Amoralsk Skrevet 28. november 2014 Rapporter Del Skrevet 28. november 2014 Ellers var det david may, saha. Typisk at du nevnte May, eneste jeg mangla da jeg leste gjennom kommentarene her. Får kalle det juks da. Eventuelt 49/50! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 La oss starte dagen med litt humor; 8 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Sykt misfornøyd med at Ander ikke spiller hver uke. Tror LVG har satt inn Fellaini og Carrick for å safe litt nå som det har vært mye skader ect, men vi er et HELT annet lag når Ander Herrera spiller. Sommerens beste signering på sikt. Håper nesten Di Maria er ute noen kamper om det betyr mer Herrera, det er ikke tilfeldig at vi kun har spilt god fotball med han på banen i år. Elsker bevegelsen uten ball og de små veggene hele tida. God helg boyos Endret 29. november 2014 av toppmeis Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Ander etter han har kommet inn = gull. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Herrera har vel vært skadet til nå? Han spilte med korsett etter ribbeinsbruddet, og forsvant ut siden. Så spilte han en U21 kampen Black(burn/pool) før denne kampen. Regner med at skaden ble forverret når han spilte med korsett ? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Helt riktig at Herrera ikke har spilt. Ingen vits å bruke han før han er 100% klar til å spille. Vi må gjøre alt vi kan for å bli kvitt skadene våre! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Jeg ser nesten for meg at dette er fysioen vår... Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Hvordan var kampen i dag? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 (endret) 100%. Alt var riktig, alt var bra. Synd med skade på ADM, men siden han gikk av såpass tidlig tror jeg at han ikke er ute i mer enn 1-3 uker. Rooney er neppe skadet, han slo seg sikkert ganske hardt og foten / kneet stivnet, men er nok tilbake til tirsdag igjen. I alle fall mot Southampton. Denne seieren var god. Synd Falcao ikke skåret på slutten. Endret 29. november 2014 av Espp Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Gjorde jobben mot et veldig svakt Hull. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 God kamp av United i dag. Ser ut til at dere er på bedringens vei. Hull har egentlig overrasket meg denne sesongen. Trodde de skulle være mye sterkere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Sykt misfornøyd med at Ander ikke spiller hver uke. Tror LVG har satt inn Fellaini og Carrick for å safe litt nå som det har vært mye skader ect, men vi er et HELT annet lag når Ander Herrera spiller. Sommerens beste signering på sikt. Håper nesten Di Maria er ute noen kamper om det betyr mer Herrera, det er ikke tilfeldig at vi kun har spilt god fotball med han på banen i år. Elsker bevegelsen uten ball og de små veggene hele tida. God helg boyos Ander har vært god, samme har Blind vært. Så signeringene våre sentralt på midten i sommer har vært god. Syntes dog Fellaini har kommet seg veldig siden fjorårssesongen. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Synes det er litt ålreit at Fellaini gjør det ok. Syntes veldig synd på han etter sesongen med Moyes, hvor alt ble bare tull. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 Enig! Den sesongen er ikke representativ for noen av (ute)spillerne våre! Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 (Tja, Januzaj hadde vel strengt tatt en ganske så god sesong under Moyes.) Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 29. november 2014 Rapporter Del Skrevet 29. november 2014 (Tja, Januzaj hadde vel strengt tatt en ganske så god sesong under Moyes.) Men ikke gjort det noe spesielt bra når han har fått sjansen av LVG. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. november 2014 Rapporter Del Skrevet 30. november 2014 Klarte 50/50 på den quizzen. Hughes var den siste jeg husket på. Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. november 2014 Rapporter Del Skrevet 30. november 2014 35/50 ( ) Mildt sagt dårlig på litt tidligere spillere, hukommelsen fra 90 tallet (dvs før jeg fylte ti år...) og tidlig 2000-tall er ikke helt på topp. (Manglet fra topp navn som Irwin, Silvestre, Brown, Pallister, McClair, Bruce, Sung, Hughes, osv...) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Klarte 48/50. Glemte McClair, og hadde skrivefeil på Kanschelskis. Når han ikke kom inn, trodde jeg kanskje det var Bryan Robson, men han kom heller ikke opp. Så prøvde jeg en haug med keepernavn fra tiden mellom Barthez og Schmeichel.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2014 Gratulerer til Wilson som fyller 19år i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå