Bandidos-Pelle Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Det er Smallings første røde kort NOENGANG i sin karriere, kan vi slutte å gå helt bananas? Folk gjør feil, det er ikke verdens undergang. Han virket oppriktig lei seg etter det røde kortet, og er det noe mennesker lærer av, så er det feil. Jeg liker Smalling, synes han ofte gjør bra ting, vi trenger han. At han på klønete vis får seg selv utvist i en kamp han virkelig ønsker å vinne kan tyde på litt for høyt spenningsnivå og "ønske om å vise seg fram". Dette lærer han av. Vi gjorde oss absolutt ikke bort, type LFC hjemme mot Newcastle. Vi spilte mot mesterne borte med 10 mann, hadde vi hatt Falcao hadde kanskje kampen endt annerledes. 5 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Klipp! ^This+1 Uansett så har vi McNair og Blackett som kan bli ekstremt gode midtstoppere i fremtiden så en Hummels er ikke nødvendig, men en god midtstopper som er rutinert og har gode lederegenskaper som en kaptein er det viktigte. En slik spiller kan holde kontroll på backfireren og feilen som førte til at Drogba scoret på hodet i duell med Rafael (...) vil bli unngått. Altså en Vidic/Ferdinand-type (og Evra, men midtstopper). Hmm, kanskje Hummels? Kom gjerne med andre du tenker passer inn i den rollen. Midtstoppere av kvalitet er ekstremt vanskelig å få tak i. Hadde lenge et håp om at vi skulle hente Benatia, men FCB gjorde kort prosess av akkurat det. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Nei, det er en unggutt lik de vi har. Som til daglig stopper Bale, Rodriguez, Ronaldo, Benzema osv på trening Han er vel kanskje verdens kjappeste stopper (selv om jeg leste nå at Jagielka var den som var raskest i PL), han er ekstremt god én-mot-én, god i lufta og med ball. Er komplett, dessverre har Real nå skjønt det, det gjorde de ikke for 2-3 år siden. Ja slik ser det muligens ut for en Fifa\FM spiller. Real life er noe helt annet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Det som fourundrer meg litt er at både Blackett og McNair kom helt ut av det blå. Av det jeg hadde hørt var det alltid Michael Keane som var nærmest A-laget. Noen som forresten vet hvordan det går med Nick Powell i Leicester? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Slik det kan være med talenter, Tom Carroll sies jo å være det største talentet hos Spurs f.eks, men står med mindre spilletid enn både Kane og Mason nå som er jevnaldrende. Mye kan forandre seg over et år eller to. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Det som fourundrer meg litt er at både Blackett og McNair kom helt ut av det blå. Av det jeg hadde hørt var det alltid Michael Keane som var nærmest A-laget. This! Jeg hadde aldri hørt om dem før(!), og plutselig starter de kamper for oss! Og de har imponert noe så til de grader! Utrolig gøy! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Noen som ser Palace kampen? Herjing av Campbell og Zaha, med selvmål av Brown Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Hvilke stopperalternativer har vi til kampen mot CP? Skader: Jones (beinhinnebetennelse) Evans (ankelskade) Rojo (Albue/skulder/arm skadet) Suspensjoner: Smalling Så da sitter vi igjen med: Blackett (eller er han skadet også?) McNair + vikariat alternativer: Carrick Blind Fletcher (neeeeei) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Huff.. Blir deprimert av å se det der altså. Carrick eller unggutter. Det er nok det vi blir å se til helgen. Endret 4. november 2014 av Espp Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Kan alltids sette ned Blind som stopper (spilt der før) og kjøre Fellaini og Herrera sentralt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Spiller med: Rafael - McNair - Shaw Blind Det er CP - vi kan godt vinne 7-5 for min del. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Hvorfor ikke Fellaini som midtstopper? Har tenkt gjennom hele sommeren at det må være ideelt å la han få prøve seg som midtstopper på trening og se om han hadde passet der Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Fordi han er rævva defensivt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Tro om vi kan låne O'Shea til vi har hodet over vannet igjen... Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Fordi han er rævva defensivt. Det er han ikke. Tror han kunne blitt en bauta Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Han er jo livsfarlig innenfor 16 meter..... Edit: United sin... Andre veien not so much.... Endret 4. november 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Jeg tror kanskje Fellaini kunne blitt en god stopper, men ikke dersom han blir brukt der 4-5 kamper gjennom en hel sesong. Hadde han blitt omskolert så kunne han gjort en god jobb, selvom det sikkert kan sies om de fleste. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Gjorde ikke LvG Schweinsteiger om fra ving til defensiv midtbane når han jobba for Bayern? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 Jo, han var vel LM før? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. november 2014 Rapporter Del Skrevet 4. november 2014 (endret) det er jo ikke sammenlignbart. Fellaini blir ikke en god midstopper bare fordi han er god på hodet. Vi så jo fjor at han slet som holdende midtbane. Da vil han ha ennå større problemer som midtstopper. I år har han uansett vist at han fungerer bedre som en indreløper, med litt mer offensive oppgaver, som han gjorde i Everton. Fyren klarer ikke å posisjonere seg noe særlig, han er regelrett voldelig, og han er en kløne. Absolutt ikke noen midtsopper. Endret 4. november 2014 av Kammizez 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå