Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennede midtbane vi har nå, og savnet etter en skikkelig stjerne til på midten er ikke like stort som det var i sommer. Blind, Herrera, Fellaini og di Maria er en spennende, veldig mye forskjellige kvaliteter som utfyller hverandre. Burde dog få inn en god midtbanespiller til, 4 blir for lite om vi skal spille med 3 sentrale.

Lenke til kommentar

Haha, jeg er så ufattelig lei av forsvarerne våre nå. Skulle gjerne sagt at Smalling bør bort i januar, men vi har jo faen meg ALDRI NOEN alternativer. Alt går dritt med det forsvaret vårt. Alt.

 

Kampen for øvrig er grei nok, men jeg er ikke overrasket over at vi klarer å dominere kampen de siste 20. Manchester City er ikke i nærheten av der de var.

 

Pluss:
De Gea

Shaw

Blind

Fellaini

 

Jeg synes Blind og Shaw så langt har vist seg som mest verdt overgangssummen. Di Maria sin form tilsier snart en benking - han har vært fryktelig svak i de tre siste kampene våre. Lukter ny Özil om noe ikke skjer der snart. Shaw derimot, har spilt seg stort opp. Var IMO Uniteds beste i dag. Blind har vært god hele tiden. Ha det bra, Carrick.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Nå er du alt for negativ, LimeCanes! Vi spilte BRA, 10 mot 11 mann på bortebane mot City! Vi ser fremgang, og vi kommer til å forbedre oss!

 

Digg med Rooney tilbake, ropte og skreik når han fossa forover, tok tunell på huskerikkehvem, og vi nesten fikk mål!

 

En sjef i forsvar, og helt en midtbanespiller i Januar, så begynner det å se veldig bra ut! :)

Lenke til kommentar

http://www.united.no/nyhetsarkiv/ro-dere-ned-gutter/

Føles ut som om jeg spiller FM15. Helt utrolig at vi allerede har 3 røde kort uten vi egentlig har en veldig fysisk spillestil.

Det første, Blackett mot Leicester var vel greit, selv om dommeren skulle ha blåst frispark i forkant.

Rooney sin var hodeløs.

Smalling sin var bare altfor uprofesjonell og urutinert. 2 gule på under 10 minutter er aldri akseptabelt.

Lenke til kommentar

Hadde vært greit om Rojo kom raskt tilbake ja! Ellers så har vi vel knapt hatt to kamper på rad med de samme midtstopperne? Det som er det største problemet for oss... For jeg ser egentlig ingen midtstopper på laget jeg tenker skiller seg veldig ut (håper riktignok at Blackett - Rojo ila dette året vil utvikle seg nok til å bli gode nok for oss).

 

Ellers så er det en merkelig følelse å være mer optimistisk enn noen gang etter en uagjort og ett tap! Måten vi fremstår som et lag (og kanskje spesielt Rooney i går, han ser mer og mer ut som en kaptein), og hvordan vi presser på gjennom hele kampen er fantastisk å se. Til tross for motgang, er det ganske greit å være United fan for tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett hvor mange mål City kunne ha fått så spilte vi likevel veldig bra til å være en mindre. Forhåpentligvis kan vi fortsette å spille bra de neste ukene. Ikke lenge til Arsenal-kampen. Er vi litt mer kliniske foran mål så mener jeg vi har en rimelig god sjanse til å slå dem.

Ellers så møter vi Liverpool i midten av desember. Formen dems er dårlig og Balotelli scorer ikke, samtidig som vi spiller bra. Akkurat nå er det litt synd at det fortsatt er over en måned til den kampen, men forhåpentligvis så blir de ikke bedre fram til da :)

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

"Det er i motbakkedet går oppover!"

Hvis vi spiller som j går, så bør vi vinne de neste kampene! Og da begynner det virkelig å se lyst ut! Det hadde smakt så ubeskrivelig godt å slå Liverpool og Arsenal!

Palace
Arsenal
Hull
Liverpool?

 

E: Hva syntes dere om han der svensken på united.no? Syntes selv at han er fryktelig negativ, blir irritert av å lese hva han skriver! :hrm:

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

Bra artikkel på united.no om ansvarlig redaktørs tanker etter kampen. Er enig i det meste!

 

Jeg spanderer!

 

 

Utdrag fra artikkelen:

Chris Smalling: Som andre har nevnt. Idioti. Rett og slett. Begge de gule. Det første var idiotisk i seg selv, å pådra seg gult for å hindre motstanderens keeper i å spille ut. Og da det første var gitt så ble det andre enda mer idiotisk. Et gult kort betyr at du må spille resten av kampen på en måte som aldri gir dommeren mulighet til å gi deg et nytt gult kort. Når Smalling så ruser og bommer så stygt på James Milner på nummer to, blir det dessverre to hoderystende svake inngripener. Dessverre, fordi Smalling leverte en god kamp mot Chelsea sist og fordi han med unntak av et par pasningsfeil også hadde vært bra nok ellers mot City.

Likevel maner jeg til litt ro.

Jeg er generelt mot populistiske og tabloide utspill, og ser at noen mener at han aldri må spille for United igjen. Aldri? Fordi han dummet seg ut i to dueller? Da var den gode prestasjonen hans mot Chelsea sist glemt? Og hvorfor trykker dere Wayne Rooney så tett til brystet? Han mistet hodet mot West Ham, og vi tapte nesten poeng på det. Nei, vi vet ikke om Smalling er fremtiden vår på midtstopper-plass, men «aldri mer» og total fordømmelse for evig tid fortjener han ikke

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

Mener selv at det er slike dårlige beslutninger er noe av de store problemene defensivt. I kampens hete så sa jeg selv at han burde bli solgt på rappen, men han er selvfølgelig god og et av våre bedre alternativer (Jones og Evans gjør flere feil). Uansett så burde LvG ha et lite disiplninærmøte med laget og Smalling fortjener ihvertfall en liten advarsel om ikke en ukelønn i bot. Da han fikk gult nr. 1 så burde han aldri gjøre som han gjorde da han fikk gult nr. 2. Man så jo før det hadde skjedd at det ville gå galt.

Uansett så har vi McNair og Blackett som kan bli ekstremt gode midtstoppere i fremtiden så en Hummels er ikke nødvendig, men en god midtstopper som er rutinert og har gode lederegenskaper som en kaptein er det viktigte. En slik spiller kan holde kontroll på backfireren og feilen som førte til at Drogba scoret på hodet i duell med Rafael (...) vil bli unngått. Altså en Vidic/Ferdinand-type (og Evra, men midtstopper).

 

Rooney gjorde også noe dumt, men han prøvde på en professional foul, men traff dessverre for høyt. Uansett så er han veldig moden og jeg tror nok han er klar over feilen sin. Forstår heller ikke de som vil at han skal bli solgt. Han er en av våre viktigste spillere. Arbeidsinnsatsen hans og moralen på banen er viktig for resten av laget. Han var helt utrolig å se på mot City. Han spiller med hjerte utenpå drakta og gir aldri opp. Han er en slik spiller jeg vil ha i United. Ikke sutrete Pogbaer ( bare et eksempel jeg kom på i farten) som gir opp så fort de ikke får sjansen.

 

Synes det var helt riktig av LvG å utpeke Rooney som kaptein.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...