Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer med LvG om å vise litt engasjement? Og hva med å gjøre noen grep under kamper vi sliter i? Jeg trodde han var en taktiker av rang, til nå har han sett ut som en fløtepus som sitter og lager strikkeoppskrifter på benken og å presse på en 3-5-2 formasjon som har vært katastrofal! Eller, han skal ha for å ha litt morsomme pressekonferanser, men det blir ikke poeng av det..!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

Det eneste vi kan "glede" oss over er at Arsenal og Liverpool sliter om dagen og at vi enda har en sjanse på topp 4 plassering. .

.

Everton og Tottenham tapte også, og City har ikke vunnet på 4 kamper. 3-4.plassen er vid åpen egentlig.

Dog ser ganske greit ut for at Jose Mouriniho tar gullet.

Lenke til kommentar

Det eneste vi kan "glede" oss over er at Arsenal og Liverpool sliter om dagen og at vi enda har en sjanse på topp 4 plassering.

 

Trenger ikke å dra dette ut i en lang diskusjon, men jeg lurer på hvorfor du mener Arsenal sliter om dagen? Uavgjort mot Everton borte er helt godkjent, samme med Leicester borte utifra hvor imponerende de har vært denne sesongen og uavgjort mot City er selvfølgelig også godkjent. Vi har hatt et relativt tøft startprogram og er fortsatt ubeseiret. Klart at vi ikke har spilt så godt som vi kan, men mot AV igår så det ut til å begynne å løsne. For at dette ikke skal bli en lang diskusjon som trenger å flyttes vil jeg bare se svaret ditt uten at jeg svarer tilbake.

 

"Sliter" er ikke ordet jeg ville bruke. At vi ikke spiller til vårt fulle potensiale høres mer riktig ut. Det ordner seg uansett utover sesongen.

Endret av Dapper Chap
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva skjer med LvG om å vise litt engasjement? Og hva med å gjøre noen grep under kamper vi sliter i? Jeg trodde han var en taktiker av rang, til nå har han sett ut som en fløtepus som sitter og lager strikkeoppskrifter på benken og å presse på en 3-5-2 formasjon som har vært katastrofal! Eller, han skal ha for å ha litt morsomme pressekonferanser, men det blir ikke poeng av det..!

Moyes var alltid ute og skrek. Hjalp det noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva skjer med LvG om å vise litt engasjement? Og hva med å gjøre noen grep under kamper vi sliter i? Jeg trodde han var en taktiker av rang, til nå har han sett ut som en fløtepus som sitter og lager strikkeoppskrifter på benken og å presse på en 3-5-2 formasjon som har vært katastrofal! Eller, han skal ha for å ha litt morsomme pressekonferanser, men det blir ikke poeng av det..!

Moyes var alltid ute og skrek. Hjalp det noe?

 

nei

Lenke til kommentar

 

Hva skjer med LvG om å vise litt engasjement? Og hva med å gjøre noen grep under kamper vi sliter i? Jeg trodde han var en taktiker av rang, til nå har han sett ut som en fløtepus som sitter og lager strikkeoppskrifter på benken og å presse på en 3-5-2 formasjon som har vært katastrofal! Eller, han skal ha for å ha litt morsomme pressekonferanser, men det blir ikke poeng av det..!

Moyes var alltid ute og skrek. Hjalp det noe?

 

Moyes satt like tafatt i stolen som LvG, hjalp lite! Og etter hva jeg ser, så er det like lite tiltak til å gjøre formasjon og spiller-endringer når vi sliter og burde snu kampbildet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...