banansplitt™ Skrevet 28. september 2014 Rapporter Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Kan DDG engelsk i det hele tatt? Eller kanskje vi kan ha en kaptein på engelsk og en på spansk! Endret 28. september 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. september 2014 Rapporter Del Skrevet 28. september 2014 Rojo, falcao, herrera, Di Maria, Mata (Rafael). Burde jo kunne funke det:) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. september 2014 Rapporter Del Skrevet 28. september 2014 Persie er en naturlig visekaptein mener jeg. Han kunne godt vært kaptein fast for min del egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 28. september 2014 Rapporter Del Skrevet 28. september 2014 Ser egentlig for meg Rojo eller Blind som kaptein om en stund jeg. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. september 2014 Rapporter Del Skrevet 28. september 2014 Kan DDG engelsk i det hele tatt? Eller kanskje vi kan ha en kaptein på engelsk og en på spansk! Ikke så veldig imponerende nei... Ganske spesielt at han ikke har jobbet mer med å lære seg engelsk til tross for at han bor i England (må da være ganske så ensomt? - selv om han nå har ganske så mange på laget som også er spansktalende). Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. september 2014 Rapporter Del Skrevet 28. september 2014 Blind ligner litt på en kapteintype. Hva nå enn det er. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Her er to eksempler: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01115/lampard_gerrard_1115472c.jpg Endret 29. september 2014 av indahla Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Blind har for langt hår han da.... Og ser for bra ut. Endret 29. september 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 Hmmm.... Har han begynt å tenke? http://m.db.no/2014/09/29/sport/fotball/premier_league/manchester_united/wayne_rooney/35492698/ Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 Mata lærte seg engelsk rimelig kjapt, imponert over han. Hva med Jones som kaptein? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 Enig i at Jones er det beste alternativet, men han er veldig skadeplaget :-/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Har fått tilbake trua nå etter helga. Bortsett fra baklengsen så spilte vi mye fin fotball i førsteomgang, og Rafael var fantastisk. Fint å se litt offensivt spill på kanten igjen, og mål etter innlegg. Shaw var også god, tenk om de to kan holde seg skadefrie en stund? To gode offensive backer som kan bli gull verdt for oss i fremtiden. Men vi så noe vi savnet hele forrige sesong, et lag som kjemper hardt for hver eneste ball når vi må forsvare oss. Everton blir vanskelig, men de har en lei kamp i Russland på torsdag. Lang reisevei mot et hardt lag. Og: Det røde kortet til Rooney er så klart idiotisk og satte oss i trøbbel, men på den annen side er det godt å se tøffheten og engasjementet. Bare jeg som ble glad over å se at han fyrte seg opp litt på lagkameratene mot Leicester? Vi husker jo alle en viss Roy Keane, han gjorde mange feil selv, men satte krav til laget sitt. Fatter ikke at enkelte her inne er glade for å slippe å se Rooney i tre kamper nå, han er blant våre viktigste spillere. Løpet og avslutningen på målet mot West Ham var pur klasse. Endret 29. september 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 Nå håper jeg virkelig ikke at Rooney tar det like langt som Keane gjorde. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 Falcao har enda ikke scoret, men han har vært OK+. Bedre enn jeg trodde på forhånd til å møte/holde på ball med mann i rygg. Virker å være en sympatisk versjon av Costa.. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 Har fått tilbake trua nå etter helga. Bortsett fra baklengsen så spilte vi mye fin fotball i førsteomgang, og Rafael var fantastisk. Fint å se litt offensivt spill på kanten igjen, og mål etter innlegg. Shaw var også god, tenk om de to kan holde seg skadefrie en stund? To gode offensive backer som kan bli gull verdt for oss i fremtiden. Men vi så noe vi savnet hele forrige sesong, et lag som kjemper hardt for hver eneste ball når vi må forsvare oss. Everton blir vanskelig, men de har en lei kamp i Russland på torsdag. Lang reisevei mot et hardt lag. Og: Det røde kortet til Rooney er så klart idiotisk og satte oss i trøbbel, men på den annen side er det godt å se tøffheten og engasjementet. Bare jeg som ble glad over å se at han fyrte seg opp litt på lagkameratene mot Leicester? Vi husker jo alle en viss Roy Keane, han gjorde mange feil selv, men satte krav til laget sitt. Fatter ikke at enkelte her inne er glade for å slippe å se Rooney i tre kamper nå, han er blant våre viktigste spillere. Løpet og avslutningen på målet mot West Ham var pur klasse. Korriger meg om jeg tar feil, men var ikke all den kjeftingen til Rooney i etterkant av 3-3 målet som han selv er relativt direkte skyld i? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 Har fått tilbake trua nå etter helga. Bortsett fra baklengsen så spilte vi mye fin fotball i førsteomgang, og Rafael var fantastisk. Fint å se litt offensivt spill på kanten igjen, og mål etter innlegg. Shaw var også god, tenk om de to kan holde seg skadefrie en stund? To gode offensive backer som kan bli gull verdt for oss i fremtiden. Men vi så noe vi savnet hele forrige sesong, et lag som kjemper hardt for hver eneste ball når vi må forsvare oss. Everton blir vanskelig, men de har en lei kamp i Russland på torsdag. Lang reisevei mot et hardt lag. Og: Det røde kortet til Rooney er så klart idiotisk og satte oss i trøbbel, men på den annen side er det godt å se tøffheten og engasjementet. Bare jeg som ble glad over å se at han fyrte seg opp litt på lagkameratene mot Leicester? Vi husker jo alle en viss Roy Keane, han gjorde mange feil selv, men satte krav til laget sitt. Fatter ikke at enkelte her inne er glade for å slippe å se Rooney i tre kamper nå, han er blant våre viktigste spillere. Løpet og avslutningen på målet mot West Ham var pur klasse. Korriger meg om jeg tar feil, men var ikke all den kjeftingen til Rooney i etterkant av 3-3 målet som han selv er relativt direkte skyld i? Jo, en jævlig "klarering" fra Rooney før det målet. Men likevel. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 Nå håper jeg virkelig ikke at Rooney tar det like langt som Keane gjorde. Ingenting hadde vært mer gledelig om vi hadde hatt en spiller som tok det like langt som Keane, for en inspirerende leder. Ja, han var ofte over streken, men det satte nok ofte fyr på lagkameratene og fikk oss enda bedre. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 Vet ikke hvem som kunne ha vært vært andrevalg som kaptein. Ingen i forsvar, det er bra sikkert! Kan ikke gi det til spillere som er ute 60% av sesongen. RVP kanskje eller Blind, men sistenevnte har ikke vært lenge i klubben. Håper at vi kan få litt struktur og defensiv trygghet utover sesongen. Chelsea og City kommer til å kjøre over oss akkurat på samme måte som Dortmund - Arsenal. Spiller vi som vi har gjort til nå, går vi noen tunge kamper i møte. I januar / sommeren er vi nødt til å selge unna 2 av 3: Jones, Smalling eller Evans. Og kjøpe inn 2 nye. Arsenal er jo mye linket til Smalling, og for rett pris burde vi selge han! Vi trenger noen som kan holde seg skadefri og danne en due sammen! Vi har startet like ræv som i fjor, men jeg er heldigvis mye mer positiv. Vi leverer klasse framover på banen, noe som var total mangelvare sist sommer! Gleder meg til helga. Vår største test til nå Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 Da stemmer jeg isåfall for å beholde jones Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. september 2014 Rapporter Del Skrevet 30. september 2014 Herrera ute med et fractured rib ja, da ble jeg fort veldig veldig pessimistisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå