Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske umulig å forutse hvilket nivå noen av de kommer til å holde, men om jeg skulle satt penger på en av de hadde det vært Falcao på grunn av tidligere prestasjoner. Welbeck har på sitt beste vært en spiller som ikke har greid å holde toppnivået sitt over tid. Falcao er dog avhengig av at United også begynner å prestere.

Lenke til kommentar

Ganske umulig å forutse hvilket nivå noen av de kommer til å holde, men om jeg skulle satt penger på en av de hadde det vært Falcao på grunn av tidligere prestasjoner. Welbeck har på sitt beste vært en spiller som ikke har greid å holde toppnivået sitt over tid. Falcao er dog avhengig av at United også begynner å prestere.

 

Welbeck er veldig undervurdert, og jeg tror han kommer til å skinne når han får starte regelmessig i sin beste posisjon slik som han kommer til å gjøre i Arsenal. Jeg tror også han kommer til å passe perfekt i spillestilen våres. Falcao tror jeg ikke kommer til å være en umiddelbar suksess. Da tar nok enda litt tid før United kommer på rett kjør igjen, og jeg tror ikke han får veldig mange mål i den perioden.

Lenke til kommentar

Nå er jeg United fan da... Flopp er kanskje å ta litt hardt i, men jeg mener at en bør kunne forvente resultater på et ekstremt høyt nivå av han. (På samme måte som vi kan av f.eks. Rooney). I stor grad pga lønna han hever, men også fordi han var en direkte årsak til at Welbeck forsvant ut helt på tampen. Spesielt fordi vi under LvG ser ut til å skulle spille med to angrepsspillere, altså ville Welbeck antakelig fått mye større muligheter enn tidligere på topp denne sesongen. Om resten av laget i oppbygningen ikke skaper nok for Falcao, så blir det selvfølgelig vanskelig for han, og våre forventninger til han bør speile dette. Men sesongen vil vise...

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med prisen på Falcao så må han nesten putte 30 mål for å ikke være en flopp... Welbeck er vel fornøyd med en 15+ mål?

Er vel ikke akkurat den dyreste låneavtallen man har sett, selv om Falcao blir lønnet godt.

 

Håper Falcao klarer å runde 20 mål, men også det skal kanskje godt gjøres..

Lenke til kommentar

 

Welbeck er veldig undervurdert

 

 

Undervurdert? Om noe så er vel welbeck overvurdert. Jeg har knapt sett en fotballspiller få mer skryt enn han uten å ha prestert noe særlig for klubben sin.

 

Når det er sagt så kan det godt hende han skinner i Arsenal som du sier, men jeg holder ikke akkurat pusten.

 

Til Welbeck's forsvar har han ofte blitt skifta ut på kant, der han er ineffektiv.

Lenke til kommentar

 

Welbeck er veldig undervurdert

 

 

Undervurdert? Om noe så er vel welbeck overvurdert. Jeg har knapt sett en fotballspiller få mer skryt enn han uten å ha prestert noe særlig for klubben sin.

 

Når det er sagt så kan det godt hende han skinner i Arsenal som du sier, men jeg holder ikke akkurat pusten.

 

 

Uenig her. Welbeck er uten tvil en undervurdert spiller. Det tror jeg hele verden kommer til å innse nå som han endelig får sjansen på topp for et av storlagene. Han har det meste som skal til for å lykkes i Arsenal, men trenger å bli bedre foran mål. Om han holder seg skadefri denne sesongen og får tillit hos Wenger på topp, så tror jeg vi snakker 20 mål..

 

Helt rå fysikk på fyren. Løper ifra hvem som helst gjør han også.. Passer godt inn i "én og to touchspillet" til Arsenal.

 

Det er alltid uenigheter om denne spilleren. Vi får se hvordan ståa er i mai.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han startet en 5-6 kamper julen 2013.

 

Kamper i rekkefølge:

Newcastle - spilte ikke (hjemmetap!)

Villa - 2 mål

West Ham - 1 mål, 1 assist. Ut etter 54 minutt. (Husker ikke om han var skada, eller om det var et "Moyes-bytte"

Hull - 0+0. Spilte 90 minutt.

Norwich - Kom inn som spiss til 2. omgang. Scoret 1 mål.

Spurs - 1 mål.

Swansea - 1 mål.

Chelsea - 0+0.

Cardiff - spilte ikke (RVP tilbake fra skade)

Stoke - benket

Fulham - spilte ikke

osv

 

Han hadde et bra run, scoret en del mål, ble satt ut av laget da RvP kom tilbake, og fikk en kneskade etter Fulham kampen (sikkert på trening?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...