Roger Roger Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Det kan være en faktor, men er nok mer komplisert enn som så. Det er jo ikke sånn at det kun har vært denne sesongen vi har slitt med skader for å si det sånn. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Rart at ingen nevner Keane-biografi-sitatene som har kommet ut. Er folk her så unge at di ikke husker han kanskje? Stusser veeeeeeeeeldig på dette utsagnet: - Da Ole reiste seg for å gå, sa manageren «ikke følg etter ham» i en tydelig tone. Ifølge Ole kalte Carlos han inn på kontoret neste morgen, og ba han beklage overfor manageren at han forlot rommet - ellers ville han bli sparket. Altså, han avgjorde CL-finalen, kostet en slikk og ingenting og skulle bli sparket for en solidaritets-handling. Tveksamt! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Om man bare spiller én kamp i uka så gjør det vel ikke noe å trene litt mer for å kompensere? Ser for meg at det brukes mye tid på 11v11... Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Nå vet jeg ikke hva slags skader spillerne deres har, men kan det ha en sammenheng med dette? https://twitter.com/102greatgoals/status/518633786666278913 Vanlige "sensasjonsbaserte" nyheter fra Daily Star Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Ikke bare bråk i den nye boka til Keane. https://twitter.com/DTguardian/status/519180103251922944 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Vennligst utdyp.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2014 Vennligst utdyp.... "We went to see them recently, and I was going 'come on - ! Fuckin' hell - come on' " For lite vold. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Ouch. Roy Keane er en cunt btw. (elsket å ha han på vår side hver kamp back in the day, det skal sies) Endret 8. oktober 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg tror skjegget til Keane har borret seg inn i hjernen hans. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 Skjønner ikke hvorfor man sier slik offentlig. Trodde det var vanlig mentalitet at man holder kjeft om det som skjer i garderoben. Jeg tror det kan slå tilbake på han, med tanke på at folk (Aston Villa) mister litt tillit til han. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 I tillegg til at han er på Irland sin coaching team. (assistentrener?) Idiotisk, ja. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 Keane, jeg vil like deg, men faen... du gjør det forbanna vanskelig å ikke hate deg... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Tror man må være rimelig dum om man liker personen Keane. Spilleren og kapteinen våres på den tid derimot... Endret 8. oktober 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2014 https://twitter.com/BBCSporf/status/518018904229421056 Han er jo en type, fantastisk kaptein men fyren er jo åpenbart narsissist/sosiopat. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2014 Digger spilleren Keane. Personen derimot er en grinete, bitter fyr. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2014 Fyren er desperat. Ingen som bryr seg om hva han har å si lenger, og nå må han spy ut piss etter piss for at noen skal gidde å nevne navnet hans. Dette står ikke i boka? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2014 Er alltid skeptisk til sånne sitat. Men forundrer meg ikke et sekund om det faktisk står i boka eller noe sånt, for det er en så stor drittsekk Keane er. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2014 Hvis BBC Sporf er eneste kilde enn så lenge, kan man ta det sitatet med en klype salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå