Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Berba hadde jo også et par gode nedtak.

 

Hahaha, det der er helt latterlig faktisk. Det er en grunn til at Berba er en av mine favoritter noensinne. Berba er kanskje den som estetisk sett er flottest å se på i dagens fotball. Synd han ble solgt, han kunne vært hos oss til han var 40 for min del.

Endret av iniestagram
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Manchester United fyrer ikke på alle sylinderne. De slo West Hams ti mann, muligens noe heldig, men West Ham fikk et mål annullert som kunne stått, sier Trevor Morley.

Er han forvirret? Var jo vi som var 10 mann.

Vi hadde slått dem med flere mål hvis ikke Rooney hadde fått ideen om å gjøre ting vanskelige. Det var WH som var heldige i at de i det hele tatt fikk den lille sjansen.

Enten var det offside eller så var det ikke offside. Her var det korrekt offside og noe annet ville ha vært feil.

Lenke til kommentar

Njaaaah. West Ham var mye bedre enn Man Utd de første 15 minuttene før Rooney ble utvist i andre omgang. Allardyce forsto endelig at han måtte angripe et utrygt Man Utd forsvar istedenfor å forsvare seg mot spillere verdt milliarder.

 

Det var offside, men hadde ikke Nolan vært litt for keen på å score og forsvare plassen sin på laget, så kunne han enten rukket den selv i onside, eller latt den gå videre til en helt åpen Enner Valencia på bakre stolpe. Å forsvare seg til en 2-1 seier over West Ham på Old Trafford ser ikke bra ut, 10 mann eller ikke.

Lenke til kommentar

Dårlig match av United, spesielt slapt fra Blind og fremover på banen. Falcao får godkjent, og AdM er avgjørende, men jeg irriterer meg bare mer og mer over Van Persie, som i likhet med Rooney lever farlig i laget. Treg, grinete og virker litt mett. Som Rooney.

 

Mata er ok i tierrollen, mens Valencia jobber hardt og står på som indreløper (IMO bedre enn Fletcher der). Daley Blind er jeg ikke helt sikker på ennå., God med ball, men direkte pinglete i duellene. Luke Shaw under pari, og er direkte skyld i både straffen og 1-1.

 

De Gea banens beste, foran McNair og Rafael. Fra nå av bør Rafael være den første som tas ut på laget, sammen med Di Maria.

Lenke til kommentar

Vi hadde noen gode og fine takter, men alt er ikke perfekt ennå. Di Maria og Falcao ser ut til å ha et fint samarbeid.

Laget ser mye mer samkjørt ut nå enn for noen uker siden.

Men vi er fortsatt svake defensivt noe som i grunn kan skyldes skader. Uansett så er jeg fornøyd med terminlisten. Vi har mye større sjanse til å få poeng mot Chelsea og City nå enn for noen uker siden. Forhåpentligvis får vi tilbake spillere fra skade til de kampene.

Lenke til kommentar

Vi hadde noen gode og fine takter, men alt er ikke perfekt ennå. Di Maria og Falcao ser ut til å ha et fint samarbeid.

Laget ser mye mer samkjørt ut nå enn for noen uker siden.

Men vi er fortsatt svake defensivt noe som i grunn kan skyldes skader. Uansett så er jeg fornøyd med terminlisten. Vi har mye større sjanse til å få poeng mot Chelsea og City nå enn for noen uker siden. Forhåpentligvis får vi tilbake spillere fra skade til de kampene.

 

Nei, men jeg er meget sjalu på deres angripspill. Helt nydelig å se på, spesielt Di Maria. Han er :dribble:

Lenke til kommentar

Har klart å unngå å få med meg resultatet i hele dag, og fikk sett sammendraget på tv.sumo.no nå. Fy for en kamp DdG (så ut til) å ha! Har blitt klaget litt på han i det siste, men her må han vel nesten kunne kalles for BB? Ellers utrolig deilig at Falcao endelig får et mål!

 

Klart BB. To matchvinner-redninger på overtid samt strafferedning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...