Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde du spurt meg for 1,5 år siden hva som var mest sannsynlig av Cleverley scorer 2 mål mot Liverpool og United skal ved utgangen av 2014 ha Van Gaal som manager, samt kjøpt inn Di Maria, Falcao, Mata, Shaw, samt brukt ytterligere 300 mill på en Blind midtstopper og en Rojo....

 

Tja. To mål av Cleverley er kanskje ikke så usannsynlig?

Lenke til kommentar

Fullt mulig det ja, selv med Rojo inn. Tipper det blir Jones, Rojo, Blackett i 3-backs linje neste kamp. Evans og Smalling er under par.

 

edit: Jones ute ja.. dårlig med research fra min side..

 

Da blir det Evans isteden siden Smalling også er ute. Sats på Blackett du ;) Jeg tipper Van Gaal fortsatt går for 3er bak selv om det er handlet endel nye spillere.

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Jones er ute i tre uker, mens Shaw er klar.

 

Tipper vi får se Evans, Blackett og Rojo i den bekre treeren. Håper på Shaw/Blind og Rafael som vingbacker! Takler ikke Valencia og Young i flere kamper! Di Maria og Herrera på midten, Rooney, Falcao og RvP i de offansive rollene er vel sannsynlig.

 

Håper Januzaj kommer inn fra pause elns, er nok usannsynlig at han starter, desverre.

 

Håper vi går over til En formasjon med fire bak og Januzaj og di Maria på kantene snart!

Lenke til kommentar

Da er jeg medlem av Supporterklubben igjen etter en lengre tids pause :w00t:

Og for anledningens så vurderer jeg å kjøpe en av disse to pique/polo t-skjortene. Tenker å gå for den svarte siden rødfargen på den andre gjør at den ser mer ut som en drakt. Stoffet er jo ikke samme men likevel..
Hva mener dere?

 

e: link:

http://www.united.no/nettbutikk/klaer/t-skjorter/autentisk-pique-t-skjorte-voksen

http://www.united.no/nettbutikk/nyheter/autentisk-pique-t-skjorte-rod-voksen

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

@Berzerk + Dapper Jeg er litt uenig :) Enkelte ting kan bli mye, men en simpel polo med en liten klubblogo og nikelogo er det ikke noe galt med. Heller det til fritida enn en drakt. Drakta bruker jeg til omtrent de samme tingene som du nevner Dapp.

 

Skal sies at jeg ikke har mye supporterklær. Har ikke kjøpt drakt på flere år før nå. + En simpel t-skjorte fra ifjor til 100kr totalt (RvP Champ20ns). Polo'n så jeg for lenge siden og jeg syntes den var nais, men prisen var drøy imo. Nå som jeg meldte med inn som betalende medlem (digitalt, 199kr) så får jeg -50kr rabatt samt. -99kr gavekort som velkomst.

 

Tror jeg kommer til å velge den svarte pga. fargen og lavere profil enn den rød som ligner mye på drakta som jeg nevnte.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...