gjennom tidene, men Berbatov må vel være den spissen med best nærteknikk gjennom ALLE tider. Har aldri sett en bedre touch, Messi gå og legg deg. Savner ham. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 Le Tissier! Kanskje for tidlig for en del av dere, men han var Saints gud på 90-tallet. Han var så lat at han gjerne banket ballen i mål fra 30-40 meter når han ble spilt gjennom, fordi han ikke gadd løpe så langt... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2014 Husker han best for å ha scoret på Massimo Taibi, for en tabbe. Le Tissier er også en legende i PL-sammenheng, men har aldri "okket" meg så mye som hver gang jeg så United-VHS-en min fra 1996. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Dæven jeg er fornøyd nå! Tar seieren litt på forskudd, men sånn får det bli. Siden vi vant over Stoke og Stoke knuser Arsenal akkurat nå, er vi helt klart et bedre lag Stoke, og derfor et mye bedre lag enn Arsenal! Topp 4 sikret 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Tror det kun er City og Chelsea som er over oss når sesongen er over. Både Arsenal og Liverpool er langt unna nivået de holdt under fjorårets sesong, og jeg tviler på at Soton holder hele veien. Men mandagen blir jævlig spennende! Viktigste kampen innen vi møter City og Chelsea i april. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Dæven jeg er fornøyd nå! Tar seieren litt på forskudd, men sånn får det bli. Siden vi vant over Stoke og Stoke knuser Arsenal akkurat nå, er vi helt klart et bedre lag Stoke, og derfor et mye bedre lag enn Arsenal! Topp 4 sikret Liverpool slo også Stoke, så da får vi også være med neste CL-sesong. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg håper på seier, men tror helt ærlig ikke at vi klarer det. Southampton blir en vanskelig test. De er flinke til å bevege ball og gode defensivt. Spennende blir det uansett! 3 poeng er klimaks 1 poeng er godkjent (hvis vi/de spiller bra) 0 er kjedelig... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Dæven jeg er fornøyd nå! Tar seieren litt på forskudd, men sånn får det bli. Siden vi vant over Stoke og Stoke knuser Arsenal akkurat nå, er vi helt klart et bedre lag Stoke, og derfor et mye bedre lag enn Arsenal! Topp 4 sikret Liverpool slo også Stoke, så da får vi også være med neste CL-sesong. Du har helt rett. 4.plass er nok deres da Endret 6. desember 2014 av Espp Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Chelsea - 0 poengArsenal - 0 poeng Tottenham - 1 poeng Liverpool - 1 poeng Spent på hva som skjer med Everton - City Uansett er svært fin Lørdag! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) For en deilig runde til nå! Chelsea taper Arsenal taper Tottenham uavgjort Liverpool uavgjort Nå får vi håpe at City taper eller avgir poeng mot Everton, og at vi tar tre poeng på mandag. Da ligger vi plutselig ganske bra an i ligaen likevel... HERLIG! E: Litt for treg Endret 6. desember 2014 av Espp Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Likevel? Vi ligger allerede bra ann. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Tok hele sesongen under et, og ble derfor det ordvalget - men ja, vi har hatt god plassering (etter mine egne håp for sesongen) de siste ukene. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 Da ble det en grei helg uansett resultat mandag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2014 En seier på mandag hadde likevel vært en finfin start på uka Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Aguero ute en hel måned Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2014 Aguero ute en hel måned Stakkar, virker som en hyggelig og sympatisk fyr Når spiller vi mot city? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå