Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Har en tro, og en følelse på at med Falcao inn så kommer det til å bli en formasjonsendring.

 

Har en liten drøm om 4-3-1-2.

Åneida, van Gaal virker til å holde på 3-5-2 formasjonen uansett hva som skjer. Men, nå har vi mistet 18 spillere og fått in 6-7 stk så kan man jo lure. 3-5-2 var jo mest pga spillerne som var tilgjengelige i sommer.

 

han har vel sagt at 3-5-2 er pga spillerene han hadde tilgjengelig og at han alltid er åpen for å benytte andre formasjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er smell det!

 

Makan til flaks!

 

Men håper på bra kamper fremover, med syke Falcao-mål! Jeg tror at det plutselig kan komme til å løsne. Vi er nok avhengige av de som er skada, spesielt Herrera. Når vi spilte som vi spilte i pre-season, så handler det om selvtillit og mentalitet. Noen bra kamper fremover, så kan det fort snu.

 

Jeg har troa! Alltid

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

 

 

Får håpe på en mindre tafatt kamp, og at det plutselig løsner da!

 

Må være sykt smell å reise, og se Swansea-kampen!

Jeg reiste på hjemmekampen mot Pool i vår, tapte 0-3 :hm:

 

Noen har mer flaks, en kompis har vært på to kamper, den ene mot City med Rooney sin brasse, den andre på 8-2 seieren over Arsenal..

Prøv å slå 2 kamper, 2 trofeer ;)

 

Var på luzhniki i 08 og 0-0 mot Arse året etter hvor vi fikk PL trofeet!

Lenke til kommentar

Faen altså, på oppsummering av "in and outs" på manutd.com står det fortsatt dette på Rojo:

 

INS
Daley Blind (Ajax, permanent, £14m)
Angel Di Maria (Real Madrid, permanent, £59.7m)
Radamel Falcao (Monaco, season-long loan)
Timothy Fosu-Mensah (Ajax, subject to clearance, undisclosed)
Ander Herrera (Athletic Club, permanent, undisclosed)
Vanja Milinkovic (FK Vojvodina, permanent, undisclosed)
Marcos Rojo (Sporting Lisbon, subject to work permit, €20m)
Luke Shaw (Southampton, permanent, undisclosed)

 

Begynner å bli redd han ikke kommer til å få spille for oss.... trenger han kanskje mer enn noen andre av de nye spillerne våre og... kom igjen, gi han en jævla work permit already!!!

Lenke til kommentar

Ser at Phelan, og nå også Berg, snakker om at den røde tråden nå forsvinner i forhold til overgangspolitikken.

 

Personlig så synes jeg det er litt trist at noe så drastisk må til. Vi elsket United slik Ferguson formet det, og det var ikke veldig ofte at han hentet rådyre spillere. Når det er sagt er klubben i en helt annen situasjon nå, og jeg mener det er riktig å handle deretter. Jeg tviler videre på at LvG har hentet disse spillerbe blindt og bare på grunn av navn. Jeg trorndet foreligger en plan. Klubben har latt flere spillere gå og noen har pensjonert seg. Det har aldri vært typisk United å kun leve av unggutter, heller. Nå sier ikke jeg at vi ikke står igjen med noen veteraner, men det finnes ikke tvil om at nye spillere måtte inn som ikke bare fyller tomrom, men som også kan bidra til å heve standarden. LvG sitt United vil nok ikke være prikt likt det United SAF skapte, men jeg tviler også på at drt vil bli brukt i nærheten av så mye penger neste sommer. Dette er et skip som har sunket, og da må man investere i planker og spikre for å få det til å flyte igjen.

Jeg synes det er vemodig å se Welbeck i Gunners-trøya, men er overbevist om at ting bør gjøres og tillit til at LvG vet hvilke.

Klubben har ambisjoner, og det er tross alt godt å se at de er så ivrige etter å komme tilbake igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen altså, på oppsummering av "in and outs" på manutd.com står det fortsatt dette på Rojo:

 

INS

Daley Blind (Ajax, permanent, £14m)

Angel Di Maria (Real Madrid, permanent, £59.7m)

Radamel Falcao (Monaco, season-long loan)

Timothy Fosu-Mensah (Ajax, subject to clearance, undisclosed)

Ander Herrera (Athletic Club, permanent, undisclosed)

Vanja Milinkovic (FK Vojvodina, permanent, undisclosed)

Marcos Rojo (Sporting Lisbon, subject to work permit, €20m)

Luke Shaw (Southampton, permanent, undisclosed)

 

Begynner å bli redd han ikke kommer til å få spille for oss.... trenger han kanskje mer enn noen andre av de nye spillerne våre og... kom igjen, gi han en jævla work permit already!!!

 

Om jeg har lært noe av FM så er den oppe til "høring" en random dato i fremtiden. Så si at det er 10. sept da, så får vi ikke vite noe før den går gjennom da. No problemos. Fyren er argentinsk landslagsspiller, selvfølgelig får han arbeidstillatelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...