G27 Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Fordi han er rævva defensivt. Det er han ikke. Tror han kunne blitt en bauta Han fungerte ikke som CDM i United. Heller ikke i Everton. Klart best offensivt i banen. Ufattelig at jeg trenger å peke det ut. Han er dessuten superduperduperduper treg. Tviler ikke ett sekund på at Mertesacker er hurtigere. God å ha når vi skal stange ballen ut av vårt eget felt, men der stopper det positive. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Gjorde ikke LvG Schweinsteiger om fra ving til defensiv midtbane når han jobba for Bayern?Schweinsteiger var vel ikke gamle karen når han ble omskolert. Fellaini kunne neppe blitt en god midtstopper. Han sliter med posisjonering og er ikke særlig stabil i taklinger. Ok+ når han er stående. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Fordi han er rævva defensivt. Det er han ikke. Tror han kunne blitt en bauta Han fungerte ikke som CDM i United. Heller ikke i Everton. Klart best offensivt i banen. Ufattelig at jeg trenger å peke det ut. Han er dessuten superduperduperduper treg. Tviler ikke ett sekund på at Mertesacker er hurtigere. God å ha når vi skal stange ballen ut av vårt eget felt, men der stopper det positive. Mertesacker er ikke hurtigere nei. Kan godt være han hadde fungert bra som midtstopper, og det vet du absolutt ingenting om. Jeg synes det hadde vært interessant å sett han fått prøvd seg der. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2014 Rapporter Del Skrevet 5. november 2014 Håper Falcao er tilbake til CP kampen, så jævlig rått å ha han på topp. Kjeksene Evans og Jones er vel ute resten av sesongen tenker jeg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 28 år siden han ble ansatt. The rest is history. 7 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 David De Gea er 24år i dag! Vi gratulerer! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 (endret) http://www.united.no/nyhetsarkiv/managerens-pressekonferanse-2/ Falcao skadet, men tilbake til kampen mot Arsenal 22 november sies det. Endret 7. november 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 Det er tydeligvis tre ting som sitter i veggene på Old Trafford; vinnerkultur, minnet om Ferguson og fysikken til Hargreaves. 4 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. november 2014 Rapporter Del Skrevet 7. november 2014 Hahaha, eid ^! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. november 2014 Rapporter Del Skrevet 9. november 2014 Hvor lenge er Rafael ute med skade nå? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. november 2014 Rapporter Del Skrevet 9. november 2014 Han skal være tilbake mot Arsenal ifølge Physioroom. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Ansvarlig redaktør i united.no sine tanker etter kampen. Jeg er egentlig veldig enig i denne fyren! Han er også mer positiv enn den sure svensken! Link Lenke til kommentar
båten Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Får bare håpe at sesongen for MU begynner nu, og at dem jevnt og godt plukker 3 poengere fremover. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 5555 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Hvor er alle som mente at Welbeck er så fantastisk og at vi solgte en toppspiss? 2 mål så langt for Arsenal i PL. Jeg sa det da overgangen var i orden og jeg sier det nå: "JIPPI!!!!" Fy fader den mannen er så dårlig, takk Gud at vi fikk såpass mange engelske rubler for ham. Nå må Falcao bare komme tilbake fra skade, så blir det bra! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Våre spisser er jammen meg ikke særlig mye bedre. Rooney, van Persie, Falcao og Wilson har til sammen 7 mål denne sesongen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Scorte vel noen få i Champions League også? Og var med på å lage et fantastisk mål mot Swansea på søndag. Gjorde største delen og ga assisten. Han er en veldig god spiller å ha i troppen. Men samtidig skjønner jeg hvorfor han ble solgt. Og om Falcao hadde vært en som var mindre skadet hadde jeg også vært like glad som deg. Men det føles jo ut som han kommer til å spille en kamp og være ute i 4 etter det... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Jeg ser nå at deres fysio og massør har hatt deltidsjobber på det engelske landslaget, men nå har fått beskjed av LvG om å si opp jobbene for å konse om United. Dette blir kanskje i overkant konspiratorisk (noe jeg i utgangspunktet ikke er fan av..), men er det ikke litt rart at de kan ha de to jobbene samtidig? Som sagt, i overkant konspiratorisk, men kan man ikke ende opp med at de gjør en "dårlig" jobb på spillere fra Uniteds konkurrenter under landslagssamlinger? Altså, jeg tror ikke de gjør det, men det finnes sikkert folk som tenker sånn fullt ut. Er det ikke da litt "dumt" for begge parter å ha begge jobbene? EDIT: Denne hadde kanskje passet best i PL-puben, når jeg tenker meg om. Modsa får flytte posten hvis de vil.. Endret 14. november 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 Så vidt jeg vet er det ikke uvanlig at støtteapparatet i klubber også har en landslagsjobb. Det er i hvertfall slik på FM Det forklarer kanskje hvorfor Sturridge til stadighet kommer skadet hjem fra landslagssamling? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2014 Rapporter Del Skrevet 14. november 2014 En av de rareste teoriene eg har hørt. Nest etter adrax sin "de later som de er skadet" teori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå