indahla Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Klysen Falcao = Klysen CostaRettet det for deg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Har ikke sett eller hørt at Falcao er en klyse. Gjerne kom med informasjon om det Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Pass på så denne diskusjonen ikke havner på et for høyt nivå nå. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Selvfølgelig er han snill mot Chelsea-fansen. Videoen jeg postet var med en RM-spiller. Falcao har spilt for Atletico. Og hvorfor er Falcao en klyse uansett? Endret 12. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Lurer på om Cleverley starter for Villa mot Liverpool på Lørdag. Gleder meg til den, 1-2 med to mål av Clevz. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Det hadde vært så syyykt gøy. Men skjer aldri da. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Hadde du spurt meg for 1,5 år siden hva som var mest sannsynlig av Cleverley scorer 2 mål mot Liverpool og United skal ved utgangen av 2014 ha Van Gaal som manager, samt kjøpt inn Di Maria, Falcao, Mata, Shaw, samt brukt ytterligere 300 mill på en Blind midtstopper og en Rojo.... Tja. To mål av Cleverley er kanskje ikke så usannsynlig? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Usannsynelig er det nok, men ingenting er umulig. Han underpresterte nok i United pga all hetsen han fikk. (noe jeg forøvrig avskyr). Fans som buer og sånt på egne spillere burde blitt bannlyst fra stadion. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Tror dere Blackett kommer til å starte mot QPR? Vurderer å ta han inn på Fantasy. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Fullt mulig det ja, selv med Rojo inn. Tipper det blir Jones, Rojo, Blackett i 3-backs linje neste kamp. Evans og Smalling er under par. edit: Jones ute ja.. dårlig med research fra min side.. Da blir det Evans isteden siden Smalling også er ute. Sats på Blackett du Jeg tipper Van Gaal fortsatt går for 3er bak selv om det er handlet endel nye spillere. Endret 12. september 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Shaw er vel skadefri nå også? Jones er ute en måned med hamstring. Endret 12. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Shaw er frisk, men er nok ikke klar for 90 minutter. Kanskje han får et innhopp, men sjelden man bytter forsvarsspillere hvis man ikke må. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Jones er ute i tre uker, mens Shaw er klar. Tipper vi får se Evans, Blackett og Rojo i den bekre treeren. Håper på Shaw/Blind og Rafael som vingbacker! Takler ikke Valencia og Young i flere kamper! Di Maria og Herrera på midten, Rooney, Falcao og RvP i de offansive rollene er vel sannsynlig. Håper Januzaj kommer inn fra pause elns, er nok usannsynlig at han starter, desverre. Håper vi går over til En formasjon med fire bak og Januzaj og di Maria på kantene snart! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Har det klikket helt for meg nå, eller er Falcao bare Valencia i forkledning? 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Tror dere Blackett kommer til å starte mot QPR? Vurderer å ta han inn på Fantasy. Ja. Men er det lurt å ta inn på en spiller som du mest sannsynlig straks må bruke et bytte på å bytte ut? Unødvendig i forsvar. Om du da ikke sparer WC tenker en skikkelig opprenskning etterpå uansett. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Da er jeg medlem av Supporterklubben igjen etter en lengre tids pause Og for anledningens så vurderer jeg å kjøpe en av disse to pique/polo t-skjortene. Tenker å gå for den svarte siden rødfargen på den andre gjør at den ser mer ut som en drakt. Stoffet er jo ikke samme men likevel..Hva mener dere? e: link: http://www.united.no/nettbutikk/klaer/t-skjorter/autentisk-pique-t-skjorte-voksen http://www.united.no/nettbutikk/nyheter/autentisk-pique-t-skjorte-rod-voksen Endret 12. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Drakt er greit og digg, utenom det så holder jeg fotball vekk fra klærene mine. Min mening da. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Enig med berZerk. Teit å bruke supporterfjas som hverdagsklær. Holder meg til drakt som brukes til trening, fotball og når det er kamp. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Jeg syntes at den sorte var kul, jeg. Det er en skjorte som jeg kunne brukt på en vanlig dag, selv om den har nike-merket og logoen. Den hadde ikke et "se-på-meg"-preg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 (endret) @Berzerk + Dapper Jeg er litt uenig Enkelte ting kan bli mye, men en simpel polo med en liten klubblogo og nikelogo er det ikke noe galt med. Heller det til fritida enn en drakt. Drakta bruker jeg til omtrent de samme tingene som du nevner Dapp. Skal sies at jeg ikke har mye supporterklær. Har ikke kjøpt drakt på flere år før nå. + En simpel t-skjorte fra ifjor til 100kr totalt (RvP Champ20ns). Polo'n så jeg for lenge siden og jeg syntes den var nais, men prisen var drøy imo. Nå som jeg meldte med inn som betalende medlem (digitalt, 199kr) så får jeg -50kr rabatt samt. -99kr gavekort som velkomst. Tror jeg kommer til å velge den svarte pga. fargen og lavere profil enn den rød som ligner mye på drakta som jeg nevnte. Endret 12. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå