Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, Ronaldo en gang i fremtiden er jo ikke heeelt umulig, spesielt ikke om Perez fortsetter å kjøpe/selge spillere som han vil pga det økonomiske, og ikke hva som er best for laget. Khedira og Vidal, kanskje - men begge er 28 neste år, og Ronaldo blir 30 - så er kanskje ikke det beste laget mtp fremtiden... (Selv om Ronaldo nok er en spiller som kan holde på til han er 36). Også litt trist med en startelver bestående av kun to spillere fra eget land, (bare for å dra Welbeck litt inn i diskusjonen igjen :p )

Lenke til kommentar

Sannheten er at han aldri tok nivået i PL. Det gjør litt vondt å si det, og jeg vet det er mange som aldri vil gå med på det, men antall gode kamper for Kagawa i United kan telles på en hånd.

Det er ikke en sannhet, det er det din personlige mening. Stor forskjell.

Endret av Kammizez
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Sannhet og sannhet. Han fikk 44 kamper fra start og viste ikke nok i dem til å fortsette. Jeg tror nok han har mye mer i seg enn det han fikk vist, men han fikk over 50 kamper for oss. Jeg tror ikke han helt passet inn i United, enkelt og greit.

Regner med at han blir å briljere i Dortmund igjen :)

Lenke til kommentar

Det er riktig at han ikke passet inn i United. Og da kritiserer jeg spillestilen til United, som har vært fraværende i mange år. Greia med Kagawa er at han representerte en spillestil vi(ihvertfall jeg) ønsket at vi skulle spille. En retning mot mer moderne fotball, med høyt tempo, raske overganger, angrep gjennom midten, få touch, masse bevegelse og hurtig pasningsspill. Dessverre hjelper det ikke å bare ha én slik spiller i troppen, og en inkompetent manager som stod for en helt motsatt filosofi.

Du nevner at han fikk 50 kamper for oss, men han fikk til sammenligning bare 5 hele kamper i PL per sesong. 10 hele 90 minutter i PL i løpet av to år.

En liten funfact er at vi kun har tapt 2 kamper ( i alle turneringer) med ham på banen i 90 minutter. Hans aller første kamp mot Everton, og bortetapet mot Bayern.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Med tanke på at jeg tror vi beveger oss mot moderne fotball nå, så er det litt rart at vi ikke beholdt Kagawa og satset mer på han. Kanskje LVG ser mer i Mata eller kanskje Woody nektet å selge Mata siden han nettopp hadde ankommet, hva vet vel jeg.

Har kritisert fotballen vi har spilt i mange år nå. Håper og tror at LVG endrer retning, og tar oss mot en type fotball med mer bevegelse og hurtighet.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...