Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Rojo kan gjøre det ganske så bra. Han har fysikken til det og har hatt en fin utvikling (dette er fra andre, har ikke fulgt han selv) de siste årene. Han er en riktig så flott jordfreser, men ikke stygg i spillet.

 

Jeg har aldri noen gang gledet meg så mye til å møte QPR. Det føles som at det er en finale vi skal spille.

Lenke til kommentar

Rooney er definitivt ikke den spissen han en gang var, men han scorer støtt og stadig fortsatt. Allikevel skulle jeg ønske at han selv ønsket å gå ned på midtbanen for å bli en ny "Scholes" (så god blir han aldri). Han har vist at han har mangler defensivt de gangene han har spilt sentral midtbane, men kanskje han ville fungert bedre som indreløper i 4-3-3. Potensialet er der. Nå har vi dessuten Falcao og v. Persie på topp. Skulle en av de bli skadet, noe de sannsynligvis vil bli, så kan han lure seg opp på topp.

 

Når det kommer til lønnen... Nei, han fortjener den ikke. Egentlig fortjener ingen den lønnen. Fotballspillere for enkelt og greit for godt betalt.

Lenke til kommentar

Rooney spiller bare på halv maskin og selv da er han jo god. Han er en garantist for 20+ mål pr sesong. Jeg håper at LVG får Rooney på igjen, for da er han veldig god! Det kan være at han trenger litt ekstra trening og en liten tenkepause på benken.

 

Han er ikke verd 3 mill i uka. Hadde SAF enda leder MU hadde Rooney vært solgt for lenge siden.

Lenke til kommentar

Rooney spiller bare på halv maskin og selv da er han jo god. Han er en garantist for 20+ mål pr sesong. Jeg håper at LVG får Rooney på igjen, for da er han veldig god! Det kan være at han trenger litt ekstra trening og en liten tenkepause på benken.

 

Han er ikke verd 3 mill i uka. Hadde SAF enda leder MU hadde Rooney vært solgt for lenge siden.

 

Nei. Han er fryktelig dårlig på halv maskin. Han scorer riktig nok en del mål, men når han er i så dårlig form som han er nå for tiden er det svært ødeleggende for laget. For England mot Norge mistet han ballen 9 ganger. I tillegg hadde han en pasningsprosent på 75 på sine 20 pasninger. Han mister med andre ord ballen i halvparten av situasjonene han får ballen. Når han i tillegg ønsker å være svært delaktig i spillets oppbygging, blir det bare tull.

Lenke til kommentar

Jeg er takknemlig for at jeg så på Tyskland - Argentina istedenfor England - Norge. Han er ikke god nok til å spille i en oppbyggende rolle når han er så lat som han er nå.

 

Jeg tror at han mistet seg selv en del når han ble plassert i 10er rollen. Jeg håper at han blir benket litt og presset i form igjen av konkurransen mot Falcao. Mata har også vært alvorlig treg med ballen i det siste, så jeg håper at vi kanskje starter med Januzaj istedenfor :)

Lenke til kommentar

Uten Rooney i fjor hadde vi ikke vært topp 10. Så viktig og inspirerende er han for laget.

 

Enig i at han har hatt en negativ start på sesongen, men alle som vet hva Rooney handler om vet at han kommer sterkt tilbake etter noen få dårlige kamper. Han var årets spiller i fjor kanskje etter DDG. Latterlig for min del å høre når folk sier "ååå skulle ønske han ble solgt i fjor, SAF hadde gjort det, ååååå". Jesus.

Lenke til kommentar

For det første så skrev jeg ikke teksten som en liten gutt / jente på 12 år ville sagt det, og for det andre tror jeg at Rooney hadde hatt godt av en forandring. Han har blitt latere og latere, og det tar lengre tid før han kommer seg i form for hvert år som går.

 

Når han er i form er han vanvittig god, men han er ingen Ronaldo. Vi er ikke avhengig av han. Og ja, jeg tror han hadde blitt solgt hvis SAF hadde tatt seg et år til. Han aksepterte aldri at spillerne ble større enn klubben, og Rooney har vært nært den grensa litt for mange ganger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...