Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

(må legge til at jeg ikke så kampen, så uttaler meg generelt)

 

Da anbefaler jeg deg å se kampen eller situasjonene vi snakker om :) Det er klart at etter at Evans går ut med skade så blir ting shaky, og på 3-2 så er det alt alt alt for dårlig på 3-3 målet. Men det er ikke LVG sin feil. Det er god gammeldagse panikktilstander av forsvarsspillerne og individuell hjerneblødning.

 

EirikOliver: Se den på ny.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett situasjonene ;) Ta den andre straffen f eks. Hvor er forsvaret der? Horribelt for et lag med tittelambisjoner. Hadde det vært Spurs hadde det klikket for meg. Hater slik naiv organisering bakerst, det er så lett å unngå. Burde være ennå enklere med de spillerne dere har på topp.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

På generelt grunnlag så blir nok slike dytt i ryggen "oversett /ignorert" innimellom. Men har aldri sett dytt i ryggen bli godkjent mens en liten touch rett etterpå er straffe. Må nesten ha sett kampen for å skjønne at det hele føles som juks.

 

Jevner seg sikkert ut i løpet av en sesong, men det føles jævlig akkurat nå. Og det at det jevner seg ut er ingen unnskyldning for elendig dømming.

Lenke til kommentar

 

 

(må legge til at jeg ikke så kampen, så uttaler meg generelt)

Da anbefaler jeg deg å se kampen eller situasjonene vi snakker om :) Det er klart at etter at Evans går ut med skade så blir ting shaky, og på 3-2 så er det alt alt alt for dårlig på 3-3 målet. Men det er ikke LVG sin feil. Det er god gammeldagse panikktilstander av forsvarsspillerne og individuell hjerneblødning.

 

EirikOliver: Se den på ny.

Sett den om og om igjen. Jeg har en annen mening enn deg, det må du tåle.

Lenke til kommentar

 

 

Må være totalt krisestemning i klubben nå, har aldri vært vitne til en slik kollaps noensinne, og det mot et opprykkslag. Begynner faktisk å bli ordentlig redd. Hva skal vi gjøre? Evans og Blackett ute mot West Ham som slo Liverpool, hvordan i alle dager skal det gå? Det kan jo bare gå en vei nemlig nedover..

Tidenes troll er du. Faktisk ikke underholdende å lese innleggene dine en gang. Når ble du egentlig sånn? Mener å huske du ikke alltid har vært sånn, men mulig jeg husker feil.

Ingenting som er underholdende nå for dagen, selvsagt med unntak av andre fans som storkoser seg nå. United har kun spilt mot middelmådige lag og bunnlag i år og har bare en seier. Ja for et troll man er når man uttrykker bekymring.

Lenke til kommentar

Det er snakk om endringer i retningslinjer.

 

Beg vil gjerne ha brukere av rivaliserende lag ut av mitt lags tråd. Dere kan få si deres meninger i Kamptrådene og i PL Puben.

Å herregud, hva med å diskutere på et Utd-forum hvis du ikke tåler meninger fra andre lags supportere? Men ja, vi kan godt ta akkurat den diskusjonen i den rette tråden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Må være totalt krisestemning i klubben nå, har aldri vært vitne til en slik kollaps noensinne, og det mot et opprykkslag. Begynner faktisk å bli ordentlig redd. Hva skal vi gjøre? Evans og Blackett ute mot West Ham som slo Liverpool, hvordan i alle dager skal det gå? Det kan jo bare gå en vei nemlig nedover..

Leicester har spilt bra hele sesongen, de spilte med sjelen idag og vant halveis ufortjent(?), uansett en sterk presentasjon. 1-1 mot arsenal, 2-2 mot Everton og vunnet mot Stoke er rimelig godt jobbet for å være nyopprykket for å si det mildt.

Lenke til kommentar

 

Det er snakk om endringer i retningslinjer.

 

Beg vil gjerne ha brukere av rivaliserende lag ut av mitt lags tråd. Dere kan få si deres meninger i Kamptrådene og i PL Puben.

Å herregud, hva med å diskutere på et Utd-forum hvis du ikke tåler meninger fra andre lags supportere? Men ja, vi kan godt ta akkurat den diskusjonen i den rette tråden.

Synes det er altfor langt mellom de gode og saklige diskusjonene. Deilig å kunne unngå trollene og de som bare er ute etter å provosere, men det er vel utopi å tro at diskusjon.no er plassen for slikt. Nærmer oss faretruende kvaliteten til nettavisenes kommentarfelt nå...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Seriøst? Snakker du om meg nå? Vis meg hva som var usaklig og trolling på den forrige siden. Det som ER ødeleggende for en diskusjon er å gå på person(er) slik du gjør nå i stedet for å holde seg til tema :) Derfor skal jeg la dette ligge nå (med mindre en moderator flytter disse siste innleggene til den rette tråden)

Endret av Solaar
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg er ikke bekymret i det hele tatt. Mye mindre enn hva jeg var i fjor.

 

Det kan ha noe med at jeg ikke forventer topp 4 i år. Jeg er fornøyd så lenge jeg ser at vi får en klar plan og at spillet begynner å sitte utover sesongen. Jeg har ingen tro på magi fra første stund hos oss, og er dermed ganske tålmodig :)

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke er så veldig bekymret? Vi pisser stort sett på Leicester borte, får et par uheldige dommeravgjørelser i mot og taper dermed kampen. Offensivt er det veldig bra og bare vi får justert litt på roller i bakre firer så tror jeg dette blir veldig bra. Shaw på backen, Rojo inn med en makker og vi har en solid bakre firer.

Er vel ingen som er spesielt bekymret. Som du nevner så pisset vi på Leicester og vi hadde nok vunnet kampen med god margin om dommeren ikke hadde vært så jævla inkompetent. 3-3 scoring var Leicester bare utrolig heldige med. Etter det hadde vi ikke noe annet valg enn å være mer offensive og dermed ble det åpent bak.

Lenke til kommentar

hvis man driter i clattenfuck i to sekunder, ser jeg ingen har nevnt hvor pissdårlig Mata var etter han kom inn. ikke bare mister han ballen på 3-3 når det var livsviktig å ha kontroll på ballen, men generelle spillet hans de gangene han hadde ballen var clueless. dårlig bytte for min del.

 

Så av alt det negative som foregikk utpå banen der, så velger du å trekke fram Mata??? Saklig!

Hva med feks Rafael, som var involvert i nesten alle målene imot?

Eller Rooney og RvP som stopper hele angrepet hver gang di får ballen?

Skal du trekke frem Mata, kan du like greit trekke fram Adnan også. Bidro ikke med en forbanna dritt!

 

Edit Schmedit: Etter en annen igjennomlesning av ditt opprinnelig innlegg, så kunne noe vært sagt annerledes. Lar det stå for debattens skuld!

Endret av Corey
Lenke til kommentar

hvis man driter i clattenfuck i to sekunder, ser jeg ingen har nevnt hvor pissdårlig Mata var etter han kom inn. ikke bare mister han ballen på 3-3 når det var livsviktig å ha kontroll på ballen, men generelle spillet hans de gangene han hadde ballen var clueless. dårlig bytte for min del.

Jeg skrev "Jævla Mata og jævla fitteburg" rett etter målet ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...