Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har vist hentet inn ett talent fra Ajax også. Vet godt hvem det er, for han bruker jeg å kjøpe på FM når han nærmer seg 18-19 år :D

 

Velkommen til Timothy Fosu-Mensah:

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2014/Sep/manchester-united-sign-Timothy-Fosu-Mensah.aspx


Dere kunne jo ha kjørt på og hentet Downing, Joe Cole og Carrol i stedet for Di Maria, Mata og Falcao så kunne vi sett hvordan det hadde gått. :p

hehehe, ja det hadde vært noe :p

Lenke til kommentar

Kan bli helt satt ut av hva enkelte supportere av andre lag har ut av seg, men for meg sier det sitt om hvor stor vår klubb faktisk er, og at disse signeringene faktisk får de til å bli småbekymret om United får alt til å stemme fremover. Vi vinner ikke ligaen, men burde iallefall komme oss inn i kampen om topp 4.

Lenke til kommentar

Jeg tenker slik

 

City og Chelsea er sikret topp fire

 

Liverpool havner innenfor viss de får grei flyt.

 

Arsenal klarer topp fire viss Welbeck spiller bra, og at svakhetene i forsvar/DM ikke blir for store. De er veldig skadeutsatte der.

 

Men viss de andre spiller "normalt", og vi skjerper oss fort, så har vi nok sjangs uansett. Tror dog at det er usannsynlig..

 

Tipper at det er vi eller Arsenal som ryker fra topp 4. Kommer an på når vi begynner å spille fotball igjen, og om Welbeck lykkes og hvordan det blir med skader i Arsenal. De sliter nok fort om Ramsey blir skada igjen, eller at det ryker for mye i forsvar eller DM.

Lenke til kommentar

Har en tro, og en følelse på at med Falcao inn så kommer det til å bli en formasjonsendring.

 

Har en liten drøm om 4-3-1-2.

Den hadde passet troppen fint, men jeg føler at vi blir veldig svak i bredden med den formasjonen.

 

Edit: kan noen linke den siden dere er å lager formasjoner på?

Endret av Espp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

"Welbeck er/blir en bedre langtidsinvestering.." LOL. Finnes ikke slike perspektiver i fotball anno 2014, det er akkurat den tankegangen som har gjort at vi hadde en tropp FULL av middelmådigheter. Skal du konkurrere på høyeste nivå må man bruke penger, sånn er det bare.

 

Det koster å være kar.

 

Vi får se hvordan han leverer i Arsenal. Relativt nakent å påstå at Welbeck er middelmådig hvertfall.

 

Jepp, jeg trodde aldri Sturridge skulle bli en slik suksess for Liverpool, ser jo hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar

Jepp, jeg trodde aldri Sturridge skulle bli en slik suksess for Liverpool, ser jo hvordan det gikk :).

Jeg ser ikke på dem helt likt. Sturridge var alltid kjapp med ballen i beina, noe Welbeck ikke er like god på. Skuddfoten til Sturridge har jo også vært ganske bra helt siden tiden i Chelsea. Jeg trodde ikke han skulle bli så god som han er blitt, men jeg tror ikke Welbeck blir like god :)

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Falcao har så latterlig bra skuddteknikk. Han er en individualist som kan avgjøre kamper på egenhånd. Det betyr tydeligvis ikke så mye for han hvilken fot han avslutter med heller. Hvis han holder seg skadefri tror jeg vi har kjøpt riktig mann!

 

Anbefaler alle å sjekke ut de her, det er virkelig verd 3 minutter av livet:

https://www.youtube.com/watch?v=sSJc16uhI18

OMG! Om det er disse 20 scoringene han leverer for oss denne sesongen så er han jo verd lønna han ryktes å ha... ?

Lenke til kommentar

Har en tro, og en følelse på at med Falcao inn så kommer det til å bli en formasjonsendring.

 

Har en liten drøm om 4-3-1-2.

Åneida, van Gaal virker til å holde på 3-5-2 formasjonen uansett hva som skjer. Men, nå har vi mistet 18 spillere og fått in 6-7 stk så kan man jo lure. 3-5-2 var jo mest pga spillerne som var tilgjengelige i sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...