Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Giggs er selvfølgelig et godt alternativ han også, men så er det ikke bare bare å ta over Manchester United. Spesielt ikke psykisk. Skjer mye rundt deg hele tiden. Ser gjerne at han fortsetter som assistent enda litt lenger før han tar over. Kan være god erfaring å jobbe under to managere som LvG og Simeone.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Nå nærmer kampen seg med stormskritt. Kamptråden ligger her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1626973

 

Hvis vi vinner i dag har helgen vært ekstremt bra. Vi har hatt en RÆVA start på sesongen og vil ligge 1 poeng etter både Liverpool og Arsenal. Det vil være 2 poeng opp til City og hele 7 opp til Chelsea som durer videre. Håper vi tar vår første seier for sesongen og at våre nye spillere slår til.

 

Gleder meg! :)

Lenke til kommentar

Jeg er noen ganger overrasket over hvor språkmektige enkelte spillere er. Zlatan snakker vel fem språk, tror jeg. Det går jo litt imot tanken om fotballspillere som er dumme som brød.

 

Zlatan har utenlandske foreldre, og er oppvokst i Sverige. Da har man 2 språk. Så lærer de engelsk på skolen i Sverige + tv-serier, film osv osv. Så da er man alt oppe i 3 språk flytende. Legger man til en karriere i internasjonal fotball siden han var 19-20(?) som begynner å bli en god del år siden så syns jeg egentlig ikke at det er særlig overraskende at det finnes flere fotballspillere som snakker flere språk.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er noen ganger overrasket over hvor språkmektige enkelte spillere er. Zlatan snakker vel fem språk, tror jeg. Det går jo litt imot tanken om fotballspillere som er dumme som brød.

Zlatan har utenlandske foreldre, og er oppvokst i Sverige. Da har man 2 språk. Så lærer de engelsk på skolen i Sverige + tv-serier, film osv osv. Så da er man alt oppe i 3 språk flytende. Legger man til en karriere i internasjonal fotball siden han var 19-20(?) som begynner å bli en god del år siden så syns jeg egentlig ikke at det er særlig overraskende at det finnes flere fotballspillere som snakker flere språk.

Enig. Er heller overraskende hvor få det er som behersker flere språk. Selv snakker jeg 5 språk og jeg har ikke bodd så lenge i "utlandet". Min erfaring er at jo fler språk du behersker jo enklere er det å lære nye, ihvertfall hvis du er litt logisk anlagt.

Lenke til kommentar

Trekker tilbake mitt utsagn fra forrige siden om at jeg vil ha Simeone som trener. Hvordan i all verden skulle vi kunne forholde oss til noe som dette:

 

* Simeone leser horoskop hver eneste dag (han har det etter sin mor), og en av grunnene til at José Sosa ble hentet fra Metalist Kharkiv i januar er at han var født i stjernetegnet tvillingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...