Jotun Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jau, tenkte mest på av Patrick eg da.... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jau, tenkte mest på av Patrick eg da.... Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 “Vi spilte mot Manchester United nå nylig, og jeg synes Wilfried er mye bedre enn noen av de andre spillerne i det laget.” - Neil Warnock Håper det er feil oversatt eller misforstått. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Skulle akkurat til å poste det samme ! Vet ikke helt hva jeg skal si. Vil ikke gjøre narr av Zaha, han er ennå ung og har potensiale, men lolwtf? Hadde han vært bedre enn alle de andre av spillerne våre så tror jeg neppe at han hadde vært på utlån Og ihvertfall ikke til Crystal Palace lol. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hvis du synes to artikler er i overkant så er det da ingen som tvinger deg til å lese dem. Dette argumentet umuliggjør kritikk av enhver form for journalistikk. Nei, det er ingen som tvinger meg til å lese United.no, ei heller VG eller Nettavisen eller Aftenposten. Men så var det heller ikke poenget. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Synes langerød er flink, selv om jeg ofte er uenig med han. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Helt enig, liker ofte hans meninger. Det er viktig å huske på at det er hans synspunker og ikke fakta - altså bare subjektive meninger og følelser. Liker generelt alle sine reflekterte meninger og jeg skulle ønske det var flere her inne som hadde hatt tid / ork til å bruke litt tid på å komme med sine meninger Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Slutten idag kunne vi spart oss for.. Har ikke godt av så høy puls på en tirsdag Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Slutten idag kunne vi spart oss for.. Har ikke godt av så høy puls på en tirsdag Men det er så utrolig deilig når det allikevel går vår vei! Enig med deg i grunn Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Må skryte litt av RvP, han mistet veldig ansikt hos meg i høst, men i dag jobbet han beinhardt. Ikke all verdens han fikk til offensivt, men han vil så gjerne. Kudos til RvP. Ellers synes jeg Young er Uniteds beste. Fantastisk at sånne spillere står frem når halve startelleveren er skadet. Så kan vi strengt tatt takke han for tre poeng også. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 De Gea med 100% på pasninger i kveld! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Det var noe annet enn statistikken hans mot Bayern ja.,, Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Det er det første som kommer inn i hodet ditt? En nesten ett år gammel kamp i vår verste sesong på lang tid. Synes ikke han er veldig ulik Neuer på den delen Pdd. så synes jeg han er den eneste keeperen som er bedre enn De Gea. Endret 2. desember 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 haha, ja desverre... Enig, Courtois kan bare gå til sengs mot den formen De Gea har vist i det siste, helt sykt. Men han blir vel kanskje ikke satt på de store prøvene heller? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Ashley Youngy. You beauty. Kongen utpå banen i dag. MoM. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 haha, ja desverre... Enig, Courtois kan bare gå til sengs mot den formen De Gea har vist i det siste, helt sykt. Men han blir vel kanskje ikke satt på de store prøvene heller? Begge er nok jevne på sitt beste. Kommer nok til å bli en real catfight ( ) mellom de to om Verdens XI i fremtiden i flere år. Det som er sikkert dog, er at spanias neste landslagskeeper er vår nummer 1 Reaksjonsmessig så har De Gea aldri hatt problemer. Det var ute i feltet at han slet litt før, men det har kommet seg mye bedre. Courtois har jo også fordelen av å være 2m høy. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Dårlig gjort å ikke linke til kamptråder her inne. Det må innføres asap. Gjøres i de andre trådene..... Fikk ikke med meg at det var kamp allerede i går ? Er så bussy ass.... Endret 3. desember 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Dårlig gjort å ikke linke til kamptråder her inne. Det må innføres asap. Gjøres i de andre trådene..... Fikk ikke med meg at det var kamp allerede i går Er så bussy ass.... Kamptråd - Southampton vs Man Utd Dakar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå