PrettyBoy Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Var det noen som sa at Falcao er en klyse? Herregud så søt han er <3 https://www.youtube.com/watch?v=y08OiSAG7Lk 5:17 fight to win the CL hihi, virker som en jordnær og ydmyk kar. Håper dere danket ut Arsenal av topp 4! Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Di Maria og Herrera og Falcao og Rooney og Mata og alle de der set aside: Rafael og Rojo/Shaw kontra Valencia og Young/James er den viktigste forskjellen som beskriver hvorfor ting gikk mye bedre i går. En Rafael i toppform er så god at han kan konkurrere med Zabaleta. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Rafael var jo minst like god som Zabaleta sesongen vi vant ligaen og den beste i ligaen. Zabaleta fyller 30 i januar, mens Rafael ikke fyller 25 før i juli. Han kommer til å beaste i lang tid hvis han holder seg skadefri Fremtiden er veldig lys for klubben Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Liker Falcao mer og mer EDIT: Kanskje noen posta denne allerede ? https://www.youtube.com/watch?v=bhlRWZXePaY Endret 15. september 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Ja han er god å si det supporterne vil høre..... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Moderatormelding [15/09-14] Forslag til nye føringer og retningslinjer for fotballforumet. Les og kom med innspill! Endret 15. september 2014 av Dysfunctional 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Tror vi har feil Valencia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Tror vi har feil Valencia Og vi har feil Sakho. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Di Maria er vel også best på venstre, er han ikke? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Tror han spilte litt som høyreving i kampen mot Tyskland også. Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 DI Maria har vært veldig bra som indreløper i det to kampene har har spilt for United, så jeg ser for meg at han vil spille der en stund fremover. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Når di Maria spillte ving i Real, så spillte han for det meste på høyre side, men det var kanskje fordi Ronaldo alltid spilte innovervendt ving på venstre side, da han er høyrebeint. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 http://www.united.no/nyhetsarkiv/lvg-er-perfekt-united-jobben/ - Han vil få Manchester United tilbake til Champions League hvor de hører hjemme, neste sesong. Robben er en flott fyr han Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 Liker alt Robben gjør, utenat filmingen. Han er faktisk verre enn Suarez, og det sier sitt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 Det er vel nesten det eneste han er verre enn han på også da... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 https://twitter.com/premierleague/status/512876957332439041/photo/1 4 år siden Berbashowet mot Pool Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 Det er vel nesten det eneste han er verre enn han på også da...Tja.. Jeg vil vel påstå at Suarez er bedre enn Robben i nesten alt man normalt sett skal gjøre på en fotballbane. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 Nja, det er litt drøyt. De er helt forskjellige fotballspillere. Sånn som vi har det nå (Falcao) ville jeg valgt Robben over Suarez, men jeg setter Suarez på topp 5 og over Robben i de fleste sammenhenger Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Det er vel nesten det eneste han er verre enn han på også da...Tja.. Jeg vil vel påstå at Suarez er bedre enn Robben i nesten alt man normalt sett skal gjøre på en fotballbane. Robben er en like god dribler og er langt hurtigere. Ser egentlig ikke hvilken spiller i hele verden som har vært bedre enn Robben i kalenderåret 2014. Kampen mot City, der han løftet hele Bayern med tre-fire hakk med én gang han kom inn, var bare en dråpe i havet. Og ja, han er en diver. Men målt opp mot Cristiano Ronaldo sin oppførsel i VM, er Robbens skuespill tålelig. Jeg ville valgt Arjen Robben foran Cristiano Ronaldo anyday akkurat nå. Endret 19. september 2014 av LimeCanes Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2014 Rapporter Del Skrevet 19. september 2014 Virker ufornuftig å bruke så mye penger på en spiller man ikke får glede av i mer enn maks 2-3 år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå