Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting vi (jeg) lærte i dag:

1. Rafael er essensiell i dette laget. En så mye bedre back enn Valencia at ord knapt kan beskrive det.

2. Ander Herrera kan bli en veldig viktig spiller for dette laget. Etter min mening Uniteds beste spiller i dag sammen med Di Maria.

3. Juan Mata er så mye bedre når han blir involvert lengre frem i banen. Med RvP/Januzaj, Rooney/Mata og Falcao luskende lengst fremme på banen så kan man legge sin lit til at Di Maria og Herrera får flyttet ballen frem dit. Ikke tenk på det, Juan. Du skal være hengende spiss, ikke dyptliggende playmaker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ting vi (jeg) lærte i dag:

 

1. Rafael er essensiell i dette laget. En så mye bedre back enn Valencia at ord knapt kan beskrive det.

2. Ander Herrera kan bli en veldig viktig spiller for dette laget. Etter min mening Uniteds beste spiller i dag sammen med Di Maria.

3. Juan Mata er så mye bedre når han blir involvert lengre frem i banen. Med RvP/Januzaj, Rooney/Mata og Falcao luskende lengst fremme på banen så kan man legge sin lit til at Di Maria og Herrera får flyttet ballen frem dit. Ikke tenk på det, Juan. Du skal være hengende spiss, ikke dyptliggende playmaker.

Meget god kamp idag, men ikke glem at Tottenham så ut som Barcelona mot dette QPR-laget.

Dog så ser det (dessverre) lysere ut for United og kan fort bli contendere igjen.

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd, selv om det bare var mot QPR. Jeg syns laget så utrolig bra ut med tanke på at det var 5 nye spillere på banen (4 fra start). Når laget blir samspilt tror jeg det kan bli veldig bra.

 

Hadde vært helt konge hvis vi hadde klart å få en liten seiersrekke nå, sånn at mange av spillerne får litt selvtillit og troen tilbake. Sliter litt med å se at vi skal ta topp 4 etter en seier mot QPR, men hvem vet? Vi ligger godt an med tanke på poeng foreløpig, men vi får se når vi møter topp motstand. Forsvaret er litt rufsete, men så ok ut. Blind var veldig god, 95% treffprosent på pasninger (112 stk). Når han får litt mer muskler tror jeg han kan bli veldig god :)

Lenke til kommentar

Er spent på om Van Gaal velger å fortsette med den formasjonen han stilte med i dag, eller om han kommer til å kjøre på med 3-5-2 når vi får tilbake Smalling og Jones fra skade. Viktig at vi finner en formasjon og et system som vi kjører fast slik at laget får rutine og blir samspilt. Håper han ikke ser seg tilbake, why fix it if it's not broken?

 

Skal sies at dette QPR laget er latterlig dårlige, så bør nok ikke ta helt av. Spurs rundtspilte de og for og så gå på en smell mot Liverpool, er jævlig spent på hvordan vi kommer til å gjøre det mot topplag i år. Forhåpentligvis er dette starten på noe bra og at vi begynner å spille underholdende fotball igjen. Optimismen er i hvert fall tilbake!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...