Jotun Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Så vidt jeg vet er det ikke uvanlig at støtteapparatet i klubber også har en landslagsjobb. Det er i hvertfall slik på FM Det forklarer kanskje hvorfor Sturridge til stadighet kommer skadet hjem fra landslagssamling? The evil Fysio! ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Forskjellen er at Adrax er overbevist over sine egne konspirasjonsteorier. Jeg bare påpeker at det kan være rart. Det er jo uvanlig i andre deler av arbeidslivet å sitte med to verv som kan oppleves av almenheten som "motstridende". Og nei, jeg tror ikke deres fysio skal ha skylda for Sturridge sine skader denne høsten Endret 14. november 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Men det er jo ikke motstridende. For hvis han gjør en dårlig jobb med Liverpool sine spillere så går det utover landslaget som jo er hans jobb....... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Ja Det er far out. Vet ikke hvorfor jeg starta "diskusjonen" en gang egentlig. Savner vel PL allerede. Nå er det jo ikke lenger en aktuell problemstilling uansett.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Tenk hvis Sturridge blir klar til neste kamp nå ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Da har jeg rett i min teori! :D Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/solskjaer-kaaret-til-historiens-64-beste-premier-league-spiller/a/23336048/ Lol? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 Hvor er alle som mente at Welbeck er så fantastisk og at vi solgte en toppspiss? 2 mål så langt for Arsenal i PL. Jeg sa det da overgangen var i orden og jeg sier det nå: "JIPPI!!!!" Fy fader den mannen er så dårlig, takk Gud at vi fikk såpass mange engelske rubler for ham. Nå må Falcao bare komme tilbake fra skade, så blir det bra! Lol. Vanligvis synes jeg du har mange gode poenger, og du er like bastant som meg, men her er du ute å kjører. Jeg driter fullstendig i at Welbz kanskje ikke scora så mye for oss, men han hadde klubbtilhørighet, arbeidskapasitet og hele tiden uventede ting på lager. Jeg tror ikke du skal avskrive han helt enda. La nå gutten få en sesong før du rakker ned. Falcao og RvP har ikke vært i nærheten, kanskje du skal rakke ned på de også? Som jeg sa for noen mnd siden, Welbz foran begge de to nevnte any day, og jeg er fortsatt forbanna over salget. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/solskjaer-kaaret-til-historiens-64-beste-premier-league-spiller/a/23336048/ Lol? 64. plass er sikkert fint for han. Hvorfor lol? Han har da vært en viktig brikke for Fergie over 10 sesonger, 10 sesonger hvor United (må jeg minne på at det var Sunny's klubb?) var dominerende. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 Når er visst De Gea ute med skade også, lå vel i kortene. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Fylletull Endret 15. november 2014 av Leaf Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 Riise??? Det er lol det.... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 Riise faktisk? Selv med øl- og fan-briller på samtidig ville man innsett at han ikke er i nærheten av topp 100. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 Riise var solid og jeg tror alt det tøvet etterpå har fått enkelte til å nedvurdere han (samme som med Carew), så han er vel i nærheten av topp 100. Uansett, slike lister er bare tøv og jeg forstår ikke hvorfor noen gidder å bruke tid på å sette dem sammen. Såfremt du ikke har helt klare og målbare kriterer (antall kamper, mål, målgivende, osv.) så er det umulig å få en "rett" liste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 Å plassere Riise over Solskjær er noe av det mest latterlige jeg har hørt noengang. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 DDG ute? :/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 Jepp, muligens i fire uker. Uflaksen vil ingen ende ta for oss, nå begynner det bare å bli sykt. Ikke minst kjipt for De Gea selv, det er tydeligvis ikke meningen at han skal spille på landslaget. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 Hadde kanskje fått i meg litt vel mye når jeg skrev det innlegget i går. Var nok ikke helt seriøst 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 Kjipt, likevel mener jeg at Lindegaard er en veldig solid backup, er i mine øyne topp 6 keepere i PL, så det tror jeg er uproblematisk. Håper dog DDG blir frisk fort! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. november 2014 Rapporter Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Men Lindegaard er vel fullstendig ute av matchform atm? Endret 15. november 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå