Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Det der med at man kan bli blind av onani tror eg bare er en gammel mye.

 

Kan du avkrefte/bekrefte AllFather?

 

Etter 3 runder dagen i XX antall år (så totalt 3,5 minutter per dag) har jeg enda ikke blitt helt blind.

Har derimot blitt langsynt, men det kan være fordi den er liten og jeg må se forbi en stor hårete pondus for å se den.

 

http://famez.blogg.no/1410964277_17092014.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ByY31ubIUAAbbjc.jpg

 

Evans og Smalling kan frigjøres umiddelbart. Hvordan i huleste er det mulig for en spiller å plukke opp 20 skader på tre år, selv mariekjeks aka Hargreaves hadde ikke greid det. Jones er lovende og alt det der, men om denne utviklingen fortsetter så har han ingen fremtid i klubben.

 

Gruer meg til lørdagen. Blind/McNair/Thorpe og Rojo i midtforsvaret og Shaw som debuterer mot et velfungerende angrep kan fort ende galt. Veldig kjipt at Blackett ikke kan spille.

Lenke til kommentar

 

Ikke første gang du er på sopptur, bærtur, fjelltur eller andre turer.

Og det får du gjerne mene.

I hver kamp, i hver runde er det tilsvarende "dytter" som ikke gir frispark.

 

 

Så om dere blir snytt for et soleklart straffespark en gang pga en spiller blir revet ned i feltet så kan vi bare si "pfft, aldri straffe, sånt gjør Skrtel på hver eneste dødball uten at det blir straffespark". Er det liksom et gyldig argument nå?

 

Det har ikke noe å si hvor liten dytten er. Når man dytter en spiller som skal opp i en duell som resulterer i at den spilleren ikke har nubbesjangs til å nå ballen sånn at man skaffer seg selv en stor fordel er frispark. Det er ikke lov. Det er ikke en fair duell og derfor er det også frispark. Hadde han gått etter ball selv og hoppet opp i duellen så er det noe annet. Men når han bare står bak å dytter en som skal gå i duellen i ryggen så er det frispark.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Ikke første gang du er på sopptur, bærtur, fjelltur eller andre turer.

Og det får du gjerne mene.

I hver kamp, i hver runde er det tilsvarende "dytter" som ikke gir frispark.

 

Aaaah. Da så. DET var jo et knusende argument.

 

Eg kommer med et nytt: I hver kamp er det situasjoner inne i 16meteren som skulle vært straffe. Dermed skal det ALDRI dømmes straffe.

 

Fra nå av er det nye regler i fotball: Ble det ikke dømt i kampen forut så gjelder det. Det gamle regelverket er ikke gjeldende.

 

En ikke dømt hands --> Hands er lov!

Dette blir bra.

Endret av Jotun
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...