kloffsk Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Godt å se at Welbeck omsider har kommet til en klubb han får utvikle seg. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Når ryktene begynte på deadline day var det snakk om låneavtale. Det hadde passet perfekt, eg har alltid likt Welbeck og sett at gutten har stort potensiale, men det vanskeli å få spille fast med stjerner som Rooney og RvP. Drømmen var at etter ein sesong eller to i Arsenal at han skulle returnere som englands beste spiss. Dessverre er det meg beskjent ingen tilbakekjøpsklausul i avtalen, og Welbeck kjem til å blomstre i Arsenal der konkurransen er mykje lavere med ein skada Giroud og Sanogo. Fin fyr, ønsker han alt det beste. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 To mål av snipes i kveld, lukter bra kjøp av Arsenal dette. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Garantert et godt kjøp for £16m. Syns det var lite da, syns det er lite om 9 mnd og han har skåra masse for dem. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Godt å se at Welbeck omsider har kommet til en klubb han får utvikle seg. Neimen kloffsk da. Var dette et forsøk på provokasjon? Du har mista det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Har han noen gang hatt "det"? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Jeg vil nå påstå at både kloffsk og Danielzu hadde det på sine yngre dager, dog hakket under mitt toppnivå. På sine eldre dager har de blitt et trist skue. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Han brukte leggskinnen for å score 1-0 som var "ferdigscoret" og scoret 2-0 alene med keeper når Sveits hadde 15 mann på motsatt banehalvdel. Er fortsatt glad for at vi ble kvitt ham, noen som er villig til å tippe om han scorer mer enn 5 mål hele sesongen for Arsenal? Jeg tipper maks 3. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Jeg tipper at han scorer mer enn 5. Hvor mye har du lyst til å vedde? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Godt å se at Welbeck omsider har kommet til en klubb han får utvikle seg. Neimen kloffsk da. Var dette et forsøk på provokasjon? Du har mista det. Tja, vi får se hvem som har rett ved sesongslutt! Vil tro Welbeck får utvikle seg mer i CL enn å være ute av LC! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 Godt å se at Welbeck omsider har kommet til en klubb han får utvikle seg. Neimen kloffsk da. Var dette et forsøk på provokasjon? Du har mista det. Tja, vi får se hvem som har rett ved sesongslutt! Vil tro Welbeck får utvikle seg mer i CL enn å være ute av LC! Det tror jeg og. Litt blandede følelser, ønsker jo Wellyboy alt godt, men håper selvfølgelig ikke han skyter Arsenal til CL. Når det kommer til hvilke egenskaper man skal se etter hos spillere som vi skal beholde mener jeg at fotballferdighetene bør stå øverst på lista, ikke fødested eller homegrown-status. Når du har Rooney, Persie, Falcao foran deg i køen, så er det klart at en benkeplassering eller salg er alternativene. Welbeck er heller ikke god nok for en klubb som har ambisjoner om å være verdens beste klubb. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. september 2014 Rapporter Del Skrevet 8. september 2014 (endret) @kloffsk Han hadde ikke fått utviklet seg mer i United om vi hadde hatt 100 kamper på en sesong fordi han ville ha vært 4. valg. Og det er på grunn av United at han faktisk har blitt så god og har mye potensiale. Det kom ikke av at han spilte regelmessig CL-fotball fra han kom til United som åtteåring til han dro 15 år senere. Endret 8. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 Godt å se at Welbeck omsider har kommet til en klubb han får utvikle seg. Neimen kloffsk da. Var dette et forsøk på provokasjon? Du har mista det. Tja, vi får se hvem som har rett ved sesongslutt! Vil tro Welbeck får utvikle seg mer i CL enn å være ute av LC! Tror ikke en 4-6 CL-kamper har stort å si for utviklingen mister, han har vel spilt en hel del kamper der allerede. Er vel heller det at han (kanskje) får spille fast i sin favorittposisjon. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 Arsenal vil bruke ham som midtspiss eller som en av tre framme. Welbeck vil være god i samtlige roller, og om 2-3 år vil han være foretrukket valg før Rooney hos England. Forhåpentligvis har Wilson tatt store steg, og vil være før samtlige i køen, men jeg ser ikke helt det skje med dagens United-stall. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 Husker eg såg ein video frå pre-season der LVG "instruerte" spissane til å se på keeper før skudd, var jo akkurat det Welbz gjorde på 2-0, sikkert tilfeldig men... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Husker eg såg ein video frå pre-season der LVG "instruerte" spissane til å se på keeper før skudd, var jo akkurat det Welbz gjorde på 2-0, sikkert tilfeldig men... Da jeg var 13 år og spiss på mitt lokale lag, så fikk også jeg beskjed om å se på keeperen. Endret 9. september 2014 av Leaf Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 Det er nå en ting. United må først fokusere på å se HVEM man skal legge inn til før man prøver å legge inn.. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 Husker eg såg ein video frå pre-season der LVG "instruerte" spissane til å se på keeper før skudd, var jo akkurat det Welbz gjorde på 2-0, sikkert tilfeldig men... Wow, skikkelig nyskapende tenking. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 Husker eg såg ein video frå pre-season der LVG "instruerte" spissane til å se på keeper før skudd, var jo akkurat det Welbz gjorde på 2-0, sikkert tilfeldig men... Wow, skikkelig nyskapende tenking. Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 Husker eg såg ein video frå pre-season der LVG "instruerte" spissane til å se på keeper før skudd, var jo akkurat det Welbz gjorde på 2-0, sikkert tilfeldig men... Wow, skikkelig nyskapende tenking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå