Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Rooney spiller hver gang han er frisk. Rooney skaper mye scoringer, men jeg er helt overbevist om at det har noe med at:
1) Han er like mye i fokus i oppbyggingen av angrepene våre som Andy Johnson var for Crystal Palace. Altså er han innom det meste.

2) Han har tatt mange straffespark.

 

Rooney er en klassespiller når han er i slaget, men han er i snitt i slaget i annenhver kamp, og han er best når han er AMC. Som spiss er både Van Persie og Falcao milevis foran hva ferdigheter angår. Og jeg mener fortsatt United spilte bedre fotball da Kagawa lå bak spissen enn tilfellet var med Rooney. Det betyr ikke at jeg synes Rooney er en dårlig spiller, men jeg mener Kagawa er en langt bedre AMC enn de fleste har fått inntrykk av de siste par årene. Han var den beste spilleren på et lag som filleristet Bayern München i serie og cup, og som leverte Europas kanskje mest underholdende fotball det året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få Rooney ned som sentral midtbanespiller, og bruk Kagawa som 10'er. Har drømt om dette siden vi hentet han, og tror at det kunne løst midtbane problemet vi har hatt de siste årene. Synd vi kvittet oss med den fantastiske spilleren som Kagawa er når han får spille 10'er. Heldigvis koster det bare 39kr i måneden for Bundesligaen :)

Lenke til kommentar

Få Rooney ned som sentral midtbanespiller, og bruk Kagawa som 10'er. Har drømt om dette siden vi hentet han, og tror at det kunne løst midtbane problemet vi har hatt de siste årene. Synd vi kvittet oss med den fantastiske spilleren som Kagawa er når han får spille 10'er. Heldigvis koster det bare 39kr i måneden for Bundesligaen :)

 

Kagawa?

 

Han er solgt tilbake til Dortmund...

Endret av Chance Boudreaux
Lenke til kommentar

Real Madrid-president Florentino Pérez la nemlig ikke bare frem regnskapet for forrige sesong i dag. Han var også klar på at det var Ángel Di María sin egen feil at argentineren måtte forlate den spanske hovedstaden.

 

Klubben ga ham det beste mulige tilbudet, men han aksepterte det ikke. Bare Cristiano Ronaldo tjener mer enn det Di María ba om, sier Florentino Pérez ifølge den spanske sportsavisen AS.

Lenke til kommentar

Mhm, ble på forhånd skrevet at han kom til å spille hele, og da Falcao endelig kom på så hadde Neymar allerede ødelaget hele kampbildet (gif).

 

Forsøkte å søke på restitusjonstid for lyskeskade, men vanskelig å finne noe konkrete (Smalling er vel ute med det samme). Men LvG uttalte vel opprinnelig (på hjemmesidene til United) at han kom til å være klar til Swansea, samtidig så la Rafael ut dette på sin instagram i slutten av August, så er kanskje ikke umulig at han er klar til QPR?

 

Forresten, to litt interessante sammenlikninger av Rooney med andre spillere på laget:

 

01. Mål pr. kamp som ikke var strafferelaterte for United i PL 2013/2014:

 

02. Rooney vs Mata:

 

pYuqISO.png

Lenke til kommentar

Håper vi får se Rojo fra start mot QPR. Utifra det jeg har sett av han foreløpig kommer han til å bringe mye fart inn i laget, noe vi sårt trenger. Håper også Di Maria har hatt noen gode treningsøkter og at de to sammen kan bringe oss mye spektakulært fremover.

Tror Van Gaal vil greie å tone ned Rojo når det kommer til forhastede taklinger og gule/røde kort, men at han kan være et meget friskt pust vil jeg tro. Spennende spiller, håper han er sterk nok til å takle overgangen til engelsk fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...