Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Klart han til tider var usportslig, men slike sterke personligheter krydrer jo fotballhverdagen. Tenk om alle hadde vært som Solskjær - da hadde det egentlig vært litt kjedelig. Dessuten var Keane en veldig god fotballspiller. Han hadde stil :DDet eneste dumme er at folk lett kan brekke bein i møtet med slike taklinger ...

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa. Tilhørte nok den eldre generasjon hvor fotballen var en arbeidsklassens idrett og grisespill ikke akkuratt var en ukjent faktor. Mulig jeg er en smule spesiell, men syntes faktisk "litt-over-grensen" spill er helt OK i blandt.

Tar avstand fra taklingen mot Alf I Håland dog, den er way to stygg ( var veldig planlagt)

Enkelte løver kan ikke temmes, Keane var en av dem :love:

Lenke til kommentar

Keane en er som tar og gir med samme ånd. Gir du han en kakk så fikk du igjen. Det spredde frykt hos motstanderene. Det er få sånne igjen i fotballen og jeg er ikke sikker på om fotballen har tjent på det.

Det var vel snakk om det på canal+ der de mente at fotballen tjener på det. Nå er ikke jeg en som mener at fotball er for "mannfolk" og alt det der men i dag har vi typer som Robbie Savage som gjerne gir, men som ligger og griner med en gang noen er borti han. Det hele blir så falskt.

Keane var elsket av sine egne men hatet av alle andre. Det er sikkert mange som er enig med Canal+ i at fotballen tjener på at sånne som han ikke finnes lengre. Jeg synest det er synd. Vi har aldri hatt en kaptein som Keane etter at han la opp.

Lenke til kommentar

Manchester United-Derby i dag :)

Dette laget skal vi slå med over 5 mål, Derby har egentlig ingenting i PL å gjøre. Dem har heller ikke scort på bortebane i år eller om det var på 8 kamper :p

Håper Ronaldo kan få sin hat-trick i dag, det fortjener han :)

Lenke til kommentar

En trener kan bety noe, og dem kan bety ikke en dritt.

Ifjor når vi møtte West-Ham? Vi tapte.

Og det var United sin skyld at dem ikke benyttet sjansene sine, og hvis jeg ikke husker feil så spilte ikke West-Ham akkurat godt i den kampen heller.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan United-supportere kan glorifisere en så usportslig spiller som Keane, men jeg har innsett at han betyr mye for dere så jeg vil ikke starte en diskusjon. Hvem var egentlig kaptein før ham?

Skulle si det samme. Og at taklingen på Haaland er med i skrytevideoen sier det meste.

Han var en meget god spiller, men veldig usportslig til tider.

Cunten Haaland fikk som han fortjente, du forteller ikke Roy Keane at han faker skader når han ligger der nede med brukket ben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...