Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, gir vanligvis faen i om folk liker det jeg har på meg eller ikke. Holdt den mørke som favoritt i utgangspunktet, men bildene illustrerer ikke produktene godt nok så jeg ville høre hva andre syntes og eventuelle erfaringer. Den rød ser jo nærmest ut som å være laget av samme stoffet som drakten f.eks. Ikke polo-aktig på bildet med andre ord.

 

Personlig er jeg fan av "åpne" klær, spesielt bukser. Synes stramme jeans kan bli litt ubehagelig. Jeg bruker gjerne joggebukse hele dagen i helgene. Spesielt når jeg sover.

Har to stykker, en til fritid og en til trening. Skifter mellom de på treninga :D

 

Ble mye klær-prat her nå xD

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det verste som finnes er folk som ikke tør å kjøpe klær basert på egne meninger.

Vent litt nå, hva? Satser på at du mente basert på andres meninger jeg ;)

 

Uansett, gleder meg til søndag. Falcao skal faen ha hatrick da, og det skal på oddsen.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Har bladd gjennom litt og der er det masse forskjellig. T-skjorter trykket med supportergreier som "Vidic F**king murder ya". Neppe offisiell vare tipper jeg.

De har også sånn RvP Champ20ns t-skjorte som jeg har hjemme. Ganske simple greier. Billig og lav kvalitet. De har ikke laget dem selv men jeg tror ikke at den er offisiell heller.

 

Står sikkert "autentisk" sånn at folk vet at det er "Official Merchandise".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...