Mr. President™ Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Det der er jo bare noe av det dummeste jeg har sett. Det har gått 5 kamper, 5! Raketten brukte 300 dager i strekk. Uansett så er jeg meget skuffet over at vi ikke hentet inn en eneste rakett denne sommeren. Lønnen er også veldig overkommelig. Drivstoff er rundt 1 pund literen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Gleder meg til å se Blackett parkere Costa & Sturridge! Jobber han som parkeringsvakt under suspensjonen ? 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Nope, men han blir nok parkeringsvakten til Sturridge og Costa på banen i de kampene Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hadde dette vært ifjor så hadde jeg sagt "Herlig! Da blir det Kagawa fra start neste kamp!" men neida Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hadde dette vært ifjor så hadde jeg sagt "Herlig! Da blir det Kagawa fra start neste kamp!" men neida Blir nok Mata som tar Rooneys plass neste kamp, det hadde skjedd med Kagawa i troppen eller ei. Men synd han ikke kan ta plassen på benken. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Det er verre at det må bli plass til Fletcher i neste kamp enn at Mata må spille. Kan vel dog hende at han ville spilt uansett om Herrera er skada nå. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hva tenker dere om vår kaptein som er/var blitt "voksen"? Kjenner jeg er rimelig oppgitt over han akkurat nå. Dagens positive var en god første omgang (igjen), samt at vi er tilbake til god defensiv organisering. De Gea må ta mye av skylden for West Hams redusering. Taktisk god (eller ok) siste halve timen, selv om vi er heldige som fikk med oss alle tre poengene. Har troen på at van Gaal kan få skikkelig skikk på laget, men frykter at det tar litt for lang tid (at CL-plass skal glippe i år også). Ble heldigvis poengdeling på Anfield i dag. 1 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hadde Rooney truffet spilleren litt lenger nede hadde det bare vært bra, en god professional foul. Vet ikke hvor mye tid det er vits å bruke på den situasjonen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Du har kanskje rett, men jeg synes Rooney reagerer på en utrolig uprofesjonell måte fordi han føler seg snytt for en hands i forkant. Vi så hvordan det gikk sist når hele laget mistet fokus pga dommeren. Var heldigvis bare en av elleve i dag... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 6 kamper spilt. 2 poeng til arsenal, 3 til city. Langt til Chelsea. Håpløs sesongstart, med glimt av positive ting. Allikevel ikke lengre bak. Lover igrunn ikke aller verst. Men noen ting MÅ tas tak i. Og hvis Fletcher nå, som visekaptein, skal ha samme type klippekort som Rooney blir eg det nærmeste man kan komme innlagt på galehus uten å faktisk bli det... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 6 kamper spilt. 2 poeng til arsenal, 3 til city. Langt til Chelsea. Joda, men så har vi hatt den enkleste sesongstarten også, så det ser fortsatt mørkt ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Og takk og lov for at vi har hatt det. Så ting kanskje kan sette seg bare ørlite grann før kanonene kommer. Mørkt ja? Og det kan godt hende det lille lyset i enden av tunnelen er det berømmelige toget.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) https://vine.co/v/OZgnz1TneEM Den der ass EDIT: Neivel altså? Så vines kommer ikke automatisk opp Endret 27. september 2014 av banansplitt™ Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Sykt bra av en ung debutant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Mange gode unge spillere merker jeg, laget vårt er generelt ungt og så vi har en lys framtid. Deilig med 3 poeng idag, jævlig viktig neste mot Everton! Endret 27. september 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Er Blackett tilbake da? Får vi se 4-3-3 siden Rooney er ute? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Mulig det med mindre Mata skal spille. Ellers så får han kanskje en offensiv rolle i 4-3-3 med Blind og Herrera som høyre sentral og venstre sentral. E: Blackett is b(l)ack ja. Endret 27. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Fikk han bare en kamp? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Synes at DDG burde være VC, ikke Fletcher. Da slipper vi klippekort porblemet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå