Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk at iniativtakere har fått til egen markering for Munchen-ulykken og siden det er 50 år siden. Hjemmekampen mot City 10 februar vil bli spilt i retrodrakter, uten reklame og sponsorer. Jeg leste om de som prøvde å sette det i gang på RedCafe for noen mnd siden, og det er fantastisk at det faktisk kommer til å skje.

Lenke til kommentar

Slik situasjonen er, og har vært, med Neville, virker det meget langt unna at han (i det hele tatt) kommer tilbake på banen. Meget synd at det skulle bli slik. Om han da kommer tilbake så skal det ganske mye til for å komme i form igjen etter å ha vært ute så lenge som han har vært. Så er han jo heller ikke en unggutt lenger. :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis det blir til at han fortsetter denne trenden håper jeg vi kjøper en solid høyreback, eller begynner å statse litt mer på Simpson for å se om han er en mulig arvtaker til Gary på høyre. Er redd for at høyresiden i år er den som kommer til å holde oss tilbake fra å prestere optimalt.

Lenke til kommentar
Hvis det blir til at han fortsetter denne trenden håper jeg vi kjøper en solid høyreback, eller begynner å statse litt mer på Simpson for å se om han er en mulig arvtaker til Gary på høyre. Er redd for at høyresiden i år er den som kommer til å holde oss tilbake fra å prestere optimalt.

Uenig Simpson er litt som P. Bardsley, altså ikke god nok. Men en Fin-Fin Backup spiller. For at du skal være en god back i fremtiden må du ha litt andre styrker enn det neville har, for det er vanskelig å være ung og så klokk i valgene sine som det Neville er. En God back bør være noe alla P. Evra, moderne back. Kjapp, Offensiv, gode taklinger, innlegg osv. Dog noe markerings-svikt en gang imellom og litt for offensiv......Ihvertfall, ingen 20-25 åringer er i nærhete av å være like Neville, altså ikke kjapp, ikke spesielt sterk osv men dog U-U-Utrolig klok spiller.

Noen mener Daniel Alves er verdens beste høyreback, noe jeg kan være enig i. Han har alle forutsetninger for å lykkes. Kjapp, sterk (!), gode taklinger, dyktig både offensivt og defensivt, og ikke minst en skapt leder.

MEN, for det er et stort MEN. Han er en utrolig ujevn spiller, altså, ikke misforstå meg, han er god, men han har en tendens av å falle ut av kampene.....Hvis sistnevnte problem hadde skjedd kun en gang iblant, hadde jeg vært glad om man utd hadde betalt 250-300 mill for denna gutten. Men nå er det slik at han ikke har absolutt alt inne. Og da synes jeg 250 millioner kroner blir altfor mye, for det er kun snakk om en Høyre Back, og en back kommer ikke i nærmeste fremtid å koste så mye....

Lenke til kommentar

Hihi

- Spillerne skal sove. Noen fra den medisinske staben får se kampen, men ikke spillerne. De kan se reprisen, sier Svennis.

Liverpools spanske manager Rafael Benitez advarer også sine spillere mot å se kampen, mens Manchester Uniteds Sir Alex Ferguson igjen går sine egne veier og sier han vil holde seg våken utover natten for å følge Hatton.

Lenke til kommentar

Alex er god som gull!

Kanskje det var derfor han hentet Roy Keane? For å ha noen å se på boksing med :tease: (Keano var som kjent en bokser i ungdommen)

Giiid, savner fyren. Håper Sunderland klarer seg, selv om jeg ikke helt har trua på det gitt.

- den verbale utskjellingen av Viera gjør så kroppshåra reiser seg. Slik vi liker å se det :innocent:
Lenke til kommentar
The England international was expected to sign a new and improved four-year deal at Old Trafford, but his advisors have now informed the club that they are not happy with the offer.

Manager Sir Alex Ferguson insists that The Red Devils will not be improving their existing offer, meaning Brown could be on his way when his present deal expires in the summer.

Brown snubbs United contract

Kom som eit sjokk egentlig, har jo fått uendelig med speletid med Neville ute.

Lenke til kommentar
The England international was expected to sign a new and improved four-year deal at Old Trafford, but his advisors have now informed the club that they are not happy with the offer.

Manager Sir Alex Ferguson insists that The Red Devils will not be improving their existing offer, meaning Brown could be on his way when his present deal expires in the summer.

Brown snubbs United contract

Kom som eit sjokk egentlig, har jo fått uendelig med speletid med Neville ute.

Hmm....tviler på Brown går....han har hatt uendelig med tilbud før, og spesielt da han virkelig var et talent og kunne blitt en verdensklasse midtstopper! Men han forble en djevel.....og han blir værende det....

Lenke til kommentar
Alex er god som gull!

Kanskje det var derfor han hentet Roy Keane? For å ha noen å se på boksing med :tease: (Keano var som kjent en bokser i ungdommen)

Giiid, savner fyren. Håper Sunderland klarer seg, selv om jeg ikke helt har trua på det gitt.

- den verbale utskjellingen av Viera gjør så kroppshåra reiser seg. Slik vi liker å se det :innocent:

Digger da de skal håndhilse på slutten der.. Scholes og Carrol gir han ikke arma, mens Neville klyper til :D haha

Lenke til kommentar
Alex er god som gull!

Fantastisk. Jeg er stolt over å hatt spillere som Keane på laget, og Neville idag. Red legends begge to.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skjønner ikke hvordan United-supportere kan glorifisere en så usportslig spiller som Keane, men jeg har innsett at han betyr mye for dere så jeg vil ikke starte en diskusjon. Hvem var egentlig kaptein før ham?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan United-supportere kan glorifisere en så usportslig spiller som Keane, men jeg har innsett at han betyr mye for dere så jeg vil ikke starte en diskusjon. Hvem var egentlig kaptein før ham?

Skulle si det samme. Og at taklingen på Haaland er med i skrytevideoen sier det meste.

Han var en meget god spiller, men veldig usportslig til tider.

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Akkurat taklingen på Haaland kan jeg se at supporterne forsvarer og på en måte skjønner jeg Keane, men det er bare den gjennomgående kyniske og skadelige spillestilen som er helt tåpelig. Jeg er helt for at kapteiner skal være krigere som oppfordrer spillerne til å blø for laget sitt, men å gjøre usportslige ting som å juble foran motstanderens fans, skadetakle andre spillere, være fysisk mot dommeren, slå osv. er jeg sterkt i mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...