Movieheart Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Herlig! Bare 4 poeng bak med like mange kamper spilt! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fra VG "Newcastle - Arsenal 1 - 1 Frispark til Chelsea, ca. 30 meter fra mål." Takk, Newcastle! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Haha... Så jeg var ikke den eneste RyanReynolds. Takk, Newcastle fra meg og. Endret 5. desember 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Herlig! Bare 4 poeng bak med like mange kamper spilt! Men vi har troppen til å holde det gående til sesongslutt, det har forhåpentligvis ikke Arsenal. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da tror jeg faktisk eventyret er over for Arsenal. De har sine 3 viktigste spillere ute, og de viser at de ikke har troppen til det. I tillegg har de en utrolig vanskelig desember måned med Boro borte, så Chelsea og Tottenham hjemme, så Portsmouth og Everton borte. Dermed har vi gullmåneden Januar hvor halve laget drar til Afrika. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvilke kamper har United etter Derby og Liverpool kampen da? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da tror jeg faktisk eventyret er over for Arsenal. De har sine 3 viktigste spillere ute, og de viser at de ikke har troppen til det. I tillegg har de en utrolig vanskelig desember måned med Boro borte, så Chelsea og Tottenham hjemme, så Portsmouth og Everton borte. Dermed har vi gullmåneden Januar hvor halve laget drar til Afrika. Jeje, vi får se, men halve troppen til ANC? Touré, Eboué og Song...? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Everton, Sunderland, West Ham Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fabregas, Hleb, van Persie. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da tror jeg faktisk eventyret er over for Arsenal. De har sine 3 viktigste spillere ute, og de viser at de ikke har troppen til det. I tillegg har de en utrolig vanskelig desember måned med Boro borte, så Chelsea og Tottenham hjemme, så Portsmouth og Everton borte. Dermed har vi gullmåneden Januar hvor halve laget drar til Afrika. Jeje, vi får se, men halve troppen til ANC? Touré, Eboué og Song...? Det var en overdrivelse, men Tourè og Ebouè forsvinner jo fra turistkontoret, og disse tror jeg Arsenal vil savne. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeje, vi får se, men halve troppen til ANC? Touré, Eboué og Song...? Adebayor?¨ Wow, Togo er ikke kvalifisert, faktisk... Endret 5. desember 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ditta Var Flott Heilt Glimrande Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Var det ikke sånn at landet hans ikke kom videre? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeje, vi får se, men halve troppen til ANC? Touré, Eboué og Song...? Adebayor? Togo kvalifiserte ikke. Touré vil definitivt være savnet, men Wenger henter enten Djourou tilbake fra lån eller kjøper en ny stopper. Vi burde klare oss greit defensivt i de kampene som spilles. Januar blir heller ikke så tøff måned. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Synd ikkje Adebayor forsvinn, Arsenal trenger han. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Stallen er for liten uansett, de vil vise flere svakhetstegn etterhvert. At det på et eller annet tidspunkt er likt mellom lagene denne sesongen er jeg ikke i tvil om. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 La oss ikke gjøre det samme som en haug av andre nå. Nemlig å si at eventyret vårt er over med en gang vi ikke vinner. Det har holdt på i 15 år nå. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Tror dere at Chelsea kommer til å forbedre seg om Ronaldinho kommer til klubben?Og kommer Ronaldinho til å gjøre det bedre i London-klubben? For min del tror jeg ikke det. Takker "lille Ronaldo" ja til klubb-bytte kommer han sikkert til å lide samme skjebne som Andrij Sjevtsjenko å bli benket mer enn han selv vil. Endret 6. desember 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er opp til Ronaldinho selv, tror jeg. En Ronaldinho i form kan spille fast på hvert eneste lag i verden. Jeg vet ikke om Premier League og engelsk fotball er det rette for han, men det hadde vært morsomt med en så stor profil i Premier League. Vi vet jo at Chelsea bare kjøper og kjøper så det forundrer meg ikke om Ronaldinho drar til Chelsea. Og Barcelona klarer seg fint uten han. Italiensk fotball og AC Milan, det tror jeg kunne passet Ronaldinho fint. Hvis Ronaldinho skriver under for Chelsea blir de selvfølgelig styrket. De blir i alle fall ikke svekket. Men jeg tror ikke han drar til Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå