Roger Roger Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Det samme kan sies om United og nå er det på grensen til latterlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Kan også sies om liverpool,spesielt ved landslagkamper. Klistret Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Ja, jeg mener at det er kun Cech, Courtois, Howard, DDG og muligens Sczezczny foran. Har alltid spilt veldig, veldig, veldig bra for United. Det der er så feil som det kan få blitt. Jeg vil påstå han ikke er topp 10 i EPL engang. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 (endret) http://www.united.no/nyhetsarkiv/ute-resten-av-sesongen-3/ Triste greier om dette stemmer.. edit: ryktes om 6 uker nå Endret 16. november 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Alle vil vel påstå noe. Jeg er enig med Bandidos-Pelle her, Lindegaard er undervurdert, særlig blant annen fans. Vi som har sett mannen vet at det bor en utrolig bra keeper i han. Jeg ville dog slengt med Lloris på listen til Pelle. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 (endret) http://www.united.no/nyhetsarkiv/ute-resten-av-sesongen-3/ Triste greier om dette stemmer.. Selvfølgelig skulle et av våres viktigste spillere bli skadet foran et av de viktigste oppgjørene denne sesongen. Fyfaen at det er mulig. e: antar at det blir Carrick og Fellaini på midtbanen igjen..... Endret 16. november 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Dette måtte jo bare skje Carrick er vel skadet han også? Tror det blir Herrera og Fellaini mot Arsenal, hvis ikke Rooney trekker ned. Har derimot en stygg følelse av at LvG vraker Herrera igjen og prioriterer Fletcher. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Herregud. Ikke Blind. FUCK OFF Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Mother-fuck. EDIT:Blind bekrefter skade. :/ http://instagram.com/p/vecnI4mQgZ/?utm_source=partner&utm_medium=embed&utm_campaign=photo&modal=true Endret 16. november 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Wow. Det der er jo faktisk verre enn oss. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Wow. Det der er jo faktisk verre enn oss. Ja. Og det verste er at jeg tror ikke noen av de utenom kanskje Carrick rekker Arsenal-kampen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Trener Van Gaal de for hardt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Det var vel noen i den nederlandske leiren som antydet at LvG kjører for hardt til tider. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Håper de virkelig tar en liten vurdering av intensiteten. Kan jo virkelig ikke være tilfeldigheter at det er akkurat våres spillere som blir skadet hele tiden. Men når det er sagt så er det ikke første gang vi sliter med skader. Stift klubben på nytt ffs. Kanskje det hjelper.... Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Endel av skadene stammer vel fra matcher og ikke trening da, i tillegg til de Gea (finger, altså uflaks), Blind (landslag) og Falcao (var i praksis skadet da han kom til oss..). (Med mindre for høy treningsintensitet kan øke sannsynligheten din for å bli skadet også under kamp?) Uansett helt sykt hvordan det ser ut for oss nå, hadde troen på seier over Arsenal for en uke siden, men nå blir antakelig den kampen bare vond å se på... Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Gooners om dere vil revansjere 8-2 tapet, here's your chance! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 De Gea sin skade er rett og slett uflaks og Falcao er som kjent fortsatt ikke helt frisk etter en gammel skade som du nevner, men Blind sin kneskade kan definitivt være et resultat av altfor intensive treninger. Men så har jeg ikke sett hva som skjedde så det kan jo hende at han fikk en smell der eller en liten vridning elns. Nå blir jeg glad hvis vi klarer 1 poeng mot Arsenal. Faen så bra det så ut like før de jævla privatlandskampene. Nå er to av våres beste spillere denne sesongen ute... Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. november 2014 Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 Var en Latver (Eduards Visnakovs, uten at det sier meg noe ) som ramlet over kneet hans i en duell. (link). Ser en tvitrer om at vi har hatt 39 skader siden van Gaal tok over laget, dvs en skade hver tredje dag... (kilde - uten at jeg vet om det også inkluderer U18s og U21s...) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. november 2014 Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 Ramlet over kneet hans? Er det mulig å ha slik uflaks? De Gea prøver å redde et hardt skudd og plutselig denne ene gangen så skader han fingeren. Og Blind spiller kamp og plutselig faller en fyr tilfeldigvis på kneet hans rett før en storkamp. Det er jo faen ikke til å tro. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2014 Rapporter Del Skrevet 17. november 2014 Arsenal har nok tatt over flaksen til Chelsea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå