Jakobk Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Hvorfor har de ikke med pasningen til Rooney som også er så ufattelig leken. Kremspiller ut av en annen dimensjon! Synd at RVP var bøtte i dag. Vi vant 4-0 å spillte med 10 mann. Det var en "di Maria-skrytevideo" Jeg håpet at Falcao kom inn for RvP, men digg kamp uansett. Snilt gjort av RvP å prøve å sentre til Falcao, der hvor han lett kunne skutt forresten Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Det var jo dimaria som slo pasningen til rooney.... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Det var jo dimaria som slo pasningen til rooney.... This. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 ååja, husker den ikke jeg. da han scora? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 ååja, husker den ikke jeg. da han scora? Det di Maria gjør før 2-0 gållen til Herrera. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Hvis dette er hva di Maria kan vise stabilt så har vi en bedre spiller enn hva vi hadde i en viss fyr til 2009. Ronaldo scorte mye mål da. Uten om det mener jeg at di Maria er bedre lagmessig. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Hvis dette er hva di Maria kan vise stabilt så har vi en bedre spiller enn hva vi hadde i en viss fyr til 2009. Ronaldo scorte mye mål da. Uten om det mener jeg at di Maria er bedre lagmessig. Dette kan du ikke mene? Ronaldo var en konstant trussel på sitt beste, uansett hvor han var på banen. Han bandt jo opp hele motstanderforsvaret alene neste! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Kanskje jeg er nyforelsket. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Old trafford <3 gullkamp å være på i dag! 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Her er løpet til ADM og pasningen til Rooney: BossyFantasticBeetle.mp4 Endret 15. september 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Var det noen som sa at Falcao er en klyse? Herregud så søt han er <3 https://www.youtube.com/watch?v=y08OiSAG7Lk Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Flere enn meg som sovnet med et smil om munnen, og våknet med et smil om munnen? Prøver å ikke være for optimistisk, for vi kan gå på en smell allerede i neste kamp, men den seieren i går smakte godt! 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Nei, du er ikke alene. Sliter med å holde meg godt plantet på jorden, selv om det bare var mot QPR. Vi så mye bra i går og det økte forventningene mine betraktelig. Håper vi kan forvente dette av oss i alle kampene framover Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Føler meg nokså sikker på at det kommer en liten "smell" allerede til helgen. At ting skal snu så fort er for godt til å være sant, dessverre. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Føler meg nokså sikker på at det kommer en liten "smell" allerede til helgen. At ting skal snu så fort er for godt til å være sant, dessverre. Nei! Dette går bare en vei! Jeg føler meg sikker på at det er nå de nye tidene begynner, jeg Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Det føles godt å være litt positiv igjen, så jeg får heller sitte med skjegget i postkassen til helga. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 De dårlige resultatene har skyldtes 90% en negativitet som har gjennomsyret hele klubben. Positiviteten var allerede tilbake før kampstart mot QPR og jeg tror det bare kommer til å gå én vei nå. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Blind traff på 107 av 112 pasninger. 96%. Rising star! Endret 15. september 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Har så store forventninger til Blind! Håper han kan legge på seg litt, og samtidig fortsette framgangen han har hatt det siste året. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 15. september 2014 Rapporter Del Skrevet 15. september 2014 Helt ufattelig deilig å se tempoet på di Maria igår. Full spurt hver gang han er involvert, noe som også gjør at resten av laget kjører opp tempoet. Men, de siste 20 minuttene kunne vi spart oss, når vi spiller på hjemmebane og bare har PL å konsentrere oss om skal vi ha nok krefter til å kjøre løpet ut hele kampen. Helt tragisk å se hvordan Valencia spesielt opptrer på slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå