Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellen er at Adrax er overbevist over sine egne konspirasjonsteorier. Jeg bare påpeker at det kan være rart. Det er jo uvanlig i andre deler av arbeidslivet å sitte med to verv som kan oppleves av almenheten som "motstridende".

Og nei, jeg tror ikke deres fysio skal ha skylda for Sturridge sine skader denne høsten :p

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Hvor er alle som mente at Welbeck er så fantastisk og at vi solgte en toppspiss? 2 mål så langt for Arsenal i PL. Jeg sa det da overgangen var i orden og jeg sier det nå: "JIPPI!!!!"

Fy fader den mannen er så dårlig, takk Gud at vi fikk såpass mange engelske rubler for ham. Nå må Falcao bare komme tilbake fra skade, så blir det bra! :)

Lol. Vanligvis synes jeg du har mange gode poenger, og du er like bastant som meg, men her er du ute å kjører. Jeg driter fullstendig i at Welbz kanskje ikke scora så mye for oss, men han hadde klubbtilhørighet, arbeidskapasitet og hele tiden uventede ting på lager. Jeg tror ikke du skal avskrive han helt enda. La nå gutten få en sesong før du rakker ned. Falcao og RvP har ikke vært i nærheten, kanskje du skal rakke ned på de også? Som jeg sa for noen mnd siden, Welbz foran begge de to nevnte any day, og jeg er fortsatt forbanna over salget.

Lenke til kommentar

Riise var solid og jeg tror alt det tøvet etterpå har fått enkelte til å nedvurdere han (samme som med Carew), så han er vel i nærheten av topp 100.

Uansett, slike lister er bare tøv og jeg forstår ikke hvorfor noen gidder å bruke tid på å sette dem sammen. Såfremt du ikke har helt klare og målbare kriterer (antall kamper, mål, målgivende, osv.) så er det umulig å få en "rett" liste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...