Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan DDG engelsk i det hele tatt? Eller kanskje vi kan ha en kaptein på engelsk og en på spansk!

 

 

Ikke så veldig imponerende nei... Ganske spesielt at han ikke har jobbet mer med å lære seg engelsk til tross for at han bor i England (må da være ganske så ensomt? - selv om han nå har ganske så mange på laget som også er spansktalende).

Lenke til kommentar

Har fått tilbake trua nå etter helga. Bortsett fra baklengsen så spilte vi mye fin fotball i førsteomgang, og Rafael var fantastisk. Fint å se litt offensivt spill på kanten igjen, og mål etter innlegg. Shaw var også god, tenk om de to kan holde seg skadefrie en stund? To gode offensive backer som kan bli gull verdt for oss i fremtiden. Men vi så noe vi savnet hele forrige sesong, et lag som kjemper hardt for hver eneste ball når vi må forsvare oss.

 

Everton blir vanskelig, men de har en lei kamp i Russland på torsdag. Lang reisevei mot et hardt lag.

 

Og: Det røde kortet til Rooney er så klart idiotisk og satte oss i trøbbel, men på den annen side er det godt å se tøffheten og engasjementet. Bare jeg som ble glad over å se at han fyrte seg opp litt på lagkameratene mot Leicester? Vi husker jo alle en viss Roy Keane, han gjorde mange feil selv, men satte krav til laget sitt. Fatter ikke at enkelte her inne er glade for å slippe å se Rooney i tre kamper nå, han er blant våre viktigste spillere. Løpet og avslutningen på målet mot West Ham var pur klasse.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Har fått tilbake trua nå etter helga. Bortsett fra baklengsen så spilte vi mye fin fotball i førsteomgang, og Rafael var fantastisk. Fint å se litt offensivt spill på kanten igjen, og mål etter innlegg. Shaw var også god, tenk om de to kan holde seg skadefrie en stund? To gode offensive backer som kan bli gull verdt for oss i fremtiden. Men vi så noe vi savnet hele forrige sesong, et lag som kjemper hardt for hver eneste ball når vi må forsvare oss.

 

Everton blir vanskelig, men de har en lei kamp i Russland på torsdag. Lang reisevei mot et hardt lag.

 

Og: Det røde kortet til Rooney er så klart idiotisk og satte oss i trøbbel, men på den annen side er det godt å se tøffheten og engasjementet. Bare jeg som ble glad over å se at han fyrte seg opp litt på lagkameratene mot Leicester? Vi husker jo alle en viss Roy Keane, han gjorde mange feil selv, men satte krav til laget sitt. Fatter ikke at enkelte her inne er glade for å slippe å se Rooney i tre kamper nå, han er blant våre viktigste spillere. Løpet og avslutningen på målet mot West Ham var pur klasse.

Korriger meg om jeg tar feil, men var ikke all den kjeftingen til Rooney i etterkant av 3-3 målet som han selv er relativt direkte skyld i?
Lenke til kommentar

 

Har fått tilbake trua nå etter helga. Bortsett fra baklengsen så spilte vi mye fin fotball i førsteomgang, og Rafael var fantastisk. Fint å se litt offensivt spill på kanten igjen, og mål etter innlegg. Shaw var også god, tenk om de to kan holde seg skadefrie en stund? To gode offensive backer som kan bli gull verdt for oss i fremtiden. Men vi så noe vi savnet hele forrige sesong, et lag som kjemper hardt for hver eneste ball når vi må forsvare oss.

 

Everton blir vanskelig, men de har en lei kamp i Russland på torsdag. Lang reisevei mot et hardt lag.

 

Og: Det røde kortet til Rooney er så klart idiotisk og satte oss i trøbbel, men på den annen side er det godt å se tøffheten og engasjementet. Bare jeg som ble glad over å se at han fyrte seg opp litt på lagkameratene mot Leicester? Vi husker jo alle en viss Roy Keane, han gjorde mange feil selv, men satte krav til laget sitt. Fatter ikke at enkelte her inne er glade for å slippe å se Rooney i tre kamper nå, han er blant våre viktigste spillere. Løpet og avslutningen på målet mot West Ham var pur klasse.

Korriger meg om jeg tar feil, men var ikke all den kjeftingen til Rooney i etterkant av 3-3 målet som han selv er relativt direkte skyld i?

 

Jo, en jævlig "klarering" fra Rooney før det målet. Men likevel.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvem som kunne ha vært vært andrevalg som kaptein. Ingen i forsvar, det er bra sikkert! Kan ikke gi det til spillere som er ute 60% av sesongen. RVP kanskje eller Blind, men sistenevnte har ikke vært lenge i klubben.

 

Håper at vi kan få litt struktur og defensiv trygghet utover sesongen. Chelsea og City kommer til å kjøre over oss akkurat på samme måte som Dortmund - Arsenal. Spiller vi som vi har gjort til nå, går vi noen tunge kamper i møte.

 

I januar / sommeren er vi nødt til å selge unna 2 av 3: Jones, Smalling eller Evans. Og kjøpe inn 2 nye. Arsenal er jo mye linket til Smalling, og for rett pris burde vi selge han! Vi trenger noen som kan holde seg skadefri og danne en due sammen!

 

Vi har startet like ræv som i fjor, men jeg er heldigvis mye mer positiv. Vi leverer klasse framover på banen, noe som var total mangelvare sist sommer! Gleder meg til helga. Vår største test til nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...