Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når ryktene begynte på deadline day var det snakk om låneavtale. Det hadde passet perfekt, eg har alltid likt Welbeck og sett at gutten har stort potensiale, men det vanskeli å få spille fast med stjerner som Rooney og RvP. Drømmen var at etter ein sesong eller to i Arsenal at han skulle returnere som englands beste spiss. Dessverre er det meg beskjent ingen tilbakekjøpsklausul i avtalen, og Welbeck kjem til å blomstre i Arsenal der konkurransen er mykje lavere med ein skada Giroud og Sanogo. Fin fyr, ønsker han alt det beste.

Lenke til kommentar

 

 

Godt å se at Welbeck omsider har kommet til en klubb han får utvikle seg.

 

Neimen kloffsk da. Var dette et forsøk på provokasjon? Du har mista det.

 

 

Tja, vi får se hvem som har rett ved sesongslutt! Vil tro Welbeck får utvikle seg mer i CL enn å være ute av LC!

 

 

Det tror jeg og. Litt blandede følelser, ønsker jo Wellyboy alt godt, men håper selvfølgelig ikke han skyter Arsenal til CL. Når det kommer til hvilke egenskaper man skal se etter hos spillere som vi skal beholde mener jeg at fotballferdighetene bør stå øverst på lista, ikke fødested eller homegrown-status. Når du har Rooney, Persie, Falcao foran deg i køen, så er det klart at en benkeplassering eller salg er alternativene. Welbeck er heller ikke god nok for en klubb som har ambisjoner om å være verdens beste klubb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@kloffsk Han hadde ikke fått utviklet seg mer i United om vi hadde hatt 100 kamper på en sesong fordi han ville ha vært 4. valg.

 

Og det er på grunn av United at han faktisk har blitt så god og har mye potensiale. Det kom ikke av at han spilte regelmessig CL-fotball fra han kom til United som åtteåring til han dro 15 år senere.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

 

 

Godt å se at Welbeck omsider har kommet til en klubb han får utvikle seg.

 

Neimen kloffsk da. Var dette et forsøk på provokasjon? Du har mista det.

 

 

Tja, vi får se hvem som har rett ved sesongslutt! Vil tro Welbeck får utvikle seg mer i CL enn å være ute av LC!

 

 

Tror ikke en 4-6 CL-kamper har stort å si for utviklingen mister, han har vel spilt en hel del kamper der allerede. Er vel heller det at han (kanskje) får spille fast i sin favorittposisjon.

Lenke til kommentar

Arsenal vil bruke ham som midtspiss eller som en av tre framme. Welbeck vil være god i samtlige roller, og om 2-3 år vil han være foretrukket valg før Rooney hos England. Forhåpentligvis har Wilson tatt store steg, og vil være før samtlige i køen, men jeg ser ikke helt det skje med dagens United-stall.

Lenke til kommentar

Husker eg såg ein video frå pre-season der LVG "instruerte" spissane til å se på keeper før skudd, var jo akkurat det Welbz gjorde på 2-0, sikkert tilfeldig men... :p

 

Da jeg var 13 år og spiss på mitt lokale lag, så fikk også jeg beskjed om å se på keeperen. :tease:

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Husker eg såg ein video frå pre-season der LVG "instruerte" spissane til å se på keeper før skudd, var jo akkurat det Welbz gjorde på 2-0, sikkert tilfeldig men... :p

 

Wow, skikkelig nyskapende tenking.

 

tumblr_mfeqa24Mxd1ri8cfio1_400.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...