Mr. President™ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg syntes at den sorte var kul, jeg. Det er en skjorte som jeg kunne brukt på en vanlig dag, selv om den har nike-merket og logoen. Den hadde ikke et "se-på-meg"-preg. Enig. Passer til vanlig bruk. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Velg den du liker best selv og sørg for å kjøre din egen stil. Det verste som finnes er folk som ikke tør å kjøpe klær basert på egne meninger. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Jada, gir vanligvis faen i om folk liker det jeg har på meg eller ikke. Holdt den mørke som favoritt i utgangspunktet, men bildene illustrerer ikke produktene godt nok så jeg ville høre hva andre syntes og eventuelle erfaringer. Den rød ser jo nærmest ut som å være laget av samme stoffet som drakten f.eks. Ikke polo-aktig på bildet med andre ord. Personlig er jeg fan av "åpne" klær, spesielt bukser. Synes stramme jeans kan bli litt ubehagelig. Jeg bruker gjerne joggebukse hele dagen i helgene. Spesielt når jeg sover. Har to stykker, en til fritid og en til trening. Skifter mellom de på treninga Ble mye klær-prat her nå xD Endret 12. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Det verste som finnes er folk som ikke tør å kjøpe klær basert på egne meninger. Vent litt nå, hva? Satser på at du mente basert på andres meninger jeg Uansett, gleder meg til søndag. Falcao skal faen ha hatrick da, og det skal på oddsen. Endret 12. september 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Kommer an på hvilken vei du tolker det, men han mente folk som ikke kjøper det de selv har sansen for men baserer seg fullstendig på andres meninger. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=AsED3LFMS7w Syntes det er forbedringer med engelsken hans allerede jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 En ting jeg begynner å bli litt lei å høre om er filosofien hans, ellers er konferansene hans konge. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Han kommer vel til å prate om det til spillerne skjønner hvordan man skal sende pasninger. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 e: link: http://www.united.no/nettbutikk/klaer/t-skjorter/autentisk-pique-t-skjorte-voksen http://www.united.no/nettbutikk/nyheter/autentisk-pique-t-skjorte-rod-voksen Hvorfor i all verden står det "autentisk" på disse? Burde ikke alt som selges i en offisiell supporterklubb være ekte vare...? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Har bladd gjennom litt og der er det masse forskjellig. T-skjorter trykket med supportergreier som "Vidic F**king murder ya". Neppe offisiell vare tipper jeg. De har også sånn RvP Champ20ns t-skjorte som jeg har hjemme. Ganske simple greier. Billig og lav kvalitet. De har ikke laget dem selv men jeg tror ikke at den er offisiell heller. Står sikkert "autentisk" sånn at folk vet at det er "Official Merchandise". Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Tror dere vi får se denne iløpet av sesongen? #Oppgulp #liteågjørepå #osv Endret 13. september 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Både kaptein og visekaptein satt ut av laget? Neppe. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Nå, kjære Welbeck-fans, hvordan var det å se deres kjære i favorittrollen mot City? Klarte han å sentre en eneste pasning til medspiller i dag? Fy fader så dårlig han er, takk og lov for at han er borte. Holder AFC unna topp 4 i år. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Han fortsetter altså der han slapp i United? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ufattelig gøy å se Kagawa i full blomst igjen. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg er fortsatt bitter over at han aldri fikk sjansen og tillit på Old Trafford. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Tysk fotball passer han nok bedre, men han kunne ha gjort det mye bedre i tierrollen i United om han fikk litt tid på seg. Endret 13. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Han er jo minst like god som Mata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå