Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynner å bli noen år siden jeg sist så en reservelagskamp. Dermed vil jeg også påstå at jeg ikke er særlig godt rustet til å uttale meg om våre yngre talenter. Forhåpentligvis er det likevel noen som er det, så da spør jeg:

Da han var i United, hvordan gjorde Angelo Henriquez det? Fyren står jo med nesten ett mål i snitt pr kamp for Dinamo Zagreb, og han scorer også i Euro League. På Football Manager er han også et kjempetalent. Kan han bli noe for oss? Med den stallen vi har nå, kan dette kanskje bli et lag for oss om tre-fire år (hypotetisk selvsagt, uten innkjøp):

De Gea

Rafael-Jones-Blackett-Shaw

Blind
Herrera-Di Maria
Januzaj Wilson

Henriquez

I f. eks 2018 vil det bare være Di Maria som er 30 år det kalenderåret. Resten er yngre.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Ser ut som Fellaini begynner å finne gamleformen. Når en ser på målet hans mot West Brom, hvor han tar ned ballen på brystet, med press fra forsvarer, er det en sterk prestasjon.

Men i videoen under, litt under 10 min. med høydepunkter, gjør han det 20-30 ganger. Tar ned ballen på brystet, å gjør noe fornuftig med ballen. Ser nesten ut som varemerket hans. En midtbanespiller som scorer 15 + mål på en sesong, kan vise seg å bli verdifult, hva plass på tabellen angår.

http://www.youtube.com/watch?v=mZFuxC1bdUk

Lenke til kommentar

Det er så utrolig gøy at Fellaini begynner å vise seg fram! Kan bli en viktig spiller for oss denne sesongen, da vi ellers mangler fysikk på midten.

Imponerende av Smalling som har vært ute en stund også, hadde jo stort sett full kontroll på alt som kom.

Vi hadde faktisk 19 avslutninger, 7 av dem var på mål. Chelsea hadde 9 skudd og 4 på mål, så vi kunne fort ha vunnet denne kampen hvis RVP hadde satt en av sjansene sine.

Lenke til kommentar

Ja, vi hadde flere store sjanser også. Bare i første omgang kommer jeg på 5 sjanser som burde eller ihvertfall kunne resultert i mål på en god dag. Garantert en utrolig deilig følelse for RvP å score etter de sjansene han brente. Mange som mener han har mistet teften, men jeg tror han kommer inn i det igjen. Han er "kun" 31 år gammel. En spiss kan holde lenge. Særlig en som RvP. Han er ikke kun avhengig av farten sin, men heller gode bevegelser. Snike seg unna forsvarsspillere. En dårlig periode for han nå, men han kan fint putte 20+ denne sesongen om formen kommer.

Ser også at noen, særlig andre lags supportere, mener at Rojo er vår beste stopper. Han er den jeg føler meg minst trygg på av alle vi har. God spiller å ha selvfølgelig. Reserve på både venstreback og stopperplassen.

Lenke til kommentar

Jeg mener Rojo har vært blant deres svakeste, i alle fall de kampene jeg har sett. Skjønner ikke hvorfor folk skryter han opp i skyene, i alle fall ikke på grunnlag av det han har gjort denne sesongen. Gjorde en grei jobb i VM, men det blir noe annet. Jeg ser potensialet hans, da. Gi han litt tid så blir han kanskje dritgod. Selv om han bare må fortsette sånn som han har spilt for min del :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...