Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2014 Det var bullshit, Knewt. Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 24. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Det begynner å bli noen år siden jeg sist så en reservelagskamp. Dermed vil jeg også påstå at jeg ikke er særlig godt rustet til å uttale meg om våre yngre talenter. Forhåpentligvis er det likevel noen som er det, så da spør jeg:Da han var i United, hvordan gjorde Angelo Henriquez det? Fyren står jo med nesten ett mål i snitt pr kamp for Dinamo Zagreb, og han scorer også i Euro League. På Football Manager er han også et kjempetalent. Kan han bli noe for oss? Med den stallen vi har nå, kan dette kanskje bli et lag for oss om tre-fire år (hypotetisk selvsagt, uten innkjøp): De Gea Rafael-Jones-Blackett-Shaw Blind Herrera-Di MariaJanuzaj Wilson Henriquez I f. eks 2018 vil det bare være Di Maria som er 30 år det kalenderåret. Resten er yngre. Endret 24. oktober 2014 av LimeCanes Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 Du glemte Ronaldo på laget ditt, eller skal han være super sub? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 Heller super old. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 Heller super old. Super old, men still going strong. Blir sikkert spiss når farten ikke holder, og da er han fortsatt målgarantist av rang. Ikke at jeg tror han er i United på den tiden. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 Ler viss vi snapper Valdes foran trynet på Liverpool, selv om de er mye mer attraktive med CLspill osv Skjønner jeg godt. Hadde håpet på at han kom til oss. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/11184623/Louis-van-Gaal-How-Jose-Mourinho-and-Europes-other-top-coaches-descend-from-Dutch-coach.html Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 Sir Alex Ferguson: Self-taught Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Fellaini på trening hver dag denne uka: Endret 24. oktober 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2014 Rooney er vel tilbake mot City? De har forresten ligacup mot Newcastle på onsdag som forøvrig snudde til seier mot Spurs. Forhåpentligvis kan de slite ut City, og hvis Aguero skal spille så hadde det ikke gjort meg noe om han fikk seg en liten smell og må stå over neste helg Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Fikk ikke sett matchen i dag (satt på flyet fra London, så Spurs-Newcastle og Millwall-Cardiff), hva skjer med Fellaini? Leser at han var god. Ellers sykt deilig at vi fikk poeng fra matchen, utifra høydepunktene skapte vi mye (selv om Hazard sin alene med Dave er ferdigscoret). Endret 27. oktober 2014 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 Ser ut som Fellaini begynner å finne gamleformen. Når en ser på målet hans mot West Brom, hvor han tar ned ballen på brystet, med press fra forsvarer, er det en sterk prestasjon. Men i videoen under, litt under 10 min. med høydepunkter, gjør han det 20-30 ganger. Tar ned ballen på brystet, å gjør noe fornuftig med ballen. Ser nesten ut som varemerket hans. En midtbanespiller som scorer 15 + mål på en sesong, kan vise seg å bli verdifult, hva plass på tabellen angår. http://www.youtube.com/watch?v=mZFuxC1bdUk Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 Nå scoret han vel et fint mål, men burde vel hatt frispark imot når han skubber vekk motstander sånn som han gjorde 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 Hvis vi kan spille U mot Chelski, så kan vi slå City. På bortebane... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er så utrolig gøy at Fellaini begynner å vise seg fram! Kan bli en viktig spiller for oss denne sesongen, da vi ellers mangler fysikk på midten. Imponerende av Smalling som har vært ute en stund også, hadde jo stort sett full kontroll på alt som kom. Vi hadde faktisk 19 avslutninger, 7 av dem var på mål. Chelsea hadde 9 skudd og 4 på mål, så vi kunne fort ha vunnet denne kampen hvis RVP hadde satt en av sjansene sine. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 Han satte jo en 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 Ja, vi hadde flere store sjanser også. Bare i første omgang kommer jeg på 5 sjanser som burde eller ihvertfall kunne resultert i mål på en god dag. Garantert en utrolig deilig følelse for RvP å score etter de sjansene han brente. Mange som mener han har mistet teften, men jeg tror han kommer inn i det igjen. Han er "kun" 31 år gammel. En spiss kan holde lenge. Særlig en som RvP. Han er ikke kun avhengig av farten sin, men heller gode bevegelser. Snike seg unna forsvarsspillere. En dårlig periode for han nå, men han kan fint putte 20+ denne sesongen om formen kommer. Ser også at noen, særlig andre lags supportere, mener at Rojo er vår beste stopper. Han er den jeg føler meg minst trygg på av alle vi har. God spiller å ha selvfølgelig. Reserve på både venstreback og stopperplassen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 Rojo - tidvis svak i duellspillet. Han slår sjelden feilpasninger, men hver gang han gjør det, er det såpass kritisk at vi får en målsjanse mot. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg mener Rojo har vært blant deres svakeste, i alle fall de kampene jeg har sett. Skjønner ikke hvorfor folk skryter han opp i skyene, i alle fall ikke på grunnlag av det han har gjort denne sesongen. Gjorde en grei jobb i VM, men det blir noe annet. Jeg ser potensialet hans, da. Gi han litt tid så blir han kanskje dritgod. Selv om han bare må fortsette sånn som han har spilt for min del Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 Det er han og James Rodriques. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå