Goscinny Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Klart han til tider var usportslig, men slike sterke personligheter krydrer jo fotballhverdagen. Tenk om alle hadde vært som Solskjær - da hadde det egentlig vært litt kjedelig. Dessuten var Keane en veldig god fotballspiller. Han hadde stil :DDet eneste dumme er at folk lett kan brekke bein i møtet med slike taklinger ... Goscinny Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Joa. Tilhørte nok den eldre generasjon hvor fotballen var en arbeidsklassens idrett og grisespill ikke akkuratt var en ukjent faktor. Mulig jeg er en smule spesiell, men syntes faktisk "litt-over-grensen" spill er helt OK i blandt. Tar avstand fra taklingen mot Alf I Håland dog, den er way to stygg ( var veldig planlagt) Enkelte løver kan ikke temmes, Keane var en av dem Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg er ikke så fan av Keane. Ja, han blødde for drakta og var en fantastisk fotballspiller. Men, han var en usportslig klovn og en bølle/idiot av dimensjoner. Vil ikke gå så langt som å kalle ham søppel, men er ikke langt unna. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg er ikke så fan av Keane. Ja, han blødde for drakta og var en fantastisk fotballspiller. Men, han var en usportslig klovn og en bølle/idiot av dimensjoner. Vil ikke gå så langt som å kalle ham søppel, men er ikke langt unna. Søppel ja..det var DIN mening Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 - den verbale utskjellingen av Viera gjør så kroppshåra reiser seg. Slik vi liker å se det Fekk skikkeleg Gåsehud av den filmen Elske slutten då scholes og keano ikke gidde og ta vieira i handa Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Haha, digget filmen. Gode minner av Keano Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Fekk skikkeleg Gåsehud av den filmen Elske slutten då scholes og keano ikke gidde og ta vieira i handa Rooney finter jo unna med hånda, Vieira er jo livredd! Beinhardt ass! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Keane en er som tar og gir med samme ånd. Gir du han en kakk så fikk du igjen. Det spredde frykt hos motstanderene. Det er få sånne igjen i fotballen og jeg er ikke sikker på om fotballen har tjent på det. Det var vel snakk om det på canal+ der de mente at fotballen tjener på det. Nå er ikke jeg en som mener at fotball er for "mannfolk" og alt det der men i dag har vi typer som Robbie Savage som gjerne gir, men som ligger og griner med en gang noen er borti han. Det hele blir så falskt. Keane var elsket av sine egne men hatet av alle andre. Det er sikkert mange som er enig med Canal+ i at fotballen tjener på at sånne som han ikke finnes lengre. Jeg synest det er synd. Vi har aldri hatt en kaptein som Keane etter at han la opp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Manchester United-Derby i dag Dette laget skal vi slå med over 5 mål, Derby har egentlig ingenting i PL å gjøre. Dem har heller ikke scort på bortebane i år eller om det var på 8 kamper Håper Ronaldo kan få sin hat-trick i dag, det fortjener han Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Du har for høye forhåpninger Raste. Derby spiller vel med ny trener i dag (?) og kan få en boost av det, de er et hardtarbeidende lag og ikke et lag man kan komme utpå å tro man kan spasere til seier mot. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) En ny trener trenger ikke å bety noe. Vi har dessuten hjemmebane i dag, og Derby er ikke et lag som holder mål i PL. Enkelt og greit. Det er spillerene som spiller, ikke treneren. Endret 8. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 En ny trener betyr sinnsykt mye. Hva skjedde i fjor når vi møtte West Ham? Jo, vi skulle overkjøre dem, men de hadde fått ny trener, og vi tapte. Når det er sagt er jeg ganske sikker på seier i dag, men å forvente mer enn 5 mål blir for dumt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) En trener kan bety noe, og dem kan bety ikke en dritt. Ifjor når vi møtte West-Ham? Vi tapte. Og det var United sin skyld at dem ikke benyttet sjansene sine, og hvis jeg ikke husker feil så spilte ikke West-Ham akkurat godt i den kampen heller. Endret 8. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det var heller ikke poenget mitt. Poenget mitt er at å forvente 5-målsseier er rett og slett idiotisk. Jeg forventer kun seier og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nå skrev jeg at laget skal slå dette laget i form med 5 mål, jeg skrev heller ikke at jeg forventet det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Man United vinner 6-0! Men nå er det rett opp på butikken å spelle en bong og hamstre litt snæx før gutta kommer over og PL runda er igang! God runde, til alle United supportere The Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Lag med ny trener er alltid farlige. Derby kommer sikkert til å legge seg bakpå å satse på kontringer. Spørsmålet er om vi klarer å bryte dem ned eller ikke. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skjønner ikke hvordan United-supportere kan glorifisere en så usportslig spiller som Keane, men jeg har innsett at han betyr mye for dere så jeg vil ikke starte en diskusjon. Hvem var egentlig kaptein før ham? Skulle si det samme. Og at taklingen på Haaland er med i skrytevideoen sier det meste. Han var en meget god spiller, men veldig usportslig til tider. Cunten Haaland fikk som han fortjente, du forteller ikke Roy Keane at han faker skader når han ligger der nede med brukket ben. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja, Haaland la opp til det. Han fikk som han fortjente, det var jo hevn fra Keano sin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå