Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg har logget meg på her igjen, godt å se at de samme trynene fortsatt regjerer.

 

Ihvertfall, ifølge gammel overtro vinner United ligaen så lenge Hyrlen er pålogget regelmessig. Forvent champagnefotball i United-leiren og skjørebuk i Chelsea-leiren.

 

Sånn mer seriøst så er Rooney formsvak, ufarlig og crowder midtbanen. Ta fra han klippekortet og gi Adnan/Mata/Di Maria en rolle som tier.

Velkommen tilbake gamle ørn! Få som er spesielt aktive lengre, men et par innlegg i ny og ne holder i bøtter og spann for å masere nostalgiknappene mine med United og d.no.

 

Gode tider kommer, bare å smøre seg med tålmodighet. Trenger bare en midtstopper eller to, samt en DM til for å være gode nok til å strolle ligaen. Det kommer januar og til sommeren. inntil da handler det bare om å underholde og greie topp 4.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QPR hjemme. (som også tapte 4-0 for Spurs...)

 

Leicester borte. (som også spilte 1-1 mot arsenal der, 2-2 mot everton der, var 0-0 med chelsea i 60-70 min på stamford bridge og bommet på en gedigen sjanse rett før chelsea puttet på rundt 60. min)

 

Og Mata var horribel i alle kampene før. Så kommer QPR på OT og han ser fantastisk ut... hmm.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg synes forøvrig Mata har vært tidvis elendig for oss i starten av sesongen, men etter QPR-kampen var jeg nesten sikkert på at han skulle få starte i 10'ern mot Leicester. Mata har nesten vært et problem for United de første serierundene, ettersom han har tatt farten ut av samtlige angrep han har vært med i. Mot QPR var han derimot veldig god - rulerte med spissene, Rooney, Rvp og Falcao, når dem sprang ut mot kant.

 

Jeg er sikkert i overkant kritisk til Rooney, men jeg synes rett og slett hans bidrag i mange sammenhenger blåst opp. Pasningen til Di Maria sist - selv Smalling hadde klart det. Falcaos rykk og pasning til RvP tror jeg derimot ikke Rooney kopierer i år.

 

At han ble kaptein har gitt ham licence to yell. Når han ga bort ballen før Cambiassos scoring, burde han reagert på en helt annen måte i mine øyne. Det å skjelle ut hele laget fordi man selv gjør en juniorfeil gir ingen boost. Nå aner ikke jeg hva han ropte, men det så ikke ut til å hjelpe dem nevneverdig. Han kunne forøvrig kjeftet litt på Mata etter overfallet fra De Leat. Selv om han kanskje skulle hatt frispark, så er det helt unødvendig å gi bort ballen der.

Lenke til kommentar

Det er et kvalitetsinnlegg av deg. Kan si meg enig i mye du sier der. Eneste jeg stusser litt på er denne delen:

 

"Falcaos rykk og pasning til RvP tror jeg derimot ikke Rooney kopierer i år.".

 

Uten at jeg trenger å svare så mye med ord, svarer jeg med en video av Wazza, i en "ganske viktig kamp", vil jeg nå si....og var ikke så lenge siden heller.

 

https://www.youtube.com/watch?v=DMQ1Be0RC8E

 

Han er kapabel til akkurat den type prestasjonen du tror han ikke kopierer i år. Og mye mer enn det også.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

 

 

Hele laget så horribelt ut før det, ikke bare Mata. Må du ikke bli blind av Rooney-runkinga.

? Er det noe vits å svare på denne måten? Ingen andre har provosert noen her. Bare vært en diskusjon. Også kommer du med et slikt innlegg. Good work.

Var bare en påpekning om at det ikke bare er mata som har vært dårlig. Mata er intet argument for/mot Rooney. Virket bare som om du var desperat på å dytte skyld fra rooney over på mata, når mata har 0 å gjøre med rooneys form.

Lenke til kommentar

Kjeks-Smalling ute igjen. Kan bli interresant å se hvordan LvG velger å komponere midtforsvaret mot WH.

 

Blind som stopper, og Rooney som defensiv midtbane?

 

Edit:

 

DDG

 

Rafael-Blind-Rojo-Shaw

 

Herrera-Rooney-Di Maria

 

Mata

 

Falcao-Rvp (Wilson)

Endret av Unitedmann_
Lenke til kommentar

Det der med at man kan bli blind av onani tror eg bare er en gammel mye.

 

Kan du avkrefte/bekrefte AllFather?

 

Etter 3 runder dagen i XX antall år (så totalt 3,5 minutter per dag) har jeg enda ikke blitt helt blind.

Har derimot blitt langsynt, men det kan være fordi den er liten og jeg må se forbi en stor hårete pondus for å se den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...